|
6*Rally School
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
bagyu |
Platnost
|
15.8.2006 19:30 - 16.8.2006 19:30
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
??? |
Poškození
|
Vypnuto
|
Délka
|
13,2 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
13 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Citroen Xsara 2005, Fabia WRC 2005, Ford Focus 2001 WRC, Ford Focus 2003 WRC, Ford Focus 2004 WRC, Hyundai Accent EVO 3, Peugeot 2003 WRC, Peugeot 307 WRC 2005, Skoda Octavia WRC Evo II, Subaru Impreza 2001, Subaru Impreza 2002, Subaru Impreza 2005, Subaru Impreza 2006 WRC
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ano
|
|
V cíli / Na startu
|
21 / 35
(Celý seznam)
(Schovej)
bagyu, mikael SVARD, Ranger_Zx, Anders Olsson, CELAYETA Eneko, Bela Kohalmi, BLAHA Michal, Tullamor, RINKEVICIUS Skirmantas, brat-2, IVANOV Sergey, Takacs Andras, Varga Zsolt, perici, veeTekk, Simon Stanic, brumi86, Christoffer Jakobsson, Tomislav Stajduhar, KESA Kalvi, Ivar Lillemets, Gabor Vincze, Denis Voncina, Kuba Ruciński, Marcin Satala, E. Tigerberg, VANIK Jan, KYSELY Jiri, S-chism, WojtekP, VIDMAR Bostjan, MIKULKA Jan, HORAK David, Digitalboy, wrc-experte
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 2 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 3 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 4 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 5 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 6 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|