|
RC2 Rally II
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
erko |
Platnost
|
13.9.2015 21:00 - 17.9.2015 23:59
|
Fyzika
|
NGP Fyziky 3.1
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
26,3 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
20 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Citroen DS3 R5, Ford Fiesta Mk VI S2000, Ford Fiesta R5, Mitsubishi Lancer Evo IX N4, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mitsubishi Lancer Evo X N4, Mitsubishi Lancer Evo X R4, Mitsubishi Lancer Evo X V1.2 N4, Mitsubishi Lancer Evo X V1.2 R4, Peugeot 207 S2000, Peugeot 207 S2000 Evolution Plus, Peugeot 208 T16 R5 (Garyson), Peugeot 208 T16 R5 (Jalonso), Skoda Fabia II S2000, Skoda Fabia R5, Skoda Fabia R5 Combi, Skoda Fabia S2000 Evo 2, Subaru Impreza N14 N4, Subaru Impreza N15 R4, NGP Fyziky 3.1
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
17 / 22
(Celý seznam)
(Schovej)
KRIVAN Jan, PRZYSZLAKOWSKI Mateusz, BOKOV Sergey, BORODIN Peter, PANYUSHKIN Evgenyi, maro111, LAPINSKAS Remigijus, GUENTHER David, STOYAN Vladislav, MJ Racing, PETA Lubos, VM Rally, aslan, FAVIA Mikel, SOLDAKOV Ilya, DIACONESCU Remus, QNEV Ivan, NIEMELA Jyrki, MÁRQUEZ Eduardo, JEDLICKA Patrik, S.B., DONCHEV Ilian
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Hualapai Nation | 8,6 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 2 | Diamond Creek II | 6,8 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 3 | Tanner II | 4,0 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 4 | Chirdonhead II | 6,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|