|
!D!
11.2.2012 12:00 - 14.2.2012 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 9 - Sweet Lamb Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a vlhký, dobré podmínky, odpoledne, před deštěm, oblačno 5.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 9 | Po RZ 9 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HASA Rostislav Subaru Impreza N14 | N4 | 03:10.93 | | 96.2   | 2. | | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza N14 | N4 | 03:19.51 | +8.57 +8.57 | 92.0 +1.68 | 3. | | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:33.01 | +22.08 +13.50 | 86.2 +4.33 | 4. | | KROUPA Vojta Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:33.82 | +22.89 +0.81 | 85.9 +4.49 | 5. | | HRONEC Stanislav Subaru Impreza N12 | N4 | 03:49.08 | +38.15 +15.27 | 80.1 +7.48 | 6. | | SKALICKY Michal Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:10.93 05:00.00 | +5:00.00 +4:21.85 | 37.4 +58.82 | = | | SLANY Mirek Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 08:10.93 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.4 +58.82 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 47:55.96 00:10.00 | | 89.1   | 2. | | | KROUPA Vojta Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 48:49.17 | +53.21 +53.21 | 87.5 +0.75 | 3. | | | HRONEC Stanislav Subaru Impreza N12 | N4 | 50:23.94 | +2:27.97 +1:34.77 | 84.8 +2.08 | 4. | | | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza N14 | N4 | 53:27.29 05:00.00 | +5:31.33 +3:03.35 | 79.9 +4.65 | 5. | | | HASA Rostislav Subaru Impreza N14 | N4 | 61:45.62 15:00.00 | +13:49.66 +8:18.33 | 69.2 +11.65 | 6. | | | SKALICKY Michal Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 80:46.37 35:00.00 | +32:50.41 +19:00.75 | 52.9 +27.67 | 7. | | | SLANY Mirek Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 91:45.62 45:00.00 | +43:49.66 +10:59.25 | 46.6 +36.93 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|