Právě je út duben 15, 2025 6:21
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
Walter

Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Zkoušel jsem různé auta na tom Peklu - rozdíl oproti reálu bude ve dvou věcech - málo vytahané šotoliny na trati a také možná příliš velká trakce na těch horších, zejména zaprášených asfaltech. S prvním může udělat maximálně něco Miro Kurek (ale to on musí líp vědět, zda to tam je správně, či jen přibližně a samozřejmě ... realita v tomto jde velmi těžko byť jen napodobit), s druhým po jistých testech něco můžeme udělat my.
Výsledky:
Focus 06 - 5:48.86
DS3 + hack diferenciálu - 5:52.29
Evo 9 - 6:08.41 - tady bych asi mohl čas trošku zlepšit, byly tam nepřesnosti
C2 - 6:09.37 |
|
|
Zaslal: út červenec 03, 2012 22:49 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUREK Miro
Založen: 28. 01. 2008 Příspěvky: 464
|
Předmět: |
|
|
Prispôsobiť fyziku k reálu ? Čo sa týka rýchlosti, dajte si FOV na autách k reálnemu číslu a poznáte ten rozdiel. Peklo som robil podľa onboardu ( každý rok to tam vyzerá inak ...). Nemal som presné podklady povrchov. Wallaby by to aj tak neurobil. Všetko sa musí robiť manuálne na geometrii a to tiež v určitých limitoch .
Jedine čo som mohol testovať trať jazdcami, čo to tam poznajú - hlavne Spišákovci. Podľa ich testov som to postupne upravoval. Viac som na tom nemohol urobiť. Peklo nie je presnou kôpiou origiinálu - šoto odbočka tam nie je. |
|
|
Zaslal: st červenec 04, 2012 11:41 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Walter

Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Peklo patri mezi jednu z nejlepsich trati co v RBR mame, to ze neni zcela jako v realu urcite nebylo mysleno jako vytka, ale jen pro uplnost. |
|
|
Zaslal: st červenec 04, 2012 12:05 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jak píše Walter, to bylo pouze konstatování, že trať v RBR z důvodů, které uvádí Miro, není stejná jako v reálu, tudíž lze srovnat výsledky z úseku stejného s reálem porovnávat pouze velmi orientačně. Rozhodně to nebyla výtka vůči trati, to bych si nedovolil. |
|
|
Zaslal: st červenec 04, 2012 13:02 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DEJMEK Vaclav

Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
No hezky teda, takže nové fyziky jsou zase out? respektive tu budou jako fungovat "časem" dvě verze? Ouch
Po dlouhé době jsem se sem podíval a tohle mne teda celkem překvapilo, myslel jsem si že nové fyziky jsou cestou k tomu aby to tu dál nějak fungovalo, ale když tu během roku na pluginu neni v podstatě žádnej progres a ani do budoucna to nevypadá nijak valně tak to je fakt škoda vynaložené práce. Divim se Waltře a Jardo, zvláště u tebe Jardo, že jste se na to už nevybodli. Dřív se nasadila nová fyzika a bylo, a bylo dobře. |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: st červenec 04, 2012 16:19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SCHWARZ Martin

Založen: 09. 09. 2005 Příspěvky: 135 Bydliště: Větřní
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
FADLER Jan
Založen: 04. 04. 2010 Příspěvky: 62 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Jiné řešení, než nechat jet dvě verze paralelně, nejspíš není. To se nedá nic dělat.
Jen bych se chtěl zeptat... Chlapi testovali jste na nových gumách (v10) a povrchu (v3) Escort Mk.II ještě předtím, než jste tyto dvě uvolnili pro veřejnost? Páč já na tom nejsu schopný zajet. Už se mi nedaří ty táhlé powerslajdy, jako s gumama v4 a povrchem v3...drží, drží a pak je člověk v hodinách, ale čert vem powerslajdy... Strašně se to lepí. Testuju na Bisanne a každou jízdu du na střechu. Ve vracákách ještě jakš takš (i když i ve vracečce se mi to povedlo jen tak převrátit, že se kously kola), ale problém je v táhlých trojkových až čtverkových zatáčkách (origo rozpis). Jakmile to v nějaké takové přetočím, tak se v tom smyku kola zahryznou a auto se převrátí... Jako kdyby byla na cestě hrana. Jde to dobře poznat i když člověk řídí z nárazníku...nezvládnu zatáčku, zadek mě začne předbíhat a když kloužu kolmo k vozovce, víc namáhané tlumiče se hodně (až moc?) stlačí a najednou lup, auto se kutálí. Přesně toto se mi na Bisanne pravidelně stává např. v levé 4 utáhne ( http://www.youtube.com/watch?v=NT0MYs6NGNs&feature=plcp - je tu vidět v čase 1:50). Jakmile mě začne neúnosně předbíhat zadek, tak se kutálím.
Nastavení auta mi připomíná staré ameriky...a docela i věřím, že to tak má být a líbí se mi to, ale nejspíš je to měkké až příliš...nebo moc vysoké.
Jen bych ještě rád dodal, že na předchozích verzi zrovna toto auto jelo úžasně. Auto upgradem tuším neprošlo, ale povrch a gumy to výrazně změnily. |
|
|
Zaslal: čt červenec 05, 2012 14:34 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Walter

Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
O problemu vime a jizdni vlastnosti zadohrabu jsou ted jednou z nasich priorit |
|
|
Zaslal: čt červenec 05, 2012 15:16 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
Možná to bude znít trošku vulgárně a jako znevážení Vaší práce, ale běžte do háje s tím porovnáváním reality vs. hry
Panebože, stane se Vám něco, když nabouráte v RBR? Maximálně tak můžete být nas.aní sami na sebe a nastoupit do dalšího turnaje...stane se Vám tohle v reálu? Jsou ty tratě vesměs reálné? Nemělo by tam být více vyházeného bordelu? A rozpis, jak může být vždycky skoro přesný? Pánové, snažíte se to co nejvíce přiblížit reálu, ale proberte se prosím Vás, je to jen hra a hrou to vždy zůstane...to bychom museli všichni jezdit s háčkovou převodovkou, spojkou, pohledem z kabiny atd...aby to bylo reálné...a nějaké řeči typu když se ti to nelíbí, hraj si CMR si strčte někam! Chápete ten rozdíl? Toho auta máte v reálu plné ruce práce, protože ty cestičky jsou úzké, uskákané, a protože kdykoliv nastupujete do toho závodu, jdete do toho s rizikem, že se již nemusíte domů vrátit...tak proč proboha snižovat těm autům výkon, když to v podstatě vyrovnává tento efekt?
Kdyby se radši udělaly fyziky v tom směru v jakém jsou na nová auta...tím byste daleko efektivněji využili svůj čas... |
|
|
Zaslal: pá červenec 06, 2012 19:07 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Ano, přesně toto je velké znevážení práce a je to od tebe bezduchý spam, který tu nemá opravdu co dělat. Zejména teda ta druhá část. Kdyby sis tu odpustil (proč proboha snižovat autům výkon atd.) tak prosím, je to názor. Ale zejména poslední věta ... udělej si ji sám, pokud se ti líbí. A nikdo tě nenutí s novými fyzikami jezdit. |
|
|
Zaslal: pá červenec 06, 2012 19:56 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VONDRA Honza
Založen: 15. 08. 2009 Příspěvky: 169
|
Předmět: |
|
|
Musím se přidat k Martinovi, není možné aby Ford Focus WRC 06 na nové fyzice byl pomalejší než enko na nynější fyzice o 15 sekund na Cote d'Arbroz. To hra ztrácí veškerý náboj. Váší práci nezatracuji, naopak, ale výkon aut je špatný, a pochybuji, že by většina nynějších jezdců přecházela hojně na nové fyziky. |
|
_________________
 |
Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:14 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
tak plne ruky prace mam skor pri RBR pri tychto unreal fyzikach nez v reale  |
|
|
Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:27 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Nechte si ty opravdu pitomé kecy ano ? V tomto vedru a při tom množství práce jsou ty vaše příspěvky pro Waltera na infarkt.
Doprdele ... kdyby měla A5 motor z rakety a my dali Focusu správný motor, tak bude taky pomalejší. To jsou uplné pitomosti co tady plácáte. Walter má měřák přímo ve hře, motory se dají přesně změřit, maká na hackoch, které zlepší hru nad rámec jakékoliv simulace na počítači atd.
A uvědomte si do prdele, že už jsem tak sprostý, že zároveň se snížením výkonu se snižuje na reálnou mez i adheze pneumatik, jaké snesou přetížení atd. Tím se to řízení zase zesložiťuje. A zkuste si někdo kdo má tu možnost, zajet Semetín s novou fyzikou a třeba s DS3 - je to velmi o hubu dojet bez karambolu a nějaké chyby.
Takže buďto si to důkladně otestujte a neměřte už takové pitomosti, jako srovnání enka stávajícího s novým WRC. To je nebetyčná pitomost. |
|
|
Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:29 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
Tady se doopravdy nevyplácí nic psát...když člověk napíše kritiku, tak jej cenzurují, smažou, nebo jej pošlou do prd...je tohle normální?
JaPane, příště prosím aspoň nelži, protože já znám přesný názor Kuby Hoffmanna na nové fyziky...a nejen jej, na Hustopečích jsem se jen tak mimochodem pobavil s dvěma velkýma hvězdama pluginu, a taky skákali radostí, že se v TR nové fyziky nepojedou...a už dost...nebo nám zas zamknou fórum...Domluvil jsem, k tomuto tématu doufám navždy. |
|
|
Zaslal: pá červenec 06, 2012 20:37 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
 |
|