|
Peugeot 106 Challenge
|
|
GB
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
CZUBKINEN Tommi |
Platnost
|
9.3.2014 11:28 - 12.3.2014 23:59
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
53,3 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
2 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Peugeot 106 Rallye A5, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
5 / 12
(Celý seznam)
(Schovej)
Bartek JEDRZEJEK, SpidiX (PL), OIZO Oizo, CZUBKINEN Tommi, DROZDA Karel, Duniek, SALOMO Marco, KAJZAR Slawomir, Michal Czarnecki, slawo, MAGDZIARZ Mateusz, GRYGA Roman
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Chirdonhead II | 6,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 2 | Falstone II | 6,6 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (20 min.) | SupeRally | 3 | Harwood Forest II | 5,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 4 | Shepherds Shield II | 4,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 5 | Rally School Stage II | 2,3 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 6 | Chirdonhead | 7,0 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 7 | Falstone | 6,6 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (20 min.) | SupeRally | 8 | Harwood Forest | 6,1 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 9 | Shepherds Shield | 4,8 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 10 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|