|
Escort Cosworth Asfalto
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
ESTEVEZ Oscarillo |
Platnost
|
25.12.2020 21:49 - 26.12.2020 23:59
|
Fyzika
|
NGP Fyziky 6.4.759
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
86,3 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
2 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA, NGP Fyziky 6.4.759
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
3 / 8
(Celý seznam)
(Schovej)
FIKAR Vitezslav, ESTEVEZ Oscar, Joao Paulo, Nikulshin Sergei, Zerbato Gianmaria, GONI rubens, FEDOTOV Vladimir, SAWICKI Dominik
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Sumburk 2007 | 12,4 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 2 | Mlynky II | 7,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 3 | Barum rally 2009 Semetin | 11,7 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 4 | Cote D'Arbroz II | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 5 | Uhorna II | 11,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 6 | Hyppyjulma tarmac | 6,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 7 | Joux Plane II | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 8 | Joux Plane | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 9 | Slovakia Ring 2014 | 11,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|