|
WCH 05 Cup
|
|
http://trc-cup.webnode.cz/.......................A5
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
Startovní listina (.csv) |
|
Autor
|
BARTUNEK Honza |
Platnost
|
22.12.2010 16:00 - 26.12.2010 20:00
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
64,2 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
4 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Lada Samara 1400, Peugeot 106 Rallye A5, Zastava Yugo A5, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
8 / 8
(Celý seznam)
(Schovej)
ZETAK Dennis, HONZEK Tony, ADAM Tomas, TOMECEK Libor, MULLER David, PECMAN Edin, DOSTAL Jan sen., VOLKOVICH Alexander
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | WCH (Cote D'Arbroz) | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally | 2 | WCH (Cote D'Arbroz II) | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally | 3 | WCH (Bisanne) | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 4 | WCH (Joux Verte) | 7,9 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally | 5 | WCH (Joux Verte II) | 7,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 6 | WCH (Bisanne II) | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally | 7 | WCH (Joux Plane II) | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (20 min.) | SupeRally | 8 | WCH (Joux Verte II) | 7,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally | 9 | WCH (Cote D'Arbroz) | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally | 10 | WCH (PTD Rallysprint) | 5,1 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|