|
Mad Max Rally Team - R2 - Tarmac Test
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
Tomasz Ilnicki |
Platnost
|
28.5.2018 23:36 - 3.6.2018 23:59
|
Fyzika
|
NGP Fyziky 5.0.1
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
68,5 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
7 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Citroen C2 R2 Max, Ford Fiesta R2, Opel ADAM R2, Peugeot 208 R2, Renault Twingo R2 Evo, Skoda Fabia R2, NGP Fyziky 5.0.1
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
11 / 12
(Celý seznam)
(Schovej)
Tomasz Ilnicki, ILNICKI TOMASZ, Tomasz Blicharski, tom572, ESTEVEZ Oscar, luk, NIEMIEC Jakub, Ju_Ni1, DIACONESCU Remus, NINETAILS, STREJT Michal, JACKO Kristian
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Shomaru Pass | 5,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 2 | Puy du Lac | 5,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 3 | Mlynky | 7,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 4 | Peklo II | 8,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 5 | Bruchsal-Unteroewisheim | 8,9 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 6 | Barum rally 2010 Semetin | 11,7 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 7 | Capo Di Feno | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 8 | Halenkovice SD | 4,2 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | 9 | Peyregrosse - Mandagout | 12,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|