Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RYDL Tomas
Založen: 26. 10. 2005 Příspěvky: 37 Bydliště: dolní kralovice
|
Předmět: |
|
|
..Romane, me by zajimalo, jake FOV pouzivas ty..resp. jake povazujes za nejblizsi realite.. |
|
_________________ ..sycz4k
..HSF rally team |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 16:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
To se chystám zjistit, který je nejvěrnější. Zatím mám nastaveno 1.308997 a to dobře není - vzdálenosti jsou "delší". Chtěl bych to před MČR dodělat - zkouším to nastavit podle onboardu Kopeckýho z okruhu. |
|
|
Zaslal: čt listopad 09, 2006 17:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
A jak hodnota FOV odpovida jakemu uhlu?
Je to FOV=1 -> Uhel=90°, a pak linearne nasobky? |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 17:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Metrik
Založen: 16. 07. 2006 Příspěvky: 56
|
Předmět: |
|
|
NEMEC Michal napsal: |
A jak hodnota FOV odpovida jakemu uhlu?
Je to FOV=1 -> Uhel=90°, a pak linearne nasobky? |
nejseš ty nějakej chytrej znalec? |
|
_________________ Metrik (Janda Petr)
Vltavín-SimRacing-team |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 17:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RYDL Tomas
Založen: 26. 10. 2005 Příspěvky: 37 Bydliště: dolní kralovice
|
Předmět: |
|
|
..me to prijde trosku nepresne to delat z onboardu - podle me tam dost zalezi na optice te ktere kamery.. |
|
_________________ ..sycz4k
..HSF rally team |
Zaslal: čt listopad 09, 2006 18:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
No to je pravda, nicméně Sosnovou jsem projel i svým autem, takže jsem to měl "v očích". Toho se budu držet, protože rozměry dráhy a vzdálenosti sedí. Uvidíme. |
|
|
Zaslal: čt listopad 09, 2006 21:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
NEMEC Michal napsal: |
A jak hodnota FOV odpovida jakemu uhlu?
Je to FOV=1 -> Uhel=90°, a pak linearne nasobky? |
Pokud máš FOV=1 nevidíš nic oproti horizontu je to přímka, která s ním svírá pravý úhel. Čím víc budeme přidávat FOV, začneme se se od objektů vzdalovat a pokud budeme mít FOV na úrovni 180° oproti horizontu, bude vše nesmírně vzdálené.
Ale jak vidí lidský oko ? |
|
|
Zaslal: čt listopad 09, 2006 22:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Díky Romane, za skvělé téma, konečně pochopím jak a co funguje při nastavení pohledu Těším se na Tvou finální práci a rád určitě vyzkouším a nebo se budu řídit Tvými radami a zkusím něco i sám |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: pá listopad 10, 2006 7:44 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEMEC Michal
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 912 Bydliště: Praha
|
Předmět: |
|
|
@Pyros:
No podle sebe bych rekl tak 140°-160° ale je to individualni ja to mam mozna vic protoze jsem hrala hokej tak to hodne rozsiris.
Ale delat FOV podle onboardu je blbost to neni lidske oko ty kamery we WRC maj FOV asi 70°-80° dnes jsem to zkousel v LFS tam se to da menit za hry. |
|
_________________ mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09) |
Zaslal: pá listopad 10, 2006 20:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petras
Založen: 28. 12. 2006 Příspěvky: 24
|
Předmět: |
|
|
Ahoooj lidi.. mám prosbu nemáte někdo upravený pohledy do fábie kitCar a WRC 06?? nejlíp takový jak jsou v origo hře = bez volantu.. A jestli jo tak jestli by ste mi je nemohli poslat.. Děkuju.. |
|
|
Zaslal: út leden 09, 2007 13:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To Pyros:
Dle mne je možno posoudit úhel zhruba podle zoomu foťáku. A podle mne když vezmeš objektiv f=50 mm, tak to zhruba lidskému oku odpovídá. |
|
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 11:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
A jaka hodnota FOV je tedy ok? |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: čt leden 18, 2007 12:09 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Hmm to já nevím, jsem se nad tím teďka zamýšlel a prostě... nevím. Kdyby to odpovídalo f=50 mm, tak by to bylo 46° a to je hoodně málo. Musím to ještě nějak vyzkoumat. |
|
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 12:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Udělal jsem experimentální měření, prostě jsem si stoupl ke dveřím a přibližoval jsem se, až jsem na výšku viděl pouze ty dveře. No a změřením výšky dveří a vzdálenosti jsem došel k výsledku asi 115° vertikálně.
Pokud je obrazovka v poměru 4:3 a výška má odpovídat těm 115°, tak na šířku je to asi 150°. Toto by proto měl být správný úhel v RBR.
Nicméně každý může mít tento úhel asi jinší, takže přesně se to asi dá ověřit jen nějakým experimentem, tj. udělat objekt o nějaké velikosti (který máme také ve skutečnosti), podívat se na něj kamerou, z takové vzdálenosti tak jak se na něj díváme ve skutečnosti, no a zvětšovat a zmenšovat FOV. |
Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne čt leden 18, 2007 16:19, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 15:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VASICEK Michal
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 268 Bydliště: Libichov
|
Předmět: kamera |
|
|
Když tu takhle mluvíte o kamerách nechcete na kaputu
|
|
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 16:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|