|
test na exe cup
|
|
for all A5
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
BABAK Ondrej |
Platnost
|
7.2.2010 12:20 - 9.2.2010 23:59
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
48,1 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
3 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Peugeot 106 Rallye A5, Zastava Yugo A5, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ano
|
|
V cíli / Na startu
|
7 / 11
(Celý seznam)
(Schovej)
BABAK Ondrej, PETERA Pavel, MIHIC Zlatko, BABAK Oldrich, LASO Xenxo, QUENCH Zero, GOLAS Lukasz, TESLA Nikolas, ANSANCS Emils, CVITIC Maurizio, EISENSTEIN Albert
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Harwood Forest | 6,1 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 2 | Chirdonhead | 7,0 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 3 | Harwood Forest II | 5,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 4 | Chirdonhead II | 6,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 5 | Tanner II | 4,0 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 6 | Noiker II | 13,7 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 7 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 8 | Rally School Stage II | 2,3 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|