Právě je út prosinec 24, 2024 19:32
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: Co obsahuje ini auta a jak to měnit |
|
|
Poslední aktualizace 22.11.2009 Vytvořil Jakub Mikšovský.
Nejprve obecně něco o struktuře ini souboru auta. V ini se nachází více typů souborů. Nás budou nejvíce zajímat soubory začínajíci na e_ a i_ .
e_ soubory jsou souboury "external". Jsou to ty části vozu, které jsou vidět při pohledu z venku. i_ soubory jsou naopak "internal" a jsou tedy vidět při pohledu z kabiny.
Pro názornost stačí ve hře zapnout prográmek Camhack a při pohledu z kabiny se posunout tak, aby bylo vidět auto zvenku. Najednou zjistíme, že půlka auta tam vlastně není. Je to tím, že při "internal " pohledu jsou zbytečné části modelu vypnuty, aby nebrzdily FPS, potažmo rychlost hry.
Po "e_ " ( "i_ " ) následuje jméno samotného dílu a většinou opět "_ " a další text. Tento text je většinou určující doplněk dílu pro další identifikaci. Například "[i_window_rf] " znamená pravé přední okno při vnitřím pohledu. Dále seznam základních zkratek.
lf..........left front.............levý přední
rf..........right front...........pravý přední
lb..........left back.............levý zadní
rb..........right back...........pravý zadní
Zapínání a vypínání jednotlivých částí je modelu je dáno položkou "Switch = ". Pokud se za rovnítkem nachází položka "True", pak je příslušná část vypnuta a ve hře se nezobrazuje. Položka "False" dělá pravý opak.
Nyní již samotné praktické příklady:
Vypnutí volantu při pohledu z kabiny
[i_steeringwheel]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarTextureNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = true
SwitchBox = light
Vypnutí stěračů při pohledu z kabiny ( "l" znamená left, tedy levý, "r" je right, tedy pravý )
[i_wiper_l]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarColorNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = true
SwitchBox = light
[i_wiper_r]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarColorNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = true
SwitchBox = light |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: ne listopad 22, 2009 15:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
|
Strana 1 z 1 |
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|