Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Honzo já myslím, že je to o zvyku. Vím jak mají někteří lidi nastavené volanty na tvrdo, že tam ten feedback je opravdu strašně silný. Pro ty může být toto docela celkem citelná změna, kterou díky zvyku nevítají. Ale nemyslím, že tím o něco zásadního přicházíme. Spíš je to opravdu o zvyku. Nehledě na to, že ten feedback opravdu funguje, ale zpravidla až se opravdu něco děje, najedete do díry, mimo trať a tak.

Bohužel, vím že jsou tu (spíše musím říci) hráči, kteří jsou od začátku RBR zvyklí na velmi malý úhel řízení na volantu, klidně i 220° a opravdu na fest nastavený feedback. Ale není možné přizpůsobovat fyziku tak, aby tito hráči, kteří si od začátku špatně zvykli na něco mimo realitu zcela, nepoznali změnu a nemuseli se přizpůsobit. Holt, proti tomuto jejich extrému to zřejmě bude šok a jejich super jízda, kdy volantem skoro nekroutí padne za své. Ti, kteří preferují při řízení realitu a ne arkádu, a mají již teď volanty nastavené na min. 360° nebo víc a feedback mají třeba na 75% síly volantu, žádnou negativní změnu nezaznamenají.


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne út únor 14, 2012 10:57, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 10:22
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DUBOVAN Mario





Založen: 17. 12. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: Povazska Bystrica

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

nemyslel som to tak ze ste tam nieco vypli len som to zle napisal,dik za objasnenie
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 10:26
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KANDLER Jan





Založen: 24. 06. 2008
Příspěvky: 196
Bydliště: Lipník nad Bečvou

Příspěvek Předmět: s 1600 Odpovědět s citátem

No jen jsem chtel vedet co se tyka tech predokolek jestli jsou take extremne predymenzovane co se tyka vykonu. Atake jestli jsou extremne lehke oproti realite.Ucinnost brzd zdali by meli byt mene ucine atd..... Very Happy .Snad jsem to lepe specifikoval ten dotaz.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 11:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VYSKA Tomas





Založen: 30. 08. 2006
Příspěvky: 877
Bydliště: Valmez

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

trosku ot, neco malo povidani o pneumatikach v simulatorech, jde zrejme o nejakou seminarku
http://www.h-engineering.nl/uploads/Tires%20in%20race%20simulations%2020120209.pdf

_________________
Image | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!!
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 12:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRATKY Milos





Založen: 13. 01. 2011
Příspěvky: 3

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem vyzkošel tu fyziku a musím říct že pro mne jako šipkaře úplně neovladatelné. Jedu na asfaltě a auto se chová jako bych jel na sněhu. Musel bych stím jezdit aspon půl roku než bych si nato zvikl. Jinak co se týče té reality tak je to reálné až dost. Je to asi o zviku ale tohle je pro mne sklamáním. Sad Nevím jestli je tohle dobrá cesta ale jestli jo tak se jí držte.
Co chválím tak je veliký pokrok s podvozkem.

Nelíbí se mi nedotáčivost, celková ovladatelnost, brzdy a auto mi při brždění zdechne ale to bude asi tím že nepoužívám spojku když hraju na šipkách.

Co mne nadchlo byl start když se kola protočila.

Určitě je to velký krok posunout RBR k realitě a hold si nato bude muset člověk zviknout a smířit se stím že řídí jakoby zkutečné auto.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 13:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Chtěl bych na tomto místě připomenout, s čím jezdíme. Je potřeba trošku rozlišit dvě věci:

1. Správnost fyziky daného vozu: - toto je zásadní věc, kterou bysme zde měli řešit. Zda auto v rámci možností, které v RBR máme, co nejlíp odpovídá realitě. Je tu zpochybňováno, že auto se příliš kolébá. Pokud k tomuto něco máte ... najděte nějaký videozáznam, kde auto prudce brzdí, či akceleruje, najeďte si totéž v RBR, udělejte video a porovnejte videa. Pokud zjistíte, že je tam zásadní rozdíl ... dejte vědět. Totéž i s dalšími částmi fyziky.

2. Volba, zda realitu, nebo arkádu: - podívejte se níže, s čím jezdíte nyní a co vám dává ten pocit, že řídíte závodní káru. Zcela zásadní otázka tkví v tom zda:

A) chcete nadále jezdit nereálnými raketami, abyste se cítili jako páni jezdci, že ji zkrotíte, nechcete se nudit "pomalou jízdou" a je to pro vás důležitější než pocit, že řídíte reálné auto ??
B) chcete jezdit s tak reálným autem, jak to jen možnosti RBR dovolí a obětovat jistý pocit rychlosti ???

Odpověď na tuto otázku je zcela ale zcela zásadní pro další osud "nových" fyzik. Pokud budete nadále přispívat do tohoto vlákna, prosím, abyste napsali (pokud to nebude zřejmé), zda odpovídáte na otázku, či řešíte zda je vůz správně nastaven.

A teď jen malé připomenutí:
Ford Focus WRC 06 - zamýšlený výkon 350 BHP, moment 655 N.m, skutečnost - 447 BHP, 1320 N.m
Image

Subaru Impreza N14 - zamýšlený výkon 290 BHP, moment 580 N.m, skutečnost - 379 BHP, 847 N.m
Image

Citroen C2 S1600 - zamýšlený výkon 236 BHP, moment 205 N.m, skutečnost - 303 BHP, 266 N.m
Image
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 15:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PROSÍM ZÁROVEŇ VŠECHNY, ABY TESTOVALI POUZE S DEFAULT SETUPY. NASTAVENÍ JE MOMENTÁLNĚ ZCELA ODBLOKOVANÉ, TUDÍŽ ZÁVĚRY Z TESTŮ, KDE SI COKOLI OPROTI DEFAULTU UPRAVÍTE JSOU PAK ZCELA IRELEVANTNÍ. TAKTÉŽ PROSÍM NETESTUJTE SNOW MOD. PŘEPÍŠETE TÍM TOTIŽ SOUBOR PHYSICS.LSP VE FYZICE A TÍM PORUŠÍTE JISTÉ PARAMETRY, KTERÉ JSOU PRO SPRÁVNÉ FUNGOVÁNÍ TOHOTO VOZU DŮLEŽITÉ.


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne út únor 14, 2012 16:31, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 15:40
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

POZOR - ZDE DÁVÁM JEŠTĚ MÍRNĚ UPRAVENOU FYZIKU NA ZÁKLADĚ VČEREJŠÍHO NOČNÍHO TESTOVÁNÍ - Lancer Evo IX verze 6 b

Na základě srovnávání průjezdu první zatáčkou na Sosnové (Pech, Bujáček, Semerád) jsme mírně přidali na boční trakci oproti předchozí verzi, upravili mírně mapu diferenciálů a též upravili brzdy. Ty mají nyní takový tlak, aby se při prudkém brždění tak akorát zablokovaly (při nižším tlaku se již přední kola nezablokují).

Prosím znova o testování pouze s default setupem a pokud to bude s ním, tak snad i nějaké ty časy, pro porovnání, popř. odkazy na video.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 16:25
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
VALENTA Lukas





Založen: 27. 03. 2005
Příspěvky: 60

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak mě to nedá a taky se vyjádřím k tomuto tématu. Na volantu jsem zatím tu poslední fyziku nezkoušel, ale projel jsem jí docela dost na gamepadu. Podle mě je to takhle úplně parádní. Reálnou zkušenost s Lancerem teda nemam, ale připadá mi to hodně blízko skutečnosti a řek bych, že mě to i víc baví. Jednoznačně jsem pro to, aby se timhle stylem udělali i ostatní auta. O to víc mě ale překvapují některé zdejší komentáře...RBR byl od začátku prezentován jako SIMULÁTOR.


Editováno moderátorem.

Nicméně i když jsem to zkoušel na gamepadu, který je opravdu jeden z nejlevnějších jaké jsou k dispozici a řízení je tam sice analogové, ale s tak malým rozsahem, že je to prakticky jako na klávesnici, tak se mi dokonce i tato nová fyzika řídila líp než stará.

Takže já doufám, že se fyziky založené na této nakonec použíjí u všech aut

Editováno moderátorem. Drž se Lukáši tématu, ostatní smažu.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 16:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Teď jsem chvíli testoval tu poslední verzi eNka na Strýčkově okruhu a Bergheimu. Já jsem z nové fyziky velmi nadšen a už od prvního testu Walterovy fyziky někdy před půl rokem, mám velkou averzi k té původní fyzice Very Happy Jsem rád, že se to tak zlepšuje a hlavně, že se do programování zapojili další schopní lidé, moc vám fandím...

Teď poznatky z jízdy. V reálu jsem měl možnost řídit tréninkové Evo 9 bez rámu se závodním "paketem". Myslím, že chování v RBR je velmi podobné, což dokazuje i replay, které teď vypadá o dost reálnějc.

1.V tom skutečném evu jsem ale víc cítil kontakt pneumatik s vozovkou, přecijen ty velké 18ky byly cítit, jak se zahryzávají do asfaltu, tady mi to trošku chybí. To je ale asi věc feedbacku a nevím, jestli se s tím dá vůbec něco dělat, je to ale spíš taková maličkost, znám lidi, kteří jezdí zásadně bez FF

2. ruční brzda mi příjde trochu línější - jakoby slabě reaguje, chce to hodně rozhodit, aby se auto ve vracáku utrhlo. Samozřejmě nechci, aby se vrátila stupidní "instantní" ručka z původní fyziky, možná by stačilo poladit setup?

3. zkoušel jsem jet hodně rozevlátý styl jízdy a často mě to házelo na 2 kola, za to může nejspíš dost hranatý povrch tratí, stávalo se to hlavně ve vinicích Bergheimu

4. na brzdách ve vyšší rychosti je auto strašně nervózní a občas mám problém, abych ho udržel rovně, to by měla být zase záležitost setupu?

Zatím mě víc připomínek nenapadá, každopádně požitek z jízdy je pro mě teď několikanásobně lepší. Ano, hra je teď o něco těžší, ale kdo říkal, že řídit auto vysokou rychlostí je snadné? Původní fyzika odpouštěla příliš mnoho jezdeckých chyb
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 19:10
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KRATKY Milos





Založen: 13. 01. 2011
Příspěvky: 3

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem si zajel i stou druhou opravenou fyzikou a musím říct že to je super zážitek ještě ted mi běží mráz po zádech.

Je to prostě super já nemám slov nevím co k tomu dodat beru vše zpět co jsem napsal nádhernej pocit.

Jen tak dál kluci už se těším na další fyziky.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 19:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
FAU Mira





Založen: 08. 03. 2008
Příspěvky: 326
Bydliště: Chýnov

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes dopoledne jsem testoval upravenou fyziku pro simulaci WRC.

Nejsem schopen přesně popsat chování vozu.
S Lancerem jsem nikdy nejezdil ani ve skupině N4 ani ve WRC, takže nemám žádné srovnání.
Walter píše že by se měl chovat podobně jako Focus WRC 06, ale to posoudit nemohu. To srovnání v mém případě pokulhává. Na testu jsem jel s úplně cizím autem a ještě k tomu na default setupu.
Mohu ale potvrdit že je o mnoho jednodušší dostat auto na bok či střechu. Dále i já zažil obrovskou chuť auta udělat ve vracáku otočku pro diváky, tedy velikou přetáčivost. Ta ale partně pramení z citlivější reakce plynového pedálu. Maximální rychlost jsem zaznamenal okolo 200km/h, což není výrazně jinak než jsem zvyklý a ani jsem nezaznamenal extrémně línější rozjezd jak z NULY, tak třeba ze STOVKY výše. Ale já nejsem žádnej střelec, TOP jezdci asi budou mít pocity úplně jiné.
Dále jsem zaznamenal i já daleko větší míru NUTNOSTI ŘÍDIT (vím, zní to divně) pro udržení plynulé jízdy. Tj, že jsem měl více práce s volantem a s kvedláním rychlostí. Časy jsem měl samosebou daleko za svým maximem.

Pokud by fyzika šla tímto směrem, vyměnila se skutečně u všech povolených vozů a to v krátké době a ideálně těsně po konci sezóny TR, zaarchivují se stávající rekordy a pojede se nanovo, tak proč ne?

Drtivá většina jezdců se bude muset učit jinému jízdnímu stylu a kdo ví, třeba vyjdou nové hvězdy . . .

_________________
Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 19:31
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jen poznámka k tomu WRC. To není vůbec Focus. Je to pouze Lancer N4 s WRCovým motorem a hmotností. Takže to rozhodně není nějaké přesné WRC, spíše je to pro konkrétní informaci, abyste si mohli ozkoušet, jak asi bude teď silné WRC.
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 19:42
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mě tak napadlo, nezvažovali jste, že by to Evo bylo už rovnou ve specifikaci R4? Ačkoliv teď nevím, jaké přesně tam jsou kromě váhy a jiného restriktoru rozdíly, které by byly znát v RBR Smile
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 19:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já jsem testnul fyziku na WRC.

Jsou to jen mé pocity a názory.
Na asfaltu rozdíl poznat je, ale na šotolině je přímo hmatatelný.
Hotlapeři budou mít obrovské problémy, brzdné body, stopa, atd. se musí změnit, jinak se do zatáčky prostě člověk nevleze.

Moc se mi líbí, že když je člověk rychlý v zatáčce, tak dříve si jen přibrzdil a pokračoval ve stopě dál (když to řeknu laicky), teď člověk přibrzdí a auto pěkně na přední kola jde ven, přesně jak ve skutečnosti.
Před zatáčkou si člověk musí auto rozhodit tak, že brzdí do poslední chvíle, pak odlechčí předku, přehodí na druhou stranu (podle toho, kam je zatáčka) a pošle to do ní, přesně jak vše skutečnosti.

Jak bych to shrnul, když jsem udělal chybu, přesně jsem věděl, proč a co jsem udělal blbě.

Čas na Cote jsem zajel 2:54 a na Chirdo 3:50.
Myslíte si, že to je pomalé? Mě to vůbec nepřišlo, že jsem jel o 30s nebo 50s déle, prostě jsem závodil a kroutil volantem v plném soustředění.
Snad jsem si všiml jen toho, že místo 190km/h jedu teď jen 160Km/h a na Chirdo, jak je ten horizont, kde auto těžce dopadá na předek, tak teď pěkně dopadlo na zadek.

Negativní na té nové fyzice je to, že to ze začátku vůbec ne a ne a ne a ne nejde a připadáte si, jak při první spuštění RBR Exclamation Exclamation Exclamation
Pokud to překonáte, tak se ocitnete v ráji Wink

Co mě zarazilo, tak byla citlivost, v defaultu je myslím 768st., ale mě ne a ne zahnout podle mé potřeby, musel jsem jít až do WIN a citlivost z 35prc. posunout na cca 60prc. a už to bylo ok.
Dále hodnoty setupu v default. Výška vpředu 430 a vzadu 210, brzdy 12000 vepředu....atd., ale to se asi pak omezí, že třeba diferáky nepůjdou dát až na 1000, nebo stabilizátory na 0.

Já jsem všemi deseti pro, je to posun jako kráva, člověk musí prostě zapomenout na všechny návyky, zvyky a začít úplně od 0. Některé to odradí, některé to přitáhne, ale to už je život.

A co mě hlavně přesvědčilo, že to je správná cesta?
Že, když jsem si nazpět nahrál původní fyziku, tak jsem zjistil, že je úplně, ale úplně mimo, kdy jsem si připadal jak v nějakém zrychleném filmu, kdy sedím v raketě u které vůbec netuším, co se děje...prostě arkáda.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: út únor 14, 2012 20:05
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 82, 83, 84  Další
Strana 12 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme