|
1995 Network Q Rally
|
|
seriens lösen
finaltävling
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
KARLSSON Andreas |
Platnost
|
26.3.2010 0:01 - 29.3.2010 23:59
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Střední
|
Délka
|
68,9 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ano
|
Povolená auta / fyziky
|
8 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Ford Escort Cosworth gr.N, Ford Escort Cosworth gr.A, Lancia Delta, Subaru Impreza 555, Toyota Celica st205, Peugeot 306 Maxi Evo 2, Seat Ibiza Kit Car Evo II, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
1 / 3
(Celý seznam)
(Schovej)
ROKLAND Steve, Roy Magnes, Anders SVARD
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | SS1 (Harwood Forest) | 6,1 km | Šotolina | Mokrý / Nový | Suchá šotolina | | 2 | SS2 (Chirdonhead II) | 6,9 km | Šotolina | Mokrý / Nový | | | 3 | SS3 (Falstone) | 6,6 km | Šotolina | Mokrý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | 4 | SS4 (Shepherds Shield) | 4,8 km | Šotolina | Vlhký / Běžný | Suchá šotolina | | 5 | SS5 (Harwood Forest II) | 5,9 km | Šotolina | Mokrý / Běžný | | | 6 | SS6 (Chirdonhead) | 7,0 km | Šotolina | Suchý / Běžný | | | Servisní zóna (60 min.) | 7 | SS7 (Rally School Stage) | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 8 | SS8 (Shepherds Shield II) | 4,9 km | Šotolina | Vlhký / Rozbitý | | | 9 | SS9 (Harwood Forest) | 6,1 km | Šotolina | Mokrý / Rozbitý | | | Servisní zóna (30 min.) | 10 | SS10 (Chirdonhead) | 7,0 km | Šotolina | Suchý / Rozbitý | Suchá šotolina | | 11 | SS11 (Falstone) | 6,6 km | Šotolina | Mokrý / Rozbitý | | | 12 | SS12 (Shepherds Shield) | 4,8 km | Šotolina | Mokrý / Rozbitý | | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|