|
.:TUNING CUP 2008:.
| Název RZ | Počasí | Druh povrchu/ Stáří povrchu trati | Počasí | Pneumatiky | Poškození | Volba auta/ Volba počasí | Volba pneumatik/ Volba nastavení | Volba poškození/ Opakování RZ |
---|
RZ 1 | BRODNO (Autiovaara II) | Sníh 6.1 km | Špatné podmínky | Suchý Rozbitý | Podvečer Mírné sněžení, Zataženo | Sníh | Realistické | Ano Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
RZ 2 | BUDATÍN (Sikakama) | Sníh 10.2 km | Špatné podmínky | Suchý Rozbitý | Podvečer Husté sněžení, Zataženo | Sníh | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
RZ 3 | TRNOVÉ (Kaihuavaara) | Sníh 6.1 km | Špatné podmínky | Suchý Běžný | Odpoledne Mlhavo, Polojasno | Sníh | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Servisní zóna (20 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 4 | ZÁVODIE (Sipirkakim II) | Šotolina 8.7 km | Špatné podmínky | Suchý Rozbitý | Dopoledne Mírná mlha, Zataženo | Suchá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
RZ 5 | STRÁŽOV (Tanner) | Šotolina 3.9 km | Špatné podmínky | Suchý Běžný | Podvečer Mírná mlha, Zataženo | Suchá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
RZ 6 | DOLNÝ HRIČOV (Shepherds Shield) | Šotolina 4.8 km | Špatné podmínky | Suchý Běžný | Podvečer Před deštěm, Oblačno | Suchá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Servisní zóna (20 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 7 | HORNÝ HRIČOV (Chirdonhead II) | Šotolina 6.9 km | Špatné podmínky | Suchý Rozbitý | Dopoledne Hustá mlha, Zataženo | Suchá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
RZ 8 | MOJŠOVA LÚČKA (Chirdonhead) | Šotolina 7 km | Špatné podmínky | Suchý Rozbitý | Odpoledne Hustá mlha, Zataženo | Suchá šotolina | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | Superally |
---|
Zpět
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|