|
Poland Trening N4 i S1600
|
|
Tarmac France SS od 1 do 10
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
Rafal Dworak |
Platnost
|
28.1.2006 13:30 - 29.1.2006 13:30
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
??? |
Poškození
|
Střední
|
Délka
|
70,0 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ano
|
Povolená auta / fyziky
|
17 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Originální Accent, Originální Corolla, Originální Impreza 2000, Originální Impreza 2003, Originální Lancer, Originální Peugeot 206, Originální Xsara, Originální MG1600, Fiat Punto S1600, MG Super 1600, Octavia KitCar, Peugeot 206 Super 1600, Renault Clio S1600, Xsara KitCar, _New N4 car, _New N4 car, _New N4 car
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
0 / 8
(Celý seznam)
(Schovej)
Rafal Dworak, Wojciech Talaga, TALAGA Wojciech, skateman34567, WEYCHERT Wojciech, Adam Szeja, FOG>mav3rick, Michal Galuch
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | SS1 (Cote D'Arbroz II) | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | 2 | SS2 (Joux Verte II) | 7,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | 3 | SS3 (Joux Plane) | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | 4 | SS4 (Bisanne) | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | 5 | SS5 (Joux Verte) | 7,9 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | 6 | SS6 (Cote D'Arbroz) | 4,5 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | 7 | SS7 (Cote D'Arbroz II) | 4,3 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | 8 | SS8 (Joux Verte II) | 7,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | Servisní zóna (30 min.) | 9 | SS9 (Joux Plane) | 11,1 km | Asfalt | Suchý / Nový | | | 10 | SS10 (Bisanne) | 5,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | | |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|