|
Test
|
|
Mokro a blato, pouze S2000
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
SPERGL Martin |
Platnost
|
15.1.2011 23:00 - 18.1.2011 23:00
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
17,6 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
10 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Abarth Grande Punto S2000, Ford Fiesta Mk.VI S2000, Ford Fiesta S2000, Lada 112 VK S2000, Peugeot 207 S2000, Proton Satria Neo S2000, Skoda Fabia S2000 evo1, Skoda Fabia S2000 evo2, Volkswagen Polo Mk.IV S2000, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ano
|
|
V cíli / Na startu
|
26 / 44
(Celý seznam)
(Schovej)
Leif Bandgren, KRUUDA keijo, JANUSIS Narvydas, amby, TARSHIN Sergey, MALYSHEV Alexandr, LOGINOV Sergey, Marcin Majcher, Erik Gaal, LASO Xenxo, JANSSON_Marcus, MAJKA Rafal, QUIZE Cristian, slawo, KOVAR Dave, MAJERSKI Mateusz, Rauno Ollema, brada20, PANIK Roman, HAJEK Filip, SPERGL Martin, MÄGI Martin, SCHAFER Martin, SKRZYPCZYK Konrad, BEDŘICH Josef, JAAKKOLA Jani, LEIRO Adrian, libor2008, Vershinin Alexander, SIMEK Jakub, LYAKHOV Denis, Marcos Ferreira, GERTNERS Kaspars, JANGAS Mariusz, SINDELKA Robert, KOLACEK Jirka, KLIMAS Adrian, HASIL Jiri, TIHLARIK Marek, GORDEEV Dmitriy, MATUSU Jiri, FAVIA Mikel, FUDALI Hubert, Terez
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Pirka Menoko | 6,7 km | Šotolina | Mokrý / Rozbitý | Suchá šotolina | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 2 | Tanner | 3,9 km | Šotolina | Mokrý / Rozbitý | Suchá šotolina | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 3 | Chirdonhead | 7,0 km | Šotolina | Mokrý / Nový | Suchá šotolina | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|