|
Tym cup 2016
|
|
24. TC 2016- Výběr Mira Krejčí
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
Rock Max Racing |
Platnost
|
28.11.2016 18:15 - 4.12.2016 23:59
|
Fyzika
|
NGP Fyziky 4.2
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
83,7 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ano
|
Povolená auta / fyziky
|
15 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Audi Quattro A2 GrpB, Audi Sport Quattro GrpB, Audi Sport quattro S1 GrpB, Citroen BX 4TC GrpB, Ford RS200 GrpB, Lada VFTS GrpB, Lancia Delta S4 GrpB, Lancia Rally 037 Evo II GrpB, Opel Manta 400 GrpB, Peugeot 205 T16 E2 GrpB, Peugeot 205 T16 GrpB, Porsche 911 SC RS GrpB, Renault 5 Maxi Turbo GrpB, Skoda 130 LR GrpB, NGP Fyziky 4.2
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
5 / 7
(Celý seznam)
(Schovej)
CHRASTKA Jakub, VAREKA Patrik, CHARVAT Matyas, SWATZINA Jakub, KREJCI Mira, SIMI Patrick, DUJKA Roman
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | SWISS I | 5,6 km | Asfalt | Vlhký / Nový | Přechodný asfalt | | 2 | Sosnova | 7,1 km | Asfalt | Vlhký / Nový | | | 3 | Torre Vecchia | 9,8 km | Asfalt | Vlhký / Nový | | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 4 | Peklo Snow | 8,5 km | Sníh | Suchý / Nový | Sníh | | 5 | Foron Snow | 9,1 km | Sníh | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 6 | SWISS I | 5,6 km | Asfalt | Mokrý / Nový | Mokré na asfalt | | 7 | Sosnova | 7,1 km | Asfalt | Mokrý / Nový | | | 8 | Torre Vecchia | 9,8 km | Asfalt | Mokrý / Nový | | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 9 | Peklo Snow | 8,5 km | Sníh | Suchý / Nový | Sníh | | 10 | Foron Snow | 9,1 km | Sníh | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 11 | Akagi Mountain | 3,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|