|
TOYOTA GAZOO RACING
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
erko |
Platnost
|
1.11.2017 15:05 - 3.11.2017 23:59
|
Fyzika
|
NGP Fyziky 4.4
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
33,3 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
25 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Citroen DS3 R5, Ford Fiesta Mk VI S2000, Ford Fiesta R5, Hyundai i20 R5, Mitsubishi Lancer Evo IX N4, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mitsubishi Lancer Evo X N4, Mitsubishi Lancer Evo X R4, Mitsubishi Lancer Evo X V1.2 N4, Mitsubishi Lancer Evo X V1.2 R4, Opel Corsa S2000, Peugeot 207 S2000, Peugeot 207 S2000 Evolution Plus, Peugeot 208 T16 R5 (Garyson), Peugeot 208 T16 R5 (Jalonso), Peugeot 208 T16 R5 (Kubrt), Peugeot 208 T16 R5 (Leiro), Skoda Fabia II S2000, Skoda Fabia R5, Skoda Fabia R5 Combi, Skoda Fabia S2000 Evo 2, Subaru Impreza N14 N4, Subaru Impreza N15 R4, Subaru WRX STI 2015 GrpN, NGP Fyziky 4.4
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
8 / 11
(Celý seznam)
(Schovej)
JALAK Mario, KRIVAN Jan, NOVOSAD Rostislav, ROGOVSKOY Sergey, TOMECEK Libor, STRNAD Vlastimil, FARY Martin, TOMECEK Josef, REZNICEK Milan, BENITEZ echedei, ZAWISZA Maciej
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Hyppyjulma tarmac | 6,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 2 | Joukkovaara tarmac | 10,2 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 3 | Bergheim v1.1 | 8,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 4 | Northumbria Tarmac | 9,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|