Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Vyvážení vozidel v MČR - NEPOUZITELNE VOZIDLA
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
BISAHA Ondrej





Založen: 10. 04. 2005
Příspěvky: 79
Bydliště: Kroměříž, CZ

Příspěvek Předmět: Vyvážení vozidel v MČR - NEPOUZITELNE VOZIDLA Odpovědět s citátem

Co si myslíte o vyvážení vozů v MČR? Osobně bych nejvíce asi věřil SCI a Warhdogům a jel s originálním nářadím, ale dobře. Hra je přes rok z pultů a hráči přirozeně potřebují add-ony doplňující hru o aktuální vozy, aktuální výkony vozů a do budoucna doufejme i v nové tratě. OSTŘE VŠAK NESOUHLASÍM s povolenýma autama v MČR (CITROEN XSARA WRC 2005,,PEUGEOT 307 WRC 2005,SUBARU IMPREZA WRC 2005). Jsem vyjmenoval jen ty, ktere jsou nadevsema ostatnima a co do vykonu motoru jsou auta Subaru 05 a 307ka naprosto nedostizitene cimkoliv jinym. Ja chapu, ze na startovnim poli je spousta subaristu, kterym samozrejme prebytek vykonu vyhovuje, ale borci!!! Prece není možné, aby jeli subaristi svoji vlastni vykonovou tridu. Jako reseni vidim upravit vykon motoru u vsech aut bez vyhrady na 300 koní 600 Nm krouťák. Nebo se subaristi bojíte poměřit sílu s ostatními? (jsem zjedav na průběh tohoto problému, protože i Mike Olson, hlavní pořadatel a jezdec, jede SUBARU 05 Smile )
Příspěvek Zaslal: so listopad 05, 2005 19:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KOZAK Radovan





Založen: 16. 04. 2005
Příspěvky: 35
Bydliště: Šternberk, okr. Olomouc

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Samozřejmě naprosto souhlasím. Idealní je základ+Octavia WRC, která je ještě jízdními vlastnostmi přijatelná. Jinak jsou to všechno rakety.
Příspěvek Zaslal: so listopad 05, 2005 20:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DOROTKA Martin





Založen: 15. 08. 2005
Příspěvky: 137
Bydliště: Okres Mladá Boleslav

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ja toho moc najezdino nemam, ale drive sem jezdil s orig. xsarou a ted sem si dal 307 a je to fakt dělo, jinak uvidime jak se to bude vyvyjet kdyz prvnich 10 mist budou Subaru tak to asi bude problem... Razz
Příspěvek Zaslal: so listopad 05, 2005 20:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
POLAK Tomas





Založen: 18. 04. 2005
Příspěvky: 168
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZAK Radovan napsal:
Samozřejmě naprosto souhlasím. Idealní je základ+Octavia WRC, která je ještě jízdními vlastnostmi přijatelná. Jinak jsou to všechno rakety.

Sice už WRC nejezdím,ale souhlasím s tím

_________________
POLAK Tomas (nijanek)
Příspěvek Zaslal: so listopad 05, 2005 20:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Re: Vyvážení vozidel v MČR - NEPOUZITELNE VOZIDLA Odpovědět s citátem

BISAHA Ondrej napsal:
Co si myslíte o vyvážení vozů v MČR? Osobně bych nejvíce asi věřil SCI a Warhdogům a jel s originálním nářadím, ale dobře. Hra je přes rok z pultů a hráči přirozeně potřebují add-ony doplňující hru o aktuální vozy, aktuální výkony vozů a do budoucna doufejme i v nové tratě. OSTŘE VŠAK NESOUHLASÍM s povolenýma autama v MČR (CITROEN XSARA WRC 2005,,PEUGEOT 307 WRC 2005,SUBARU IMPREZA WRC 2005). Jsem vyjmenoval jen ty, ktere jsou nadevsema ostatnima a co do vykonu motoru jsou auta Subaru 05 a 307ka naprosto nedostizitene cimkoliv jinym. Ja chapu, ze na startovnim poli je spousta subaristu, kterym samozrejme prebytek vykonu vyhovuje, ale borci!!! Prece není možné, aby jeli subaristi svoji vlastni vykonovou tridu. Jako reseni vidim upravit vykon motoru u vsech aut bez vyhrady na 300 koní 600 Nm krouťák. Nebo se subaristi bojíte poměřit sílu s ostatními? (jsem zjedav na průběh tohoto problému, protože i Mike Olson, hlavní pořadatel a jezdec, jede SUBARU 05 Smile )


nejedu subaru ...
Příspěvek Zaslal: so listopad 05, 2005 21:32
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KOZISEK Martin





Založen: 02. 10. 2005
Příspěvky: 223
Bydliště: Přeštice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Už to co bude pod tímto za podpis vás asi vyburcuje. Ale pro Ondru: Vym že si pěkně nadával při seznamovacích jízdách že na subaru 2005 xsara nestačí, ale jel jsi tam se starou xsarou, která už je opravdu hodně stará a nemůžeš chtít, aby na tom byla stejně jako o hodně mladší subaru z roku 2005 a navíc si myslim, že nová xsara 2005 je také hodně rychlá . Zároveň jako subaru 2005 nemůže jezdit ani octávka, která už MS nejezdí 3 roky a ani tehdy na něj nestačila.

_________________
Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy
Příspěvek Zaslal: so listopad 05, 2005 21:50
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BISAHA Ondrej





Založen: 10. 04. 2005
Příspěvky: 79
Bydliště: Kroměříž, CZ

Příspěvek Předmět: Re: Vyvážení vozidel v MČR - NEPOUZITELNE VOZIDLA Odpovědět s citátem

OLSON Mike napsal:
BISAHA Ondrej napsal:
Co si myslíte o vyvážení vozů v MČR? Osobně bych nejvíce asi věřil SCI a Warhdogům a jel s originálním nářadím, ale dobře. Hra je přes rok z pultů a hráči přirozeně potřebují add-ony doplňující hru o aktuální vozy, aktuální výkony vozů a do budoucna doufejme i v nové tratě. OSTŘE VŠAK NESOUHLASÍM s povolenýma autama v MČR (CITROEN XSARA WRC 2005,,PEUGEOT 307 WRC 2005,SUBARU IMPREZA WRC 2005). Jsem vyjmenoval jen ty, ktere jsou nadevsema ostatnima a co do vykonu motoru jsou auta Subaru 05 a 307ka naprosto nedostizitene cimkoliv jinym. Ja chapu, ze na startovnim poli je spousta subaristu, kterym samozrejme prebytek vykonu vyhovuje, ale borci!!! Prece není možné, aby jeli subaristi svoji vlastni vykonovou tridu. Jako reseni vidim upravit vykon motoru u vsech aut bez vyhrady na 300 koní 600 Nm krouťák. Nebo se subaristi bojíte poměřit sílu s ostatními? (jsem zjedav na průběh tohoto problému, protože i Mike Olson, hlavní pořadatel a jezdec, jede SUBARU 05 Smile )


nejedu subaru ...


hehe sorry miku jen jsem si rýpnul. alespoň bude snažší rešení - můžeš se na to dívat neutrálně
Příspěvek Zaslal: ne listopad 06, 2005 12:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OLSA Mirek
Site Admin




Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 552
Bydliště: ZLÍN

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

KOZISEK Martin napsal:
Už to co bude pod tímto za podpis vás asi vyburcuje. Ale pro Ondru: Vym že si pěkně nadával při seznamovacích jízdách že na subaru 2005 xsara nestačí, ale jel jsi tam se starou xsarou, která už je opravdu hodně stará a nemůžeš chtít, aby na tom byla stejně jako o hodně mladší subaru z roku 2005 a navíc si myslim, že nová xsara 2005 je také hodně rychlá . Zároveň jako subaru 2005 nemůže jezdit ani octávka, která už MS nejezdí 3 roky a ani tehdy na něj nestačila.



podle mého názoru jsou ty nové vozy sice rychlé ale zároveň daleko náročnější na ovládání, psychyku jezdce a každý jezdec, který s takovým autem jede je daleko blíže k chybě.. a věřte že pilování tratí v mnoha případech moc nepomůže .. podle mého názoru ... podmínky jsou vždy zcela jiné a každý se s tím musí umět vyrovnat a přizpůsobit .. chce-li udělat nějaký výsledek .. není to jen o rychlosti a výsledném čase ... podle mě ... pro mne třeba bude úspěch když to projedu bez havárie Surprised
Příspěvek Zaslal: ne listopad 06, 2005 12:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BISAHA Ondrej





Založen: 10. 04. 2005
Příspěvky: 79
Bydliště: Kroměříž, CZ

Příspěvek Předmět: tak to ne Odpovědět s citátem

a zase podle meho ne. Jako nezlob se na me, ale kdyz prijde joux plane nebo noiker, kde je 5 rovinek, kde se da jet se stejnou akceleraci jet se subaru 05 220 na dlouhy kvalty jako se středníma kvaltama 195, tak ti to da na case minimalne 2 sekundy na km. U pomalych RZ na stredni kvalty to jede stejne jako na kratky u originálního auta, tak co to je? Myslím, že když se podíváme do výsledků, tak mluví za vše. První 3 vozy SUBARU 05, pak FOCUS 03, pak xsara 05, pak subaru 05, ale originály jsou v pytli někde na chvostě. Jinak se ale musím omluvit Miku za vlastní blbost, s pluginem 0.81 mam malo najeto a nevsiml jsem si tam kolonky povrch, díval jsem se jen na počasí. Trať byla složena naprosto logicky a krásně. Byl to jeden z nejhezčích závodů co jsem kdy jel a i přes to, že jsem málem vyhodil volant skoro aji se psem z okna, tak jsem se skvěle bavil. GO ON CZECH CHAMP!! GO ON!
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 11:01
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Re: tak to ne Odpovědět s citátem

BISAHA Ondrej napsal:
a zase podle meho ne. Jako nezlob se na me, ale kdyz prijde joux plane nebo noiker, kde je 5 rovinek, kde se da jet se stejnou akceleraci jet se subaru 05 220 na dlouhy kvalty jako se středníma kvaltama 195, tak ti to da na case minimalne 2 sekundy na km. U pomalych RZ na stredni kvalty to jede stejne jako na kratky u originálního auta, tak co to je? Myslím, že když se podíváme do výsledků, tak mluví za vše. První 3 vozy SUBARU 05, pak FOCUS 03, pak xsara 05, pak subaru 05, ale originály jsou v pytli někde na chvostě. Jinak se ale musím omluvit Miku za vlastní blbost, s pluginem 0.81 mam malo najeto a nevsiml jsem si tam kolonky povrch, díval jsem se jen na počasí. Trať byla složena naprosto logicky a krásně. Byl to jeden z nejhezčích závodů co jsem kdy jel a i přes to, že jsem málem vyhodil volant skoro aji se psem z okna, tak jsem se skvěle bavil. GO ON CZECH CHAMP!! GO ON!


No, podle mych testu jsem s Pazoutem 307 v prumeru o vterinu na minutu rychlejsi nez s Imprezou 03. Nejmarkantnejsi je to na asfaltu, naopak nejmin na snehu. To je proste fakt, ze novejsi specifikace jsou rychlejsi nez starsi. Jenze, nikdo nikoho nenuti aby jezdil starsi specifikaci! Pristup k autum je naprosto volny, muzete si opravdu vybrat co chcete.

A jinak, i v "realnem" WRC jsou jezdci, kteri jezdi se starymi evolucemi, a slyseli jste je, ze by nejak nadavali a stezovali si, ze maji horsi techniku?

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 12:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Re: tak to ne Odpovědět s citátem

KORAL Vaclav napsal:
A jinak, i v "realnem" WRC jsou jezdci, kteri jezdi se starymi evolucemi, a slyseli jste je, ze by nejak nadavali a stezovali si, ze maji horsi techniku?
No ve svete jsem nebyl, ale ve Vyskove jsem to slysel. Problem je ze v reale si nemuze kazdy dovolit koupit novy auto za 30mega. To nebylo dobre prirovnani Very Happy A ani by to nebylo hezky, videt letos samy Xsary, nebo ze by "Xsara Rally Cup".
To jsem si zase rypnul, to bude nadavek Very Happy
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 13:58
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KORAL Vaclav





Založen: 17. 09. 2005
Příspěvky: 1351
Bydliště: Prague

Příspěvek Předmět: Re: tak to ne Odpovědět s citátem

Hrouda napsal:
KORAL Vaclav napsal:
A jinak, i v "realnem" WRC jsou jezdci, kteri jezdi se starymi evolucemi, a slyseli jste je, ze by nejak nadavali a stezovali si, ze maji horsi techniku?
No ve svete jsem nebyl, ale ve Vyskove jsem to slysel. Problem je ze v reale si nemuze kazdy dovolit koupit novy auto za 30mega. To nebylo dobre prirovnani Very Happy A ani by to nebylo hezky, videt letos samy Xsary, nebo ze by "Xsara Rally Cup".
To jsem si zase rypnul, to bude nadavek Very Happy


Presne tenhle argument jsem cekal a tesil se na nej Wink
Prave ze na rozdil od realu tady nemusis myslet na penize, a prave proto si kazdy muze jezdit cim chce a remcat ze nektery auta jsou lepsi nema cenu, protoze jestli si nekdo mysli, ze s jinym autem bude jezdit lepsi casy, no tak at jezdi s nim, ne?

_________________
Vašek Korál
Montek MotorSport

Image
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 14:04
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrouda





Založen: 24. 03. 2005
Příspěvky: 899
Bydliště: Brno

Příspěvek Předmět: Re: tak to ne Odpovědět s citátem

KORAL Vaclav napsal:
Presne tenhle argument jsem cekal a tesil se na nej Wink
Prave ze na rozdil od realu tady nemusis myslet na penize, a prave proto si kazdy muze jezdit cim chce a remcat ze nektery auta jsou lepsi nema cenu, protoze jestli si nekdo mysli, ze s jinym autem bude jezdit lepsi casy, no tak at jezdi s nim, ne?
To mas tezky, na jednu stranu mas pravdu, ze tady si muze kazdej vybrat co se mu libi, co mu vyhovuje a pokud se ukaze, ze nektery auto je rychlesi nez ostatni a budu chtit vyhravat, tak si ho vyberu (snad tu pak nebudou mit vsichni stejny auto Smile ). Na stranu druhou ale, si myslim, ze neni spravna cesta prijit s novym modelem a rict: "hele Ford 06 je nejnovejsi a proto ma fyziku a parametry nejlepsi a starsi auta na nej proste nestaci" To by fakt byla diskriminace treba fanousku skodovky. Ale je HODNE tezky udelat fiziky, aby se auto chovalo autenticky, a zaroven byly vsechny vykonove ve vysledku srovnatelny a mohly mezi sebou soutezit. No uz nebudu dal placat jatrama, bud hlasujte, to se uz nekolikrat osvedcilo, nebo kdo ma ambice, tak se bude muset prizbusobit a jezdit s rychlim autem a nestezovat si. Jak psal Vasek, v reale si Solberg nebo Gronholm taky nestezuji, ze nestaci se svyma autama na Xsaru a ze Pirelli letos nestaci na Mischelin Very Happy
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 14:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
NEMEC Michal





Založen: 03. 03. 2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Praha

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tady se dost zapomina na to ze ve skutecnosti je neco jineho nez ve hre,
papirove ma Fabia nejvetsi kroutak ze startovniho pole, a naopak XSARA na papiru nijak nevinika, a jak je to ve skutecnocsti vite sami.

_________________
mikeee, Subaru WRT
Vitez - RBR MCR Rally 05/06; 12h,24h Daytona(09,11); 12h Sebring(09,11); 24h LeMans(09) ; Druhej - 24h Nürburgring(09)
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 14:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skorpion





Založen: 15. 03. 2005
Příspěvky: 437
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jako takhle, nemuzu si stezovat, protoze jezdim s I05 a jede to fakt rychle, ale ja fakt, ze jenom na Skole jsem tak o 1-1,5 sec. rychlejsi. Skoro vsude pouzivam dlouhou prevodovku, protoze to auto ji utahne.
Ono se totiz muze zdat, ze treba naty skole bych mel cas kolem 10tyho mista v RBR Rank, ale oni to jeli s normalnima fyzikama. Jelikoz je tohle jenom hra, tak bych ty novy auta tak nehrotil a nechal bych je stejny jako jsouty stary, urcite by to bylo ferovejsi vuci vsem a nemuzete rict, ze ne.
Moc se mi totoz nelibi, kdyz nekdo rika, ze vyhravaji jenom I05 atd... Ja si myslim, ze s I03 bych se umistil uplne stejne, ale ten kdo me z toho podvodu narknul ma proste pravdu a nelze mu rici, ze ma taky jezdit se novym autem. Proste semu libi to stare a mel by mit stejne podminky jako vsichni. Protoze kdyz se nad tim zamyslime, tak se dostaneme tam, ze se budou prepisovat ty cisla ve fyzice do nekonecna... A to uz neni fairplay.

_________________
Skorpion (Petr Janků)
Image
Příspěvek Zaslal: st listopad 09, 2005 16:45
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme