|
Rally Kramolín
| Název RZ | Počasí | Druh povrchu/ Stáří povrchu trati | Počasí | Pneumatiky | Poškození | Volba auta/ Volba počasí | Volba pneumatik/ Volba nastavení | Volba poškození/ Opakování RZ |
---|
RZ 1 | Hradiste-Tchorovice (Sipirkakim II) | Šotolina 8.7 km | Špatné podmínky | Mokrý Rozbitý | Dopoledne Hustý déšť, Zataženo | Mokrá šotolina | Realistické | Ano Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 2 | Blatná-Uzenice (Prospect Ridge) | Šotolina 7.8 km | Špatné podmínky | Mokrý Rozbitý | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokrá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ne Ano | Ne Ne | RZ 3 | Kramolín-Milec (Shepherds Shield II) | Šotolina 4.9 km | Špatné podmínky | Mokrý Rozbitý | Podvečer Mírná mlha, Zataženo | Mokrá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ne Ano | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
RZ 4 | Milec-Kramolín (Shepherds Shield) | Šotolina 4.8 km | Dobré podmínky | Vlhký Rozbitý | Večer Mlhavo, Jasno | Šotolinová intermedia | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
RZ 5 | Tchorovice-Hradiste (Sipirkakim) | Šotolina 8.7 km | Špatné podmínky | Mokrý Rozbitý | Dopoledne Mírný déšť, Zataženo | Mokrá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 6 | Uzenice-Blatná (Prospect Ridge II) | Šotolina 7.9 km | Špatné podmínky | Vlhký Rozbitý | Poledne Mlhavo, Polojasno | Šotolinová intermedia | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 7 | Mileč-Uzenice (Tanner) | Šotolina 3.9 km | Špatné podmínky | Vlhký Běžný | Podvečer Mírná mlha, Zataženo | Šotolinová intermedia | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 8 | Uzenice-Mileč (Tanner II) | Šotolina 4 km | Špatné podmínky | Vlhký Běžný | Dopoledne Mírná mlha, Zataženo | Šotolinová intermedia | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
Zpět
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|