|
WRC-Markencup - Spanien
| Název RZ | Počasí | Druh povrchu/ Stáří povrchu trati | Počasí | Pneumatiky | Poškození | Volba auta/ Volba počasí | Volba pneumatik/ Volba nastavení | Volba poškození/ Opakování RZ |
---|
RZ 1 | La Mussara - Bisanne (Bisanne) | Asfalt 5.6 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Poledne Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ano Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 2 | Querol - Joux Plane (Joux Plane) | Asfalt 11.1 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Večer Průzračno, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 3 | La Llena - Stryckovy okruh (Stryckovy okruh) | Asfalt 9.2 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Mlhavo, Jasno | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 4 | El Montmell - Osli-Stryckovy (Osli - Stryckovy) | Asfalt 10.6 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Mlhavo, Zataženo | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | RZ 5 | Rindecanyes - Stryckovy-Zadni Porici (Stryckovy - Zadni Porici) | Asfalt 6.9 km | Dobré podmínky | Suchý Nový | Dopoledne Mlhavo, Zataženo | Slicky | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | Servisní zóna (30 min.) |
---|
Superally |
---|
RZ 6 | Les Garrigues I - Cote D'Arbroz (Cote D'Arbroz) | Asfalt 4.5 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Hustý déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ano Ano | Ne Ne | RZ 7 | Santa Marina - Joux Verte (Joux Verte) | Asfalt 7.9 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Dopoledne Hustý déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | RZ 8 | Les Garrigues II - Cote D'Arbroz II (Cote D'Arbroz II) | Asfalt 4.3 km | Špatné podmínky | Mokrý Nový | Podvečer Mírný déšť, Zataženo | Mokré na asfalt | Realistické | Ne Ne | Ne Ne | Ne Ne | Superally |
---|
Zpět
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|