Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, kdyby to šlo nastavit, udělali bysme to. Ale to si řeší RBR samo, není možné to nějakým parametrem fyziky nastavit. Taktéž má Lancer omezovač pro max. otáčky při neutrálu na 5 tis. RPM a to taky nastavit nemůžeme.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 17:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav napsal:
Marek PETER - doufám, že ses u těch 3:46 příliš nenudil a nějaké hodnocení by nebylo ?


Nemám nic nového, co by tady ještě nebylo popsáno někým výše. Pořád si nedokážu představit s tím jet 12 RZ v kuse. Třeba teďka IF rally by s tím dojelo tak 20 lidí, zbytek by byl v SR a byla by jen otázka času, jak dlouho by je to bavilo.

Brzdy jsem nešteloval, to tady popsal walter, takže k tomu připomínky nemám. Feedback v pohodě. Jen mi přišlo, že to auto žehlí nerovnosti až moc. Jediné místo, kde to bylo nejisté jsou koleje v tom lesíku, tam sem to v prvním průjezdu zapíchl, jinak "jako po asfaltu". Na asfaltu sem jel jen jednou Plane, čas nevím, dělal sem u toho blbosti a zkoušel co to umí. Jak už psal Pták, nechá se to pěkně házet do zatáček

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 18:07
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak jestli tomu ale dobře rozumím, tak je to správně ne ?

- je to pomalejší, ale přitom
- by TR dojelo 20 lidí.

Tak to je snad ideální ne, pokud je to myšleno tak, že dojelo jen 20, které by to ještě bavilo, nebo jen 20, kteří by to zvládli uřídit Very Happy Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 18:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PETER Marek





Založen: 12. 01. 2010
Příspěvky: 485
Bydliště: Fajne-Město

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Teď už chápeš, proč jsem nedávno psal, že to je realné, ale hratelnost z toho vyprchává.

_________________
re:member
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 18:14
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
SRAMEK Tomas





Založen: 13. 10. 2008
Příspěvky: 183

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ale někde v tom nastavení fyziky si pamatuju to šlo nastavit a měl jsem normálně 1000RPM volnoběh,bylo to myslím u Focusu WRC06.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 18:47
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jen to proboha chlapci s tou reálností nepřehánějte Exclamation Stejně jak čtu,nejde nastavit vše úplně reálně a vždy to bude kompromis Exclamation A pokud to bude tak reálné,že to dojede zlomek lidí,tak asi bude velký odklon lidí od celého RBR Rolling Eyes Ano,udělejte new fyziky,ale abych pak jel např. Plane 10 min a měl toho plné ruce práce,tak děkuji nechci Evil or Very Mad Lidi se chtějí u RBR i bavit a né trnout. Pokud zde jezdci ze současné špičky píšou,že je něco špatně a pár svátečních jezdců je nadchnuto,asi bych bral zřetel na "zkušené" jezdce,než nováčky. Dokonce to zde i pár "jezdců" testuje na klávesnici a gamepadu Shocked To je pro vás jako relevantní hodnocení Question Rolling Eyes

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 18:56
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Asi tak, já bych taky brzdil to nadšení a nechal vše jak je...protože udělat tohle u všech aut aspoň trochu podobně reálnosti...to teda nevím nevím...tolik údajů např. o Fabii KC atd. ani snad sehnat nejde...a jestli to má být srovnatelné s reálem, tak potěš pánbůh, že pojedou všude jen 2 automobilky...
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 19:12
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRONZ Zoli





Založen: 29. 01. 2010
Příspěvky: 12

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

vsak by stacilo dat jazdcom na vyber, stara fyzika, nova fyzika, teda by plugin poskytoval moznost zalozit turnaje bud alebo, myslim ze by s tym nemal byt problem

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 19:27
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HAZE Jiri





Založen: 18. 08. 2006
Příspěvky: 1610
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Ty jsi dobrý lucker Shocked "odborník" na slovo vzatý Rolling Eyes

_________________
Jirka "Zajíc" HÁZE


CARLSBAD Rally Team , driver
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 19:46
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já nevím, kdybych k tomu přistupoval tak, jako tu teď píšete, tak bych s RBR v životě ani nezačal a hodil to po pěti minutách do koše. Prostě se bude potřeba s tím zas naučit, i když nám to teď připadá těžké - úplně stejně, jako když jsme s RBR začínali. A ten požitek z jízdy pak bude zas jinde. A nějakému hromadnému odsunu nevěřím, RBR tu drtivá většina začala jezdit kvůli nejrealističtějšímu chování ze všech rally her, tak by za reálnější chování měli být rádi, obzvláště když nějaký duchovní nástupce RBR je v nedohlednu a okruhové simulátory jsou v dnešní době znatelně reálnější a těžší než RBR se stávájícími fyzikami. Simulátory mě baví proto, že se tím něco učím a je to výzva a ne abych musel všechno dojíždět a jezdit nadpozemské časy. O nějaké masovou hratelnosti se lze bavit u Dirtu, tady jsme už tak úzký okruh nadšenců, který dal zřetelně a celkem logicky najevo, kam to chce směřovat. A časy podle mě v kvalitě názoru nehrají sebemenší roli, to je pěkný nesmysl. To, že umím hrát nějakou hru, mi nedává patent na rozum. Možná se najde pár jedinců, které větší realističnost (a ta je nezpochybnitelná) odradí, stejně jako tím odradilo obyčejné smrtelníky i původní RBR, ale myslím, že se najde víc jako já, pro které se tím naopak hratelnost zvýší a bude to pro ně polití RBR živou vodou.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 19:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Martine, já bych prostě neviděl všecko jen optimisticky...to je můj pohled na věc, protože všeho moc škodí Wink
Samozřejmě si práce kluků velice vážím atd., že to porovnávají s reálem...ale furt je to jen hra a s reálem by to teoreticky ani porovnávat nemělo jít...nevím...možná jsem moc pesimista, ale fakt se mi nebude u etapy TR prosedět místo cca hoďky a něco dvoj až trojnásobek...

edit : A ještě, docela bych i to nadšení brzdil, vždyť ještě není hotová pořádně ani první fyzika a už se tu mluví o nahazování na několik desítek aut Wink
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 20:02
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Samozřejmě že to nebylo myšleno nijak zle. Pokud je RBR jediný rally-simulátor na světě, bylo by asi fajn smazat ty nejzásadnější nedostatky (pokud jezdíme s WRC, co má 450 koní a 3x nižší hmotnost, tak to určitě problém je). Nepůjde pochopitelně udělat všechno přesně, jak tu bylo řečeno, ponese si to s sebou kompromisy, ale rozhodně nebudu proti tomu, aby se to nejpodstatnější eliminovalo, když to ta fyzika umožňuje.
Je asi jasné, že ne všechna auta budou podle reálu jako tohle EVO, každopádně už jen tou úpravou hmotnosti a motoru se to chování posune mnooohem blíž, zbytek jsou oproti tomu už jen detaily, tady jde spíš o definici toho stylu, v jakém by ty fyziky byly. Jsem smířen s tím, že dokonalé to nebude a ani to nejde, ale i tak to bude lepší než teď. Možná má někdo problém s tím, že by se začlo jezdit něco, co má své mouchy, ale je potřeba si uvědomit, že současný stav má těch much mnohem víc. Jde jen o takový psychologický efekt, kde hraje roli to že na to současné jsme zvyklí a nechceme novou věc, která není úplně dokonalá, přestože teď jezdíme v něčem ještě horším.
Ty s tím autem jezdíš dvakrát až třikrát delší časy? Spíš tak odhadem o 15% delší, ne?
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 20:20
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zkusím na vše, co tu bylo vyřčeno odpovědět krátce a výstižně

- zprvu tu byl poznatek, že je vše pomalé a že je to nuda
- dále bylo řečeno, že nový podvozek vše vyžehlí a že je možné jezdit v klidu příkopy
- teď se tu ovšem objevuje názor, že nová fyzika je tak náročná, že by závod TR dojelo bez SR 20 lidí.

Tyto názory jsou od stejných lidí. Nicméně si zcela zásadně protiřečí. Pokud je něco nuda, znamená to, že je to tak jednoduché, že vás to nebaví, pokud je něco složité, znamená to, že s tím nechcete mít trpělivost tak jako když jste s RBR začínali.

Abych shrnul, co je z uživatelského hlediska změněno:
- celá změna fyzik je zprvopočátku založena na realistické změně motorů, tj. zpomalení aut
- je vylepšen podvozek, tak aby auto reálněji zvládalo reálné díry. Defaultní tratě bohužel mají příliš díry vyhlazené většinou. Na druhou stranu je možné dělat reálně nové tratě

- je nastavena reálněji setrvačnost - z toho plynou jisté obtíže při ovládání auta v krizových situacích
- je zhoršena přilnavost, by brzdná dráha a boční přetížení odpovídalo + - reálu.

Sumasumárum - auto je obtížněji ovladatelné v určitých situacích, v hodně navíc lépe, naopak je pomalejší. Tudíž by vůbec neměl být problém, aby někdo měl problém dojet. Na druhou stranu nejsou vůbec tak pomalejší, abyste jeli danou trať 2 či 3x pomaleji.

Marek PETER - měl by sis asi udělat pořádek, co chceš. Ze začátku píšeš, že je to nuda, ke konci, že by závod TR dojelo 20 lidí. To jde zásadně proti sobě. Dále si původně psal, že nemáš pocit že jedeš v závodním autě, teď, že hratelnost vyprchává ... co myslíš tedy hratelností ??
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 20:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Kdybyste si vše, co je tu napsáno přečetli od začátku, tak bych to nemusel psát znova.

Na příkladu Evo IX, protože je k němu relativně nejvíce informací, si chceme ověřit správnost a funkčnost jednotlivých výpočtů a nastavení ve všech částech fyziky. Jde především o výpočet motoru, setrvačností a nastavení pneumatik. Tyto výpočty budou i pro další auta již stejné. Motory je +- možné sehnat ke všemu, setrvačnost též, pneu jsou pro všechny auta stejná. Jediné, k čemu nebude dost informací jsou detailní informace o geometrii náprav atd. To ale není už tak zcela zásadní.

Po ověření těchto věcí, ke kterému se již blížíme, se udělají referenční auta v každé skupině a následně další auta ve skupině. Rozdíly mezi jednotlivými auty pak ještě budeme konzultovat s nejlepšími českými jezdci rally, tak aby to zhruba (!) odpovídalo i v RBR.
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 21:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
RESL Jan





Založen: 27. 09. 2007
Příspěvky: 533
Bydliště: Otrokovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem taky zkusil poslední verzi fyziky a mám z toho dost smíšené pocity.Snížení výkonu a snad i konečně přijití toho,jaký má mít zhruba průběh rozhodně vítám.I když bez změn v pneu by to asi bylo nemyslitelné,to by byla strašná nuda,zatímco takto je to v klidu.Stejně tak zvětšené setrvačnosti,kdy už se auto neotáčí jako zběsilé taky vítám.
Teď co se mi tak nějak docela dost nezdá.
1. Tuhosti pružin v setupech,vůbec nevím,co si o tom mám myslet
2. Při jízdě mám pocit,jako bych měl půl tuny v kufru.Hlavně v mírných esíčkách,na hladkých pěkných asfaltech,hrozně pomalu reaguje předek auta,jakoby byl někde ve vzduchu.
3. I při relativně klidné jízdě,v rychlostech kolem 50km/h a přes nastavené filtry se děsně blokují kola.Např. sjezd na Bisane je hodně těžko průjezdný.Navíc jakmile je více zatáček hned po sobě(sjezd na Bisane) a ještě se do toho začne mírně brzdit,auto se začne chovat jalo motorový člun,alespoň tak to na mě působí.
4.Co jsem zkoušel šotolinu,např. na Rally School,tak jednak všechny brody odskakuje předek,což netuším,jestli by tak mělo být.Dále když si chci auto rozhodit,i přes 290 stupňů na volantu,jakmile ho rozhodím na opačnou stranu zatáčky,je téměř nemožné ho přehodit zpět,nechci si ani představovat,co bych měl dělat při reálně nastaveným volantu.
5. Mám chvílema takový pocit na šoto,jako bych jel po asfaltu.Jakoby auto nemělo výkon nato si pohrát s plynem a ani mě nějak nepřijde,že by auto nějak zvlášť hrabalo.
Každopádně Walter ukázal,že RBR by se dalo posunout o pořádný kus dál,jen to chce ještě pořádně vychytat.

_________________
Image
Příspěvek Zaslal: ne únor 19, 2012 22:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 82, 83, 84  Další
Strana 18 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme