Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
jo jo to je pravda ale je dobre ze to je oddelene, je to proste skupina aut z “ačkove“ ery. Wrc uz je zase jina era... A ptoto je dobre ze jsou tyto dve ery historie rally oddeleny stejne jako bude dobre pokud budou oddeleny nove wrc 2011 a soucasne dvoulitry... Ale to budem resit az v team rally 2011 kdybsme ačka zaradili do stejne skupiny jak wrc byly by stejne nekonkurenceschopne jako clio r3 nebo nova hodna r3 (pokud vyjde nekdy na nas plugin) v a7 kde ve skutecnosti patri. Ale v a7 jsou maxikity a to je trochu jina liga jak ertrojky... To je tak vse co bych k tomu rekl |
|
_________________
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 9:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA Michal
Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 158
|
Předmět: |
|
|
Ja mam na vsechno uplne odlisny nazor a sice realita je krasna vec, ale v RBR neni mozne ji doladit do dokonalosti a z meho pohledu bych to u aut ani nedelal. Byl bych jednoznacne pro odladeni fyzik dle skupin, tedy WRC vs A8 , S2000 vs N4 atd... ale rozhodne jsem proti delat fyziky tak jak si vedly auta v realu. Prijde mi dost skoda, ze 80% aut (modelu) je nevyuzivana prave kvuli teto veci. Neni to skoda? Neprijde vam lito, ze nekdo stravil stovky hodin delanim modelu, aby se mu pak priradila nekonkurenceschopna fyzika a auto bylo zapomenuto?
Ja rikam, ze pokud neni mozne fyziky nastavit tak , aby v jedne tride dosahovaly auta velmi podobnych vysledku a pritom se malinko odlisovalo jejich chovani, tak to radsi jednotnou fyziku pro kazdou tridu (vim je to prehnane). Rad bych radsi videl pestre startovni pole nez Evo a C4 cup ....... |
|
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 9:22 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRYSTYN Miroslav
Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Mám stejný názor jak Michal Kučera.
Navíc kdoví jak to vůbec v ričrdovi je s modelem poškození, nikdo zatím nezpochybnil, že poškození se počítá ze slotu, nebo aspoň částečně. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PALASEK Michal
Založen: 27. 12. 2006 Příspěvky: 992 Bydliště: Nezamyslice
|
Předmět: |
|
|
Pak se nedivme ptícově kastli:) |
|
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Michal a Mirek , naprostý souhlas opravdu je škoda některé skvosty nechávat v garáži zapomění. |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANIK Jan
Založen: 15. 08. 2006 Příspěvky: 144
|
Předmět: |
|
|
Ještě k tomu Evu.
Na bedně se loni auto objevilo... z toho počet vítězství.
Lancer 13x z toho 8x vítězství (5 Kulhánek, toho bych ani do statistiky nezahrnoval )
Celica 16x z toho 1x vítězství
Lancia 5x z toho 3x vítězství
Escort a Impreza jednou na bedně
Když se podívam dál do výsledků, tak na bodech rozhodně Lancery nepřevažují. Podle této statistiky tedy vůbec převahu Lanceru nevidim.
Navíc když jsem včera Celicu zkoušel, tak mi přijde, že má určitě větší zrychlení než Lancer, ale pro mě špatná na brzdách a chová se při výjezdech ze zatáček jak zadohrab.
Nevšimnul jsem si, že by loni někdo z A8 proti Lancerům protestoval, kdo za takovou změnu tedy lobuje? Jestliže fyzika loni byla v pořádku, proč to teď měnit? Chápu to u celé třídy, ale nechápu to u jednotlivého auta a mělo by se k tomu vyjádřit více lidí, co jezdí v A8. |
|
_________________ REVO is OVER, but it's staying in my heart. |
Zaslal: čt srpen 05, 2010 13:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PALASEK Michal
Založen: 27. 12. 2006 Příspěvky: 992 Bydliště: Nezamyslice
|
Předmět: |
|
|
Nechci sem plest neco jineho, ale diky tomu jsem taky založil RBR OLD, protože se starším autem málo kdo něco jel. Tak kvůli tomu old, aby ty oldy neležely ladem. |
|
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 13:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Frantisek
Založen: 27. 06. 2005 Příspěvky: 173 Bydliště: Liberec
|
Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem EVO snad jednou nebo dvakrát a pro mě bylo mnohem jednodušší s tím jet už na default než s mojí Lancii a vyladěným setupem. Je to moje zkušenost, můj názor a moje pocity. Jinak ať si každý jezdí s čím chce, mě do toho taky nikdo nekecá. |
|
_________________ CARLSBAD Motorsport driver |
Zaslal: čt srpen 05, 2010 14:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Já zase se sjednocením výkonů aut ve třídách zásadně nesouhlasím.Auto pro mě nepředstavuje jen kastli,ale především ten vnitřek a bylo by,tedy alespoň pro mě zvláštní,kdyby auta 10let stará lítala s novými.Už tak jsou v RBR mezi auty oproti skutečnosti rozdíly minimální,což dokazuje např. Kučera v Oldu,který se starou "plečkou" ,jezdí časy,kterých já nikdy třeba ani s C4 nedosáhnu.Ten nádeh těch rozdílu je podle mě potřeba,jinak by to byla vcelku nuda.Pro tyto případy já opravdu vítám něco jako OLD,kde se dají ty veteráni pořádně provětrat.Problém je trošku ve třídě,jako je A8,kde to asi prostě jinak nejde,pač ty auta jsou generačně od sebe dost daleko.Přesto ale,i když jsem zkoušel porovnávat třeba Celicu s Evem,jsem nějaké zásadní rozdíly nezaznamenal. |
|
_________________
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 15:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUCERA Michal
Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 158
|
Předmět: |
|
|
Samozrejme by nebylo dobre davat dohromady WRC z roku 98 s WRC z 2008. To by se to muselo rozdelit treba do dvou skupin napr. OLD TIME WRC a Soucasne . Nicmene i tak je prave uz zminovana Impreza 2002 rychlejsi o dost nez treba Focus02, Hyunday 03 atd... . Ale porad si stojim za tim, ze mit vykonove(casama) tolik rozdilne auta v jedne tride neni dobry.
Rozdil v trakci a v celkove lehkosti mezi EVEM a ostatnima A8 je dost velky. Nicmene je pravda, ze EVO je opravdu jak ze skla, ale to tady neresime..... to je spise zmrseny model jiz z tovarny |
|
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 15:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Co člověk to názor taky se přidám, o nějakém sjednocení kvůli skvostům v garáži tak s tím nesouhlasím, pokud chci vyhrávat beru si rychlé auto a to jsou nejnovější, pokud chci jezdit se svým oblíbeným autem pojedu s ním s tím pocitem, že vím jak na tom auto výkonostně je a beru to v potaz.
Jako jezdec WRC souhlasím s tím aby se omezila trakce u S2000 protože dostávat na ...... na olíbené rz jen díky tomu že mám moc těžké a silné auto a přitom jedu na krev mě dost štve, toť můj názor na věc. |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: čt srpen 05, 2010 20:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KULHANEK Ales
Založen: 02. 06. 2005 Příspěvky: 197 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Předmět: |
|
|
Taky napíšu jak to vidím já...Nechápu proč se Lancer zpomaluje, v reálu to prostě bylo nejrychlejší "Áčko" a podle toho by to mělo tak vypadat! To byste museli podle vaší logiky zpomalit 306Maxi a C4 WRC protože jsou jednoznačně nejrychlejší ve svých třídách! A navíc, jediný Evo to kompenzovalo poškozením...Když vidím Ptýcovu C4 na videu, můžu jen tiše závidět....No nic...na tohle jsme my obyčejní jezdci malí páni...
Někdo předemnou zmínil lobbing...? Tak to si taky rýpnu...jelikož ve startovce A8 budou zvučná jména... |
|
_________________ Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8 |
Zaslal: pá srpen 06, 2010 11:20 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DOHNAL Rene
Založen: 27. 10. 2006 Příspěvky: 189 Bydliště: Kunovice
|
Předmět: |
|
|
Já jsem téhož názoru, že by se měli vozy C4 WRC upravit tak, aby byly fordy konkurenceschopné nebo to tu bude jak v MS, tedy C4 cup. Taky nechápu, ale to bude asi problém stavitele modelu Fordu WRC 06, proč má vůz jen 5 kvaltů. Čekám narážky typu, že v MS fordy taky nestíhají |
|
|
Zaslal: pá srpen 06, 2010 11:48 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
ano, mas pravdu, to ze ma focus06 jen 5 kvaltu bylo od M-sportu neuvazene a trestuhodne |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: pá srpen 06, 2010 14:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KRPELAN Michal
Založen: 18. 07. 2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Valaská Belá, Slovakia
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|