Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Fyziky na pluginu - pořádek nebo anarchie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 105, 106, 107  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jste pro zavedení jednotných fyzik?
Ano, jsem pro jednotné fyziky.
87%
 87%  [ 449 ]
Ne, jsem pro více fyzik.
12%
 12%  [ 62 ]
Celkem hlasů : 511

Autor Zpráva
SEKERA Rostislav





Založen: 30. 12. 2006
Příspěvky: 49

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

mam dotaz na tvurce fyzik- s1600 na sotoline nema sanci vuci N-ku ale na asfaltu jsou srovnatelne take diky lepsimu podvozku, berete tohle v potaz?
a take by me zajimalo jak to bude se starsima autama, priznam ze je ponekud frustrujici kdyz me bezne pojizdi N-ka ikdyz jedu s octavii
Příspěvek Zaslal: ne duben 29, 2007 16:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pokusím se odpovědět...

S1600... s těmi je to velmi těžké, totiž RBR umí pouze jediné zavěšení - McPearson, což sedí pouze na WRC a částěčně na N4. Vyrobit torzku k S1600 nejde, jen to částečně nasimulovat třeba pomocí omezení stabilizátorů... Zrovna tak RBR umí pouze sekvenční převodovku, pokusy ji nějak zpomalit bohužel zatím nevedly k žádnému výsledku. To je další důvod, proč jsou Nka rychlejší než ve skutečnosti (rychlejší řazení, menší ztráty výkonu při řazení, lepší brždění). Další věc je, že současné RBR S1600 mají špatně převody - moc dlouhé. U S1600 platí, že většinou kratší převody vedou k lepším časům. Další věc jsou některé poněkud podivné motory, ale tam se pracuje na získání dat z motorové brzdy jak pro S1600, tak pro N4 (evo 9 máme z vícero zdrojů). K daším věcem patří brzdy, v RBR není zahrnuto zahřívání brzd, opět věc, co je u S1600 v reálu lépe vyřešena než u N4. Je toho více. Všechno se řeší. Bohužel na to jednak není moc času, ale hlavně získávání jakýchkoli skutečných dat trvá opravdu velmi dlouho...

Ad stará WRC... ani ve starých fyzikách není žádné WRC slabší než Nko (nejslabší současné WRC je myslím Impreza 02, která nemá ani celých 300 koní). Navíc všechna WRC jsou výrazně lehčí. Chybu hledej v sobě, protože autem to není. Mimochodem současná fyzika Octavie má něco kolem 320 koní a 1260 kg. Evo 9 má nyní něco kolem 265 koní a 1350 kg. Já jezdím s oběma a v mých rukách např. na Noikeru je rozdíl cca 20 sekund ve prospěch Octávie (a to s Nkem mi to jde mnohem líp)...

Edit: Takže oprava, zahřívání brzd prý v RBR je, jen ho mají nyní všechna auta stejné...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: ne duben 29, 2007 16:38
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BICA Martin





Založen: 11. 12. 2006
Příspěvky: 1264
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Taková poznámečka. Při testování Romana Kresty před Barumkou 06 s EVO 9 v Bělé se nechal slyšet, že zajížděl nyní s EVO 9 o malinko lepší časy než ve svých začátcích s Octavií WRC. Určitě nějaké přiblížení tam je, ale Octávie bude pořád rychlejší auto než jakýkoliv enko. Stačí se podívat na výsledky Flídra, kterej dle mě zdaleka nevyužívá to auto na 100%. Takže Míra Fric má pravdu, je to mezikus. Wink

_________________
ImageImageImage
Příspěvek Zaslal: ne duben 29, 2007 18:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Martin SRAJER





Založen: 10. 01. 2006
Příspěvky: 18

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ono vubec brzdy jsou slabou strankou RBR - mysleno vzdálené od reality. Vsechna auta brzdi daleko lepe nez ve skutecnosti - rekl bych, ze brzdna draha je ve skutecnosti pomalu 2x delsi.... U Nka je to pak nejvice patrné..

Ad motory: Zkousel nekdo zmerit, jak dlouho trva u "novych" wrc 0-200km/h? Tipuju, ze to bude tez daleko mene nez nejakych 17s (viz. data o fabii...)

Pokud by s tim slo neco ve fyzikach udelat (zejmena ty brzdy), povazoval bych to za velky prinos a posun k realnejsi simulaci.
Příspěvek Zaslal: ne duben 29, 2007 18:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martin SRAJER: Stema brzdama mas rech, ale zavodni auta spomaluji rychleji nez se rozjizdeji. Tusim pri poslednim zavode F1 rikal jeden z komentatoru ze Prosche říká : Při určitým zrychleni z 0-100 musi byt brzdna doba jednou tak kratka.

+- stejne receno Smile Snad pochopeno. Laughing

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: ne duben 29, 2007 18:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

S brzdami se něco dělat určitě bude, ale já osobně nevím co Laughing

Určitě se budou u enek hřát víc než u áček, srovnají se velikosti kotoučů podle reálu. Víc k tomu já nemůžu říct, protože víc nevím Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: ne duben 29, 2007 18:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Martin SRAJER





Založen: 10. 01. 2006
Příspěvky: 18

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Za dobre reseni problemu s brzdami bych videl pridat vozu vahu (aby mel pri dane rychlosti vyssi kin. energii, kterou je potreba v brzdach "spalit" ).

Pokud toto neni mozne, pak vyrazne snizit maximalni brzdny ucinek.

K tomu zahrivani brzd - rikate, ze RBR ma toto implementovano, projevuje se ale prehrati brzd ztratou brzd. ucinku? Nikdy jsem si totiz niceho takoveho nevsiml.
Pokud v rbr toto je, pak by to bylo dalsi zajimave reseni, jak Nko zpomalit (a priblizit vice realite). Jednoduse by pri necitlivem brzdeni dochazelo snadneji k prehrati jeho brzd nez u Acek.
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 11:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Hmotnost se určitě zvětšovat nebude. To má totiž dopad i na ostatní vlastnosti, nejen brzdění.

Pokles brzdného účinku prý možný je. A to i hodně velký (např. tak, že to po cvhíli nebrzdí vůbec). Tím Nka a áčka určitě odlišená budou.

V nastavení brzd je toho víc, ale já osobně nevím, co z toho se opravdu projevuje. Ale určitě s tím něco udělat půjde Wink

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 12:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PRIKRYL Roman





Založen: 11. 06. 2005
Příspěvky: 1715
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tyy jo tak to jsem necekal ze toto RBR má. Wink

_________________
S.A.D.A.C. Motorsport driver
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 12:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martin SRAJER napsal:
Za dobre reseni problemu s brzdami bych videl pridat vozu vahu (aby mel pri dane rychlosti vyssi kin. energii, kterou je potreba v brzdach "spalit" ).


Z fyziky mas za pet - kdyz zvednes vahu auta, tak muzes pocitat s celkove vyssi setrvacnosti, to znamena ze to sice bude hur brzdit, ale taky hur se rozjizdet a hur zatacet. Nevim jestli zrovna tohle je optimalni Rolling Eyes

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 12:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

K hmotnosti ještě jeden dodatek... pamětníci si jistě vzpomenou na Hamreusova Nka vytvořená přidáním hmotnosti do WRC fyzik. Noční můra zničených tlumičů na Mustaselkách (a nejen tam) byla další třešničkou na dortu cesty zvětšování hmotnosti...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 13:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Martin SRAJER





Založen: 10. 01. 2006
Příspěvky: 18

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KORAL Vaclav napsal:
Martin SRAJER napsal:
Za dobre reseni problemu s brzdami bych videl pridat vozu vahu (aby mel pri dane rychlosti vyssi kin. energii, kterou je potreba v brzdach "spalit" ).


Z fyziky mas za pet - kdyz zvednes vahu auta, tak muzes pocitat s celkove vyssi setrvacnosti, to znamena ze to sice bude hur brzdit, ale taky hur se rozjizdet a hur zatacet. Nevim jestli zrovna tohle je optimalni Rolling Eyes


Nn, fyziku jsem mel tři semestry a zkousku vzdy za vyborne Very Happy

Vsak jsem nerikal, ze na rozjizdeni a celkove chovani auta by zvyseni vahy nemelo vliv - samozrejme melo, nicmene si myslim, ze i to by nebylo na skodu. Alespon z pohledu eNek - jezdil jsem vzdy prevazne s nim a myslim, ze jsou v rbr porad rychlejsi nez v realu.

Rozumne zvyseni hmotnosti spolu se snizenim brzdneho ucinku bych videl pro Nka dobre reseni ke zpomaleni a zvyhodneni S1600.

Ja obsah souboru definujicich chovani aut v rbr neznam, takze netusim cim vsim se da hybat. Pokud by mel nekdo z "upravcu" fyzik chut poreferovat budu rad...
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 16:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SULAN Martin





Založen: 29. 12. 2006
Příspěvky: 425
Bydliště: klatovy

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pod to bych se podepsal. Auta se i dost ochotně převrací, takže větší hmotnost by snad pomohla i k větší stabilitě. Jsem samozřejmě naprostý laik co se týče tvorby fyzik, tak nevím jak moc je reálné s hmotností vozu něco dělat. Zdá se to být lepší než snižovat brzdný účinek, ale asi to bude pracnější.
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 22:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRIC Miroslav





Založen: 09. 01. 2006
Příspěvky: 2915

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

S hmotností se určitě nebude hýbat mimo skutečné hodnoty.

EDIT: Na to, s čím vším se hýbat dá neumím odpovědět, protože to nevím. Ono už se vícekrát zjistilo, že i když něco měnit jde ve fyzice, tak to nemá žádný efekt ve hře (tak dopadla hlavně snaha změnit rychlost řazení N4)...

_________________
Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky

Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks
Příspěvek Zaslal: út květen 01, 2007 22:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Bude někdy v dohledé době vpuštěna na trasy také nějaká jízdy schopná S1600 Question To MG je neovladatelné,pomalé a krom pár zoufalců (včetně mě) s ním nikdo nejezdí Rolling Eyes Twisted Evil Aspoň jednu LEPŠÍ superšvestku Wink DĚKUJI Smile

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: čt květen 03, 2007 21:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 105, 106, 107  Další
Strana 13 z 107

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme