Právě je ne leden 26, 2025 3:51
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro pasivy pro prvních 10 ve WRC? |
Ano |
|
33% |
[ 22 ] |
Ne |
|
66% |
[ 43 ] |
|
Celkem hlasů : 65 |
|
Autor |
Zpráva |
Skorpion
Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 437 Bydliště: Nová Paka
|
Předmět: |
|
|
Hrouda napsal: |
Skorpion napsal: |
Napriklad ja Hroudice asi porazim... |
ale fuj, tady se nekdo nehezky chvasta Tak i s takovimi namyslenymi frajirky se musim potkavat na trati, to je smutne |
Sorry, ja jsem nevedel lepsi priklad a kdyz sem te videl ve foru, tak me to hnedka docvaklo nechtel jsem se te nejak dotknout
No jinak jak napsal Mike a co citoval Honza je fakt dobry. Myslim, ze dost lidi bude nasranejch. Proste si neprejou jet s pasivnimi difer. a navic uz je to placene, takze by cekali asi i nejakou zmenu.
No ale tady alespon vidite, jak cloveka sere takovy nesmyslny rozhodnuti, jako, ze nazev teamu nesmi obsahovat nazev pouzivajicise v MS (nebo jak ta pitomost zni) Ja bych se na to vyprdnul a neplatil bych za vec, se kterou nesouhlasim a pokud to tak udelate, tak Mirek zmeni svuj nazor a vyhovi, jinak na 100% nevyhovi Na to jsme si uz zvyknuli. Protoze MCR o 15lidech je fakt dobra reklama |
|
_________________ Skorpion (Petr Janků)
|
Zaslal: st listopad 22, 2006 12:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
OLSA Mirek napsal: |
no řeknu to asi takhle:
A o tom co je nebo není smysluplné a co se musí nebo nemusí nech LASKAVĚ NA MĚ !!!!! |
Vážený pane geniální, Olšo, s tímhle přístupem Ti na nějaké MČR kašlu. Odpověd opět žádná, jen děláš z lidí kretény. S lidmi, co mají patent na rozum a všechno vědí nejlíp nechci mít nic společného. A s lidmi, kteří ostatní jen uráží už vůbec ne. Tečka. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st listopad 22, 2006 12:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Děkuji za odpověd, k tomu nemám co dodat. |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: st listopad 22, 2006 13:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hrouda
Založen: 24. 03. 2005 Příspěvky: 899 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
4 Skorpik : Mas pravdu, lepsi priklad by se tezko hledal. Nekoho jineho by ses mohl i dotknout, kdezto ja jsem uz jsem na to za ty roky zvykly |
|
|
Zaslal: st listopad 22, 2006 13:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin SRAJER
Založen: 10. 01. 2006 Příspěvky: 18
|
Předmět: |
|
|
To, jak si mnoho lidi v tomto vlakne vyklada funkci difererencialu ve WRC je hodne usmevne
A vubec, jak se muze nekdo snazit pochopit, jak funguji slozite aktivni dify ve WRC, kdyz je patrne, ze vetsine pripevatelu neni jasny ani zakladni regulacni obvod (tedy vec, ktera je uplnym zakladem kazde regulace -např. reg. teploty v mistnosti pocinaje a diferencialy u WRC konče...)
Jak se tu nekdo ohani tim, ze mu to vysvetloval p. Janeba, tak podle toho, co pise, ten vyklad evidentne vubec nepochopil.
|
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 10:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Red Wing CZ
Založen: 06. 04. 2006 Příspěvky: 3
|
Předmět: |
|
|
A ty zase neumísťuješ příspěvky tam kde máš. Pokud jsi borec znalý v oboru tak podej výklad ve vlákně jak fungují součástky. Je snadné tady drsně napsat jako že to chápeš a nic víc k tomu. |
|
_________________ Detroit Hockeytown |
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin SRAJER
Založen: 10. 01. 2006 Příspěvky: 18
|
Předmět: |
|
|
Tak nevim, ale tohle vlakno se jmenuje "Pasivní a "aktivní" diferenciály v RBR", takze muj prispevek nebyl tak mimo ne?
Ja nerikam, ze vsemu kolem wrc rozumim, jen se podivuju nad tim, jak si funkci, treba tech difu, lidi vykladaji a jeste si mysli, ze maji 100% pravdu |
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Martine, původ tohoto vlákna je sice ze začátku podložen technickými záležitostmi, ale chtěli jsme si tu nechat vysvětlit důvod proč by mělo být 10 lidí omezeno jinak nastavenými deiferenciály. A pokud jsi se dotkl Martina Brudera, že si to špatně vyložil, tak bys měl problém vysvětlit. Je jednoduché obvinit a nedokázat to Ale prosím tě, vlákno "jak fungují součástky" bude lepší, už jsme se to tady snažili jednou přesměrovat, tak znovu teda. |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Martine je možne že sem pochopil špatně funkci dif , ale chapu moc dobře že nebudeme mít na trati všichni stejne podmínky a o to tu hlavně jde. Ted se třeba honim s Lukšem Utratou o setinky v jinych turnajich ale pokud mě podle Mirkovich pravidel takto omeziš mužu na boje s ním zapomenout. A pokud se tohle nezmění MCR nepojedu.( nebude to pro tak supr podnik žadna ztrata ) A není to jediná věc se kterou nesouhlasím. Jsou to i přikázané převodovky na šoto i asfalt ( tedy pro všechny stejnym metrem tak že bych to překousl ) a i pro mě nepochopitelné nařízení přejmenovaní týmů s nazvy z ms. Myslím že by tady měl jít Mirek příkladem když to chce po druhych a nepoužívat tež názvy rally z MS. Máme jet MCR tak proč nevyužít domácích rally a třeba i vymyšlených. Atd atd.... a jednaním s jezdci konče. Dobrý turnaj totiž nedělají velke názvy ale hlavně lidé kteří ho jezdí a baví se u něho. Mirek děla hodně pro RBR ale na MCR by si měl najít mluvčího ktery jezdcům bude odpovídat v klidu. Jsou to přeci oni které potřebuje |
Naposledy upravil BRUDER Martin dne so listopad 25, 2006 11:53, celkově upraveno 2 krát
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin SRAJER
Založen: 10. 01. 2006 Příspěvky: 18
|
Předmět: |
|
|
Takze abych jenom tak neplacal- takovy maly zjednoduseny model reg. obvodu:
Mejme regulovanou soustavu: diferencial
Pozadavkem je menit svornost diferencialu v závislosti na mnoha vstupnich parametrech (poloha plynu, brzdy, natoceni kol, podelne a pricne zrychleni atd..)
Tato závislost na vstupních parametrech je vyjadrena programem v ridici jednotce, coz je tzv. mapa diferencialu.
Z mapy diferencialu řidící jednotka generuje (v generátoru žádané hodnoty) tzv. Řídící veličinu regulovaného obvodu (běžně oznacovaná W).
Dále je třeba mít zpětnou vazbu, tedy nějakým způsobem zjišťovat nastavenou svornost (toto měření může jistě být nepřímé). Tím získáme tzv. regulovanou veličinu (X)
Požadovaná veličina (W) a žádaná (X) jsou porovnány, čímž dojde k získání tzv. regulační odchylky (e)
Tato odchylka je zpracována regulátorem a je vygenerován potřebný akční zásah. (akční veličina = Y)
Akční zásah u diferenciálu = změna tlaku v hydraulice -> změna svornosti.
Diferenciál je nazýván aktivním, protože se mění jeho svornost na základě vstupních veličin a mapy diferencíálu.
Tedy diferencialy v RBR jsou diferencialy aktivni i kdyz znacne zjedodusene - hlidaji se pouze 3 vstupni veliciny, tim jsou mapy diferencialu velmi jednoduche.
Timto primitivnim (totalne zjednodusenym) prikladem jsem chtel jen ilustrovat, ze i slozity system se ridi zakladnimi pravidly o regulaci. Pokud toto nekdo nechape, tak se asi nemuze snazit pochopit "jak funguje wrc". |
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin SRAJER
Založen: 10. 01. 2006 Příspěvky: 18
|
Předmět: |
|
|
Kdyztak to tedy presunte na spravne misto. Jeste bych doplnil, ze nechci z nikoho delat vola - kazdy mame svuj obor, kterym se zabyvame a nikdo nemuze vedet vsechno. Nerad bych nekoho neurazil |
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUDER Martin
Založen: 12. 10. 2005 Příspěvky: 1060 Bydliště: Chotyně
|
Předmět: |
|
|
Oki Martas je to v pohodě To forum je od toho abychom diskutovali ve skutečnosti vime o rally každý jen něco a forum je možnost se o tom dozvědět více. Ale jak sem psal jde mi hlavně o to že nebudou stejné podmínky pro prvních 10 jezdcu z minulého ročníku. |
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:45 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBESA Jiri
Založen: 29. 09. 2005 Příspěvky: 10 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: technické záležitosti Vs bude vůbec nová sezona? |
|
|
Ahoj, nebo pro některé hezký den.
Vůbec nerozumím této technické diskuzi, neboť každý si do ní přinese své polovičaté vědění a píše jakoby znal celé WRC nazpaměť.
MARTIN (Bruder) přinese vysvětlení přímo ze ŠM (Janeba) a pak zase někdo zcela cizí, který jinak nikdy do fora nepsal napíše zcela jiný názor.
Nerozumím tomu, protože snad ŠM (Janeba) přece ví co říká, nebo ne? Má přeci jenom větší zkušenosti než kdokoliv z nás.
Ale teď k jádru věci a tou je, zda se vůbec nová sezona začne, či nikoliv.
Nechápu, jak si můžem takhle kazit ještě nenarozenou novou sezonu rozhodnutím o zpomalení některých jezdců.
Vždyť v tomhle máme oproti realitě výhodu a náskok a to v podobě nastolení stejných podmínek pro všechny. Nehrají tu žádné jiné podmínky velkou roli tak jako v realu. Finační otázka je pasé, typ spotovního náčiní také.
Tak prosím vemme všichni rozum do hrsti a dohodněme se, ať můžeme začít novou sezonu. Jistě ji již netrpělivě všichni očekáváme.
RALLY zdar |
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 11:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Ad technika - s Martinem Bruderem a Tomem Miklem jsme to myslim poresili osobne pres ICQ, ci Skype. Samozrejme, tak jak je zalozeno tohle vlakno, to neni. Martin Srajer ma s aktivnim pravdu. A pasivni diferencial je spera a to i ve WRC.
To ale nic nemeni na skutecnosti nesmyslneho omezovani prvnich deseti a na neochote nebo spis primo alergii poradatele na sebeobycejnejsi otazky odpovidat a vubec je brat v potaz.
Kubesa Jiri: Vez, ze je tu dost lidi, co by se radi dohodli, ale s panem poradatelem se nedohodnes na nicem. Precti si jeho prispeveky a pochopis...
Napriklad, kdyz naprosta vetsina tymu podpori osobami svych manazeru snahu zrusit tohle omezeni prvnich deseti + to podpori jeste hodne dalsich lidi, tak pan poradatel dela, ze ostatni nevidi a Toma Mikla obvini z toho, ze se pro sebe snazi ziskat nejakou vyhodu a ze resi tuhle vec bez tech, koho se tyka (coz imho neni pravda). A ze ho doslova s**e a ze jedinym, kdo vi a ma pravo vedet, co je smysluplne je tu on - Mirek Olsa.
Stat za svym nazorem je vec jiste chvalihodna, ale jen do chvile, kdy se pri tom zacnou urazet ostatni lide kolem, a co je horsi obvinovat ze snahy vymoci si pro sebe nejakou vyhodu!
Prosim, muzes se zkusit dohodnout... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: so listopad 25, 2006 12:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
Martin SRAJER napsal: |
Takze abych jenom tak neplacal- takovy maly zjednoduseny model reg. obvodu:
Mejme regulovanou soustavu: diferencial
Pozadavkem je menit svornost diferencialu v závislosti na mnoha vstupnich parametrech (poloha plynu, brzdy, natoceni kol, podelne a pricne zrychleni atd..)
Tato závislost na vstupních parametrech je vyjadrena programem v ridici jednotce, coz je tzv. mapa diferencialu.
Z mapy diferencialu řidící jednotka generuje (v generátoru žádané hodnoty) tzv. Řídící veličinu regulovaného obvodu (běžně oznacovaná W).
Dále je třeba mít zpětnou vazbu, tedy nějakým způsobem zjišťovat nastavenou svornost (toto měření může jistě být nepřímé). Tím získáme tzv. regulovanou veličinu (X)
Požadovaná veličina (W) a žádaná (X) jsou porovnány, čímž dojde k získání tzv. regulační odchylky (e)
Tato odchylka je zpracována regulátorem a je vygenerován potřebný akční zásah. (akční veličina = Y)
Akční zásah u diferenciálu = změna tlaku v hydraulice -> změna svornosti.
Diferenciál je nazýván aktivním, protože se mění jeho svornost na základě vstupních veličin a mapy diferencíálu.
Tedy diferencialy v RBR jsou diferencialy aktivni i kdyz znacne zjedodusene - hlidaji se pouze 3 vstupni veliciny, tim jsou mapy diferencialu velmi jednoduche.
Timto primitivnim (totalne zjednodusenym) prikladem jsem chtel jen ilustrovat, ze i slozity system se ridi zakladnimi pravidly o regulaci. Pokud toto nekdo nechape, tak se asi nemuze snazit pochopit "jak funguje wrc". |
velmi hezky napsáno ...... tohle sem tvrdil stejně jako ty ale protože to napsal Olša tak nemá pravdu a je špatný |
|
|
Zaslal: so listopad 25, 2006 13:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|