|
Citroen Cup
|
|
all citroen
|
|
|
Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
|
Autor
|
JEZEK Stana |
Platnost
|
19.12.2011 19:00 - 21.12.2011 23:59
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Těžká |
Poškození
|
Realistické
|
Délka
|
51,5 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
8 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Originální Xsara, Citroen C4 WRC 07, Citroen C4 WRC 08, Citroen Xsara WRC 05, Citroen Xsara WRC 06, Citroen C2 S1600, Citroen Saxo S1600, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ne
|
|
V cíli / Na startu
|
6 / 19
(Celý seznam)
(Schovej)
BALCHAN Marek, KOVALENKO Vladislav, LASMANIS Gints, Novak Marek, JEZEK Stana, DADZITIS Leons, REZNICEK Ales, ROKITA Miroslaw, MAJKA Rafal, PESKA Milan, Daniel Sukup, STEINBERG Kurt, SIMEK Daniel, SABOTA Pavel, DUDMIR Alen, PANZO Toni, LANIK Dusan, Jan Kulhánek, SIERADZKI Lukasz
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | ss1 (Rally School Stage) | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | 2 | ss2 (Noiker) | 13,8 km | Šotolina | Vlhký / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally | 3 | ss3 (Tanner) | 3,9 km | Šotolina | Mokrý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 4 | ss4 (Sipirkakim) | 8,7 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (30 min.) | SupeRally | 5 | ss5 (Harwood Forest) | 6,1 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally | 6 | ss6 (Chirdonhead) | 7,0 km | Šotolina | Vlhký / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally | 7 | ss7 (Falstone) | 6,6 km | Šotolina | Mokrý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (90 min.) | SupeRally | 8 | ss8 (Versme) | 3,2 km | Šotolina | Mokrý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|