Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MIKULKA Jan
Založen: 24. 02. 2006 Příspěvky: 460 Bydliště: Přáslavice,okres Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: Re: Volvo 242 |
|
|
K tomu by měl asi nejdříve napsat něco Míra Friců - mám namysli fyziku zadokolky . |
|
_________________
|
Zaslal: st leden 30, 2008 13:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUHA Vaclav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 148
|
Předmět: Re: Volvo 242 |
|
|
BITTNER Jan napsal: |
K tomu by měl asi nejdříve napsat něco Míra Friců - mám namysli fyziku zadokolky . |
to uz se tu resilo....proste nejde no
bral bych spis nejaky group B kary....pazouta a tak....to bych asi vytek |
|
_________________ Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy |
Zaslal: st leden 30, 2008 13:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Já se nebudu k ničemu vyjadřovat, protože momentálně na to nemám čas Ale model je to krásný...
Václav Bruha: S auty skupiny B je to to samé, zatím nejde... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st leden 30, 2008 16:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Takže to nemá zadní náhon ? Potom nechápu autora tohoto vozu. |
|
|
Zaslal: st leden 30, 2008 16:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOMOLA Matej
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Senec - SR
|
Předmět: |
|
|
aj vám sa to tak blbo rozbieha?? |
|
|
Zaslal: st leden 30, 2008 16:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VASICEK Michal
Založen: 23. 09. 2005 Příspěvky: 268 Bydliště: Libichov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
FISERA Jan
Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 216
|
Předmět: |
|
|
BARTA Roman napsal: |
Takže to nemá zadní náhon ? Potom nechápu autora tohoto vozu. |
Jeste jsem to nezkousel, ale treba Lada mela fyziku se zadohrabem a pamatuju se ze i Mira Fricu ji trochu ladil, protoze auto bylo moc silne. |
|
_________________
|
Zaslal: st leden 30, 2008 16:40 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Roman: Auto má zadní náhon... ALE... v současné době jde udělat zadní náhon jen tak, že "otočíš" předokolku, tedy dáš např. pět rychlostí na zpátečku a jednu vpřed. Ale zůstane Ti ruční brzda na přední kola, což je dost otravné a navíc jízdní vlastnosti té zadokolky jsou docela podivné. Pokusy to nějak vyladit vedly k naprosto šíleným hodnotám ve fyzice, kdy např. BMW M3 prototyp mělo fyzickou délku zadních ramen přes 5 metrů! Nevím, jak sis tím poradil RTS, nemám teď čas to zkoumat, ale dojde na to...
Je naděje, že se to podaří vyřešit i s tou ruční brzdou, ale je to na dlouho a nic nelze slíbit...
EDIT: Ještě pro Romana... RTS ten model dělal primárně kvůli nějaké prezentaci, že je použitelný do RBR bylo až druhotné |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st leden 30, 2008 17:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Tak to každopádně, model je to neuvěřitelně dokonalý... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st leden 30, 2008 17:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRUHA Vaclav
Založen: 01. 12. 2006 Příspěvky: 148
|
Předmět: |
|
|
sorry, ze jeste otravuju, ale auta skupiny B byly preci 4kolky a nepresahovaly onech 400ps, tak v cem je problem??? Tohle neni, ze bych rejpal, ale proste jsem fanda tutich bestii |
|
_________________ Proč vzhlížet k světlým zítřkům, když vždy když se probudím je dnes?
- Murphy |
Zaslal: st leden 30, 2008 20:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
No...
1. Většina 400 koní přesahovala a dost výrazně, béčkový motor v RBR rychle odejde (Peugeot 206 T16 cca 450 koní, Delta S4 cca 450 koní, Audi S1 500 a víc, Ford RS200 420 a víc, MG Metro 6R4 420...).
2. Žádné béčko nemělo odpojování zadní nápravy s ruční brzdou -> nešlo jezdit vracáky na ručku, to v RBR nejde zařídit.
3. Žádné béčko nemělo sekvenci (jen jednou vyjelo Audi S1 s dvouspojkovou poloautomatickou převodovkou Porsche na způsob dnešního DSG), to ale není tak podstatný detail. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st leden 30, 2008 20:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Velmi krátké okouknutí... přední (zadní) spojovačky jsou fyzicky dlouhé 1,3 metru a nastavování geometrie zrcadlově je docela nepřehledné (když dáte vpředu sbíhavost, tak jste vlastně nastavili vzadu rozbíhavost)... Volantisti, jak se to řídí? |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st leden 30, 2008 20:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HOMOLA Matej
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Senec - SR
|
Předmět: |
|
|
podla mna je to ovela lepsie ako lada, toto ide poamlsie aspon sa to stale nechce pretocit..mne sa to dost lubi, iba to pomale rozbiehanie, a rozbehnut sa na graveli v kopci, to sa fakt nedaaa |
|
|
Zaslal: st leden 30, 2008 21:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|