|
NP126p czas na S2000
Witam w kolejnej odsłonie zawodów zespołu NP126pVRT Tym razem wsiadamy w auta klasy S2000 życzę powodzenia :)
4.2.2011 23:44 - 10.2.2011 23:59 |
12345678910111213 |
RZ/SS 13 - Tanner Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 3.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 13 | Po RZ 13 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | GORALIK Adam Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:12.17 | | 73.1   | 2. | | PYSZNY Marcin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 03:12.70 | +0.53 +0.53 | 72.9 +0.14 | 3. | | JUNG Jakub Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:17.43 00:10.00 | +5.26 +4.73 | 71.1 +1.35 | 4. | | PIEDA Dariusz Proton Satria Neo S2000 | S2000 | 06:07.43 03:00.00 | +2:55.26 +2:50.00 | 38.2 +44.94 | = | | KUBICKI Pawel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:07.43 03:00.00 | +2:55.26 +0.00 | 38.2 +44.94 | = | | BRODA Patryk Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:07.43 03:00.00 | +2:55.26 +0.00 | 38.2 +44.94 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | PYSZNY Marcin Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 49:14.63 | | 98.1   | 2. | | | GORALIK Adam Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 50:54.59 | +1:39.96 +1:39.96 | 94.9 +1.24 | 3. | +1 | | JUNG Jakub Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 68:41.05 18:30.00 | +19:26.42 +17:46.46 | 70.3 +14.49 | 4. | -1 | | PIEDA Dariusz Proton Satria Neo S2000 | S2000 | 70:02.85 18:00.00 | +20:48.23 +1:21.81 | 69.0 +15.51 | 5. | | | KUBICKI Pawel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 78:16.31 27:00.00 | +29:01.68 +8:13.45 | 61.7 +21.64 | 6. | | | BRODA Patryk Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 96:20.33 47:00.00 | +47:05.70 +18:04.02 | 50.1 +35.10 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|