|
rally
|
|
teeleht
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
SAAVEL Rauno |
Platnost
|
7.7.2010 15:00 - 8.7.2010 23:59
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Střední
|
Délka
|
38,1 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
12 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Ford Escort Cosworth gr.N, Mitsubishi Lancer Evo 6, Mitsubishi Lancer Evo 6 TME, Mitsubishi Lancer Evo 7, Mitsubishi Lancer Evo 8, Mitsubishi Lancer Evo 9, Subaru Impreza N10, Subaru Impreza N11, Subaru Impreza N12, Subaru Impreza N14, Subaru Impreza N14 URT, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
8 / 37
(Celý seznam)
(Schovej)
JALAK Mario, KRONBERG Sander, USVILS Kristaps, Piotr Thel, RAEVSKIY Sergey, Chyzhevskiy Yuriy, RedBullko111, OVIDIJUS Knysius, alexandr1321, SALUK Aleksandr, Florian Carius, Christoff hamann, SRADEJA Jakub, Michal Bak, MARYNIK Tomas, SAAVEL Rauno, KONOPLEV Dmitriy, Rauno Plado, Chaloupek Rosta, VNOUCEK Mirus, STOLFA Ondrej, thomas, Soldatenko Alexey, SOBOLEV Ilia, R1co, MESTKA David, indexo, Danny_Einert, PODKOPAEV Konstantin, HINZ Marcin, jagermeister, jonatan jorge, DANIEL Bazala, KUBERA Michal, GRASYS Paulius, KOZMIK Martin, VOJCEK Mira
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Noiker II | 13,7 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (30 min.) | 2 | Tanner | 3,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (30 min.) | 3 | Pirka Menoko | 6,7 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (30 min.) | 4 | Noiker | 13,8 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|