|
PUCHAR RS TEAM
|
|
RUNDA 2
KLASA - A6
http://www.rsteam.zafriko.pl/kat/puchar_rs_team
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
Startovní listina (.csv) |
|
Autor
|
KUBICKI Pawel |
Platnost
|
2.1.2012 8:00 - 8.1.2012 23:59
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
61,3 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
4 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Lada Kalina R2, Lada Samara 1600, Peugeot 205 GTi gr.A6, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
11 / 14
(Celý seznam)
(Schovej)
LEGUT Krzysztof, JUNG Jakub, NAWLOKA Maciek, JARZEBOWSKI Pawel, ŻUBEREK Kuba, LACH Bartek, JANGAS Mariusz, DUMA Emil, WIECZOREK Dawid, KABALA Lukasz, KUBICKI Pawel, LESIAK Grzegorz, BARTOS Rafal, PIEDA Dariusz
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Cote D'Arbroz II | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 2 | Joux Plane | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 3 | Liptakov 1 | 6,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 4 | Peklo II | 8,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 5 | Sweet Lamb | 5,1 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 6 | Diamond Creek | 7,1 km | Šotolina | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 7 | Tanner | 3,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 8 | Mineshaft II | 8,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 9 | POWER STAGE (Sosnova) | 7,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|