|
A8 Challenge
|
|
Monte Carlo
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
CAGULS Toms |
Platnost
|
29.11.2008 12:52 - 3.12.2008 22:59
|
Fyzika
|
Snow France
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Střední
|
Délka
|
67,1 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
6 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Ford Escort Cosworth gr.A, Lancia Delta, Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A, Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A, Toyota Celica st205, Snow France
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
5 / 7
(Celý seznam)
(Schovej)
PLACHY Petr, EdvardsLV, CAGULS Toms, VILUMSONS Rinalds, JOVICIC Rasko, JOVICIC Milos, VANIK Jan
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Stryckovy okruh | 9,2 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (10 min.) | SupeRally | 2 | Cote D'Arbroz | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 3 | Joux Verte | 7,9 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (10 min.) | SupeRally | 4 | Bisanne | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 5 | Joux Plane | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (10 min.) | SupeRally | 6 | Joux Verte II | 7,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 7 | Cote D'Arbroz II | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (10 min.) | SupeRally | 8 | Bisanne II | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (20 min.) | SupeRally | 9 | Joux Plane II | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Sníh | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|