Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: external transparent DDS- jmeno na okno |
|
|
Mam dalsi zakys, kdyz zmenim jmeno a vlajku, tak ve hre prosvita to puvodni.Co udelat? Asi neco s alfa kanalem ne? Dekuji za radu.
Pouzivam Photoshop CS2. |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2006 5:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
Takže udávám jméno autora, který mne to naučil nebo radši nick Marta_CZ, aby se nezlobil
A je to asi takhle, máš tevřenej soubor external_transparent, v něm sis změnil jména a vlaječky. Jak máš (standartně) v pravo dole tabulku se seznamem vrstev, tak druhá záložka jsou chanels/kanály. Poslední vrstva v této záložce je alfa, tam si vyselektuješ původní jména, pokud tam jsou a zamažeš je šedou barvou aby nebyli viditelný, všechno co je tady šedé je průhledné. Pak si v libovolnym kanálu nad alfou vyselektuj své jméno a vlaječku, přepni se zase do alfa kanálu a přejeď to štětcem s bílou barvou, to by mnělo bejt vše. jo ještě, než budeš cokoli dělat v alfa kanálu, tak musíš mít sloučené vrstvy do jedné. Mělo by to fungovat, dělal sem to už snad stokrát a pokud nezblbneš zrcadlení tak je to v poho.
Hodně štěstí. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: so leden 28, 2006 7:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: jaky vystup??? |
|
|
Co potom pouzit za vystup? Jinak uz se me podarilo zamazat puvodni, vse klaplo, tak jak jsi psal, ale vypada to jako "rozteklej olej", mimochodem to se me stalo nedavno i z nalepkama, nekterou dam a je to v pohode a pak staci jedna a je to to same, jako ted s tema oknama. |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2006 10:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: DTX5 |
|
|
to prave pouzivam, to je teda divny. ja myslel, ze na okna bude jinej, nemuze to delat treba ta trial verze Photoshopu CS2? Jestli jo, tak to su teda sorry . Ale jdu na to jeste jednou... |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2006 11:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: ehm DXT5 |
|
|
oprava |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2006 11:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Michal Nemec
Založen: 02. 01. 2006 Příspěvky: 6
|
Předmět: |
|
|
ja poutivam dxt3 a taky to funguje. |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2006 12:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MICHAL Martin
Založen: 07. 03. 2005 Příspěvky: 848 Bydliště: Klatovy
|
|
Návrat nahoru |
|
|
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: disable alpha? |
|
|
kde? |
|
|
Zaslal: so leden 28, 2006 13:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ANTOS Michal
Založen: 04. 12. 2005 Příspěvky: 18
|
Předmět: tak, uz je to v pohode |
|
|
zapomel jsem si to pred ulozenim otocit do vychozi pozice, upozornil me na to SENK Michal. DIK |
|
|
Zaslal: čt únor 02, 2006 3:32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KYSELA Lubo
Založen: 02. 11. 2005 Příspěvky: 27 Bydliště: Pov.Bystrica (SVK)
|
Předmět: |
|
|
Robil som nejake upravy skinu.Zamaloval sem si puvodni reklamy ale pri osuchavani nebo spineni prosvitaji puvodni textury.Jak to mam vyresit? |
|
|
Zaslal: st únor 08, 2006 16:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: Skiny |
|
|
K diskuzi pár poznámek:
1. Pro provedení změn v alfa kanálu vůbec není potřeba sloučit vrstvy do jedné. V alfa kanálu se vrstvy nepoužívají, je to prostě jen podklad. Takže můj způsob, který je rychlejší a přesnější je ten, že si zvolím layer např. jméno (tedy text), označím oknem, přepnu do alfa a dám copy. Teď ještě zároveň zapnu RGB a kurzorem kresbu v alfa posunu aby byla na správném místě.
Co se týče čísla - už jsem to tady kdesi psal. Nejlépe je udělat bílé číslo a efektem jej obarvit (tak jak to mám udělané v nálepkách pro MČR, které jsou ke stáhnutí na www.rbrmcr.com). Ten se potom při kopírování do alfa vypne a tím se do podkladu v alfě vyrazí pouze bílá a ne šedá stopa.
2. Skiny karoserie používají dvě textury. Normální (např. focus04_external.dds) a poškozenou (např. focus04_external_scrape.dds) No a ta scrape samozřejmě musí být stejná jak normální akorát pošpiněná. Osobně si myslím, že docela fuška udělat ručně obě textury bez šablony. |
|
|
Zaslal: ne březen 05, 2006 19:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henri
Založen: 09. 05. 2006 Příspěvky: 16
|
Předmět: external transparent DDS |
|
|
Z pohledu z venku se mi u všech aut nezobrazují jména na sklech (mají pouze malinko jiný odstín než okolní sklo, ale nejdou téměř vidět) Při jízdě z pohledu zevnitř textury vidět jsou, to posuzuji podle textury stínítka předního skla, pokud je vytvořeno! Neporadí mi někdo, co s tím!
Všechny textury, (pokud je otevřu Irfanem s dds plug-inem) jsou obsaženy a jsou v pořádku! Neví prosím někdo co s tím? |
|
|
Zaslal: po srpen 28, 2006 14:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
LECIAN Lukas
Založen: 11. 10. 2005 Příspěvky: 260 Bydliště: Brno
|
Předmět: |
|
|
Mam stejny problem jako Henri. Umim si udelat skin a tak, vsechny textury jsou ok, jenom napisy ci cokoliv, co je na skle mne nejde videt (temer), je to jenom o trosicku svetlejsi seda, nez je sklo, takze temer neviditelne, kdyz se ovsem divam zevnitr vozu, tak je vsechno ok, ale zvenku mne bohuzel na skle nic videt nejde... Kdyby nekdo vedel co s tim, byl bych moc rad... |
|
|
Zaslal: po srpen 28, 2006 16:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|