|
VARC Rallye Thueringen - Etappe 2
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
VARC |
Platnost
|
23.5.2015 0:01 - 29.5.2015 23:59
|
Fyzika
|
NGP Fyziky 3.0
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
58,0 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
3 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Opel ADAM R2, NGP Fyziky 2.4, NGP Fyziky 3.0
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
16 / 23
(Celý seznam)
(Schovej)
DEMUTH Mathias, MarcinCh, HUMMEL Stefan, REHM Nico, PAULIK Jan, GUENTHER David, PMS Rally Team, STEIN Torsten, SALOMO Marco, SCHORNECK Elias, berni, Katja Lara, aslan, maxmaier72, Florian Carius, LUDWIG Harald, LOEPP Sebastian, MARZOA Juan, ADAM Tomas, TOMECEK Josef, STEINBACH Lutz, GAUKLER Fabian, BORTZ Stefan
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Stelzendorf I (Osli - Stryckovy) | 10,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 2 | Bankschenke I (Sieversdorf V1.1) | 8,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (20 min.) | SupeRally | 3 | Stelzendorf II (Osli - Stryckovy) | 10,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 4 | Bankschenke II (Sieversdorf V1.1) | 8,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 5 | Weira I (Liptakov 1) | 6,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 6 | Poeßneck Nord I (Cote D'Arbroz) | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (20 min.) | SupeRally | 7 | Weira II (Liptakov 1) | 6,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 8 | Niederkrossen Powerstage (Cote D'Arbroz II) | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|