|
test
1.7.2008 21:15 - 2.7.2008 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Sipirkakim Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 8.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NotActive.trnc Fiat Punto S1600 | S1600 | 04:47.58 | | 108.9   | 2. | | jurek b old account Renault Clio S1600 | S1600 | 04:55.58 | +8.00 +8.00 | 106.0 +0.92 | 3. | | KUBICIK Josef Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:12.18 | +24.61 +16.60 | 100.3 +2.83 | 4. | | RALLY Guru Renault Clio S1600 | S1600 | 05:30.55 | +42.97 +18.36 | 94.8 +4.94 | 5. | | SINDELAR Martas Renault Clio R3 | S1600 | 05:37.14 | +49.56 +6.59 | 92.9 +5.70 | 6. | | JANNIK@BJR-Team Suzuki Swift S1600 | S1600 | 05:43.76 | +56.19 +6.62 | 91.1 +6.46 | 7. | | CSEKO Arpad Fiat Punto S1600 | S1600 | 05:51.81 | +1:04.23 +8.05 | 89.0 +7.38 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | NotActive.trnc Fiat Punto S1600 | S1600 | 19:01.25 | | 107.9   | 2. | | | jurek b old account Renault Clio S1600 | S1600 | 19:24.86 | +23.62 +23.62 | 105.7 +0.69 | 3. | | | CSEKO Arpad Fiat Punto S1600 | S1600 | 20:55.15 | +1:53.90 +1:30.28 | 98.1 +3.33 | 4. | +4 | | KUBICIK Josef Peugeot 206 S1600 | S1600 | 21:44.63 | +2:43.38 +49.48 | 94.4 +4.78 | 5. | +2 | | RALLY Guru Renault Clio S1600 | S1600 | 21:55.51 | +2:54.26 +10.88 | 93.6 +5.10 | 6. | -1 | | JANNIK@BJR-Team Suzuki Swift S1600 | S1600 | 21:57.35 | +2:56.10 +1.84 | 93.5 +5.15 | 7. | -1 | | SINDELAR Martas Renault Clio R3 | S1600 | 22:01.14 | +2:59.89 +3.79 | 93.2 +5.26 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|