Právě je út listopad 12, 2024 2:13
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
Čím ďalej tím lepšie...... už nie len za jazdu mimo trati vo vnútri zatáčky o 1cm sa pentluje, ale i výjazdy....... to fakt super práca ! Klobúk dole..... |
|
|
Zaslal: pá listopad 25, 2016 19:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VOMOCIL Ondrej
Založen: 28. 01. 2007 Příspěvky: 108
|
Předmět: |
|
|
CECH Mira napsal: |
Možná by jsme mohli trochu zchladit hlavy a dostat se spíš k nějakému normálnímu závěru...... |
Souhlasím, zchlaďme hlavy a normálně posuďme, že trestat za to, že vyletím z trati ven ze zatáčky (ne zkrátím si cestu vnitřkem), čímž se zdržím, protože se tam ještě zahrabu a na NGP se hrabem pomaleji ven (teda alespoň v R5), je naprostá kravina. Striktní bazírování na pravidlu, že ani jedno kolo se nedotýká trati, je poněkud nešťastným řešením.
Ale jinak Kubo díky za práci, je fakt náročná a já si ji vážím. Buďme ale normální. |
|
_________________
|
Zaslal: pá listopad 25, 2016 19:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
GARAZIJA Radek
Založen: 16. 12. 2006 Příspěvky: 58 Bydliště: Frýdlant
|
Předmět: |
|
|
VOMOCIL Ondrej napsal: |
CECH Mira napsal: |
Možná by jsme mohli trochu zchladit hlavy a dostat se spíš k nějakému normálnímu závěru...... |
Souhlasím, zchlaďme hlavy a normálně posuďme, že trestat za to, že vyletím z trati ven ze zatáčky (ne zkrátím si cestu vnitřkem), čímž se zdržím, protože se tam ještě zahrabu a na NGP se hrabem pomaleji ven (teda alespoň v R5), je naprostá kravina. Striktní bazírování na pravidlu, že ani jedno kolo se nedotýká trati, je poněkud nešťastným řešením.
Ale jinak Kubo díky za práci, je fakt náročná a já si ji vážím. Buďme ale normální. |
Nebo ještě jinak . Vykašlete se na kontrolu , ať si to každej řeže jak chce . Přiberte ještě ty šílence z celýho světa , co znají každou zkratku a můžeme z si krásně zazávodit .
Taky jsem měl výlety , ale vždycky tam byla korekce , abych se vešel do zatáčky . Ztrácejí se tím sekundy , ale to je snad záměr . NECHCEME Z TOHO UDĚLAT DŽUNGLI . NEBO ANO ????!!
P.S. zajímavé , nejvíc kritizují ti bez pentle . |
|
|
Zaslal: so listopad 26, 2016 10:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOZISEK Martin
Založen: 02. 10. 2005 Příspěvky: 223 Bydliště: Přeštice
|
Předmět: |
|
|
Asi půjdu proti proudu, ale jak by to podle vás, kdo tuhle kontrolu kritizujete, mělo být správně? Já jsem toho názoru, že by se mělo jezdit po cestě. Bohužel zrovna v případě japonska je okolí tratě v rámci možností RBR hodně zjednodušené, ploché, bez jakýchkoliv překážek v podobě kamenů a s vegetací, která se dá bez zpomalení projet. Proto je potřeba mít kontrolu, že se jede po cestě. A ono zkrácení z pohledu časového nemusí být pouze catnutí, ale třeba i najetí zeširka nebo nechání se záměrně vynést na vnějšku a po čase se zase napojit na cestu - ve všech případech je to zmenšení poloměru zatáčky pro dosažení rychlejšího průjezdu. Proto mám pro tuhle kontrolu pochopení. Pokud se to někomu stane výjimečně, tak holt 2krát blikne brzdama. Ale nechápu moc stesky v komentářích, že se někomu jede špatně, protože se musí soustředit, aby necatoval a jel po cestě - to by přece mělo být přirozené, snažit se držet na cestě. Pokud ne, tak to jen potvrzuje smysl takové kontroly. Najděte si třeba na youtube videa z Rally Hokkaido a zkuste si napočítat kolikrát tam uvidítě auto třeba jen z půlky mimo cestu. Chceme tady jezdit nejrealističtější závody rally nebo tady arkádově lítat přes louky? |
|
_________________ Subaru WRT (2005 - 2008)
REVO eTeam Klatovy |
Zaslal: so listopad 26, 2016 11:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VALENTA Lukas
Založen: 27. 03. 2005 Příspěvky: 60
|
Předmět: |
|
|
KOZISEK Martin napsal: |
Asi půjdu proti proudu, ale jak by to podle vás, kdo tuhle kontrolu kritizujete, mělo být správně? Já jsem toho názoru, že by se mělo jezdit po cestě. Bohužel zrovna v případě japonska je okolí tratě v rámci možností RBR hodně zjednodušené, ploché, bez jakýchkoliv překážek v podobě kamenů a s vegetací, která se dá bez zpomalení projet. Proto je potřeba mít kontrolu, že se jede po cestě. A ono zkrácení z pohledu časového nemusí být pouze catnutí, ale třeba i najetí zeširka nebo nechání se záměrně vynést na vnějšku a po čase se zase napojit na cestu - ve všech případech je to zmenšení poloměru zatáčky pro dosažení rychlejšího průjezdu. Proto mám pro tuhle kontrolu pochopení. Pokud se to někomu stane výjimečně, tak holt 2krát blikne brzdama. Ale nechápu moc stesky v komentářích, že se někomu jede špatně, protože se musí soustředit, aby necatoval a jel po cestě - to by přece mělo být přirozené, snažit se držet na cestě. Pokud ne, tak to jen potvrzuje smysl takové kontroly. Najděte si třeba na youtube videa z Rally Hokkaido a zkuste si napočítat kolikrát tam uvidítě auto třeba jen z půlky mimo cestu. Chceme tady jezdit nejrealističtější závody rally nebo tady arkádově lítat přes louky? |
Souhlas |
|
_________________
|
Zaslal: so listopad 26, 2016 11:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FAU Mira
Založen: 08. 03. 2008 Příspěvky: 326 Bydliště: Chýnov
|
Předmět: |
|
|
Zajímavé reakce!
Absolutně nechápu nářky, že za vyjetí z trati se trestá ?!?!
Je snad jedno, jestli venkem, či vnitřkem. Když se jede vnitřkem, je kratší trasa, když venkem, mohu mít větší rychlost!
Ale na druhou stranu, možná teď konečně chápu, proč jsem oproti ostatním tak pomalej, když jedu vždy po cestě . . . |
|
_________________ Faustýn, manager týmu Blue Devil
BLUE DEVIL rally 2015
FRESH Band
Blue Devil fórum |
Zaslal: so listopad 26, 2016 12:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ADAM Tomas
Založen: 15. 02. 2010 Příspěvky: 274 Bydliště: moldava nad bodvou
|
Předmět: |
|
|
Fau Mira čo píšeš to nie je celkom tak ! Aspoň u R2 ! Vyskúšaj a budeš prekvapený kolko času tam necháš ! Takže to je nezmysel.... |
|
|
Zaslal: so listopad 26, 2016 13:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ROJEK Jakub
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 240 Bydliště: Ostrava
|
Předmět: |
|
|
Koukám, že se tady rozproudila diskuze. No zkusím vám vysvětlit, proč jsem tak trestal. Větší část už tady napsali kluci přede mnou a tak jen zkopíruji jejich příspěvek.
KOZISEK Martin napsal: |
Asi půjdu proti proudu, ale jak by to podle vás, kdo tuhle kontrolu kritizujete, mělo být správně? Já jsem toho názoru, že by se mělo jezdit po cestě. Bohužel zrovna v případě japonska je okolí tratě v rámci možností RBR hodně zjednodušené, ploché, bez jakýchkoliv překážek v podobě kamenů a s vegetací, která se dá bez zpomalení projet. Proto je potřeba mít kontrolu, že se jede po cestě. A ono zkrácení z pohledu časového nemusí být pouze catnutí, ale třeba i najetí zeširka nebo nechání se záměrně vynést na vnějšku a po čase se zase napojit na cestu - ve všech případech je to zmenšení poloměru zatáčky pro dosažení rychlejšího průjezdu. Proto mám pro tuhle kontrolu pochopení. Pokud se to někomu stane výjimečně, tak holt 2krát blikne brzdama. Ale nechápu moc stesky v komentářích, že se někomu jede špatně, protože se musí soustředit, aby necatoval a jel po cestě - to by přece mělo být přirozené, snažit se držet na cestě. Pokud ne, tak to jen potvrzuje smysl takové kontroly. Najděte si třeba na youtube videa z Rally Hokkaido a zkuste si napočítat kolikrát tam uvidítě auto třeba jen z půlky mimo cestu. Chceme tady jezdit nejrealističtější závody rally nebo tady arkádově lítat přes louky? |
FAU Mira napsal: |
Zajímavé reakce!
Absolutně nechápu nářky, že za vyjetí z trati se trestá ?!?!
Je snad jedno, jestli venkem, či vnitřkem. Když se jede vnitřkem, je kratší trasa, když venkem, mohu mít větší rychlost!
Ale na druhou stranu, možná teď konečně chápu, proč jsem oproti ostatním tak pomalej, když jedu vždy po cestě . . . |
Jsem rád že to někteří pochopili! Výhoda není jenom katnutí zatáčky na vnitřní straně ale taky když využijete výjezd ven ze zatáčky. Samozřejmě že ne každé vyjetí mimo je automaticky výhoda. Každý může udělat chybu, ale zaleží zda skutečně ztratíte nebo naopak díky tomu získate výhodu. Každý má stejné podmínky na trati a musí se k tomu přizpůsobit. Takže mě nezajímá jestli bylo mokro, kluzko, že jste měli sjeté gumy, apod. Každý se k tomu musí přizpůsobit. A pokud vyjedete mimo cestu a získáte tím výhodu, tak bohužel...
Aby jste to lépe pochopili tak jsem udělal video, kde doufám lépe pochopíte o co mi jde. Vybral jsem 3 situace, protože každá je trochu jiná.
https://www.youtube.com/watch?v=ygbtZ8hrl-k
Situace číslo 1: Tady jezdec získal výhodu tím, že do zatáčky vjel větší rychlosti a pomohl si výjezdem mimo cestu. A díky tomu že tráva nebyla o moc kluzčí než šotolina, v trávě nebylo nic co by auto zpomalilo, jezdec kontroloval smyk, nebrzdil, a po zatáčce následovala pasáž kde jel na plný plyn a využil větší rychlosti kterou měl, tak tím získal výhodu. Kdyby před zatáčkou ještě více zpomalil, tak by zatáčku normálně projel, ale rychlost při výjezdu by byla menší. Ale chápu, že toto se může stát a kdyby jezdec 2x výrazně sešlápnul brzdový pedál (klidně pod plynem) tak by tím ztratil výhodu a trest by nedostal.
Situace číslo 2: Zde jezdec jel dlouhou pravotočivou zatáčku. Do zatáčky vjel větší rychlosti a u auta se dostavila nedotáčivost. A zde využil mírní svah, který byl vedle cesty. Díky tomu se vrátil zpět na cestu a získal tím výhodu. Kdyby chtěl zůstat na cestě, tak by v zatáčce musel zpomalit a tím by se snížila rychlost při výjezdu ze zatáčky. Ale díky svahu mohl celou zatáčku projet rychleji a větší rychlost ještě využit na rovince, která následovala. A opět kdyby po návratu na cestu 2x výrazně sešlápnul brzdový pedál, tak by ztratil získanou výhodu a nedostal by trest.
Situace číslo 3: Tady jezdec udělal menší chybu, díky které pak vyjel mimo cestu. Kdyby si lépe najel tak by zatáčku vybral. Ale mě osobně nezajímá, jak si kterou zatáčku najedete. To záleží čistě na vás. Já jen musím hlídat, zda máte alespoň jedno kolo na cestě. Ale zpět k věci. Tady byl zase ten problém, že jezdec projel zatáčku větší rychlosti, vyjel na trávu a svoji rychlost pak využil v další pasáži, kde pořád jel naplno. Kdyby v zatáčce zpomalil tak by ji vybral, ale neměl by takovou rychlost jako když má plný plyn, využije trávu a jede dál. A asi už nemusím psát, co by se stalo kdyby 2x výrazně sešlápnul brzdový pedál.
Na závěr bych chtěl říct že neřeším zda to jezdec udělal záměrně nebo ne. Beru to prostě tak že se to stalo. A pokud získal výhodu, tak dostane trest. Pokud nezískal výhodu, tak nedostane. A nemám problém si s někým promluvit, pokud to bude rozumná diskuze. Ale na některé příspěvky tady nemá moc smysl reagovat.
A na úplný závěr aby to bylo všem jasné. Pokud by někdo zkrátil zatáčku nebo by využil výjezd ven mimo cestu, tak stačí 2x výrazně sešlápnout brzdový pedál (klidně pod plynem) a tím se vám maže trest. A pokud byste získali výhodu těsně před další zatáčkou (tak či tak byste brzdili), tak 2x výrazně sešlápněte brzdový pedál při výjezdu ze zatáčky. |
|
_________________
|
Zaslal: so listopad 26, 2016 22:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KANDLER Jan
Založen: 24. 06. 2008 Příspěvky: 196 Bydliště: Lipník nad Bečvou
|
Předmět: TR |
|
|
To video je dle mého názoru opravdu k smíchu.Za tohle bych nedal penalizaci ani jednomu pilotovi.Je třeba si uvědomit ze tohle neni okruhové závodění,ale rally.Beru za zkrácení tratě když to někdo katne vnitřkem to je zkrácení,ale tenhle vtip co je na videu to nemá smysl ani komentovat....Az budu chtít jezdit po kolejích tak sáhnu po titulech jako je Assetto a tak podobne ale ne tohle.Zatim cus je to jen muj nezávislý názor |
|
_________________
|
Zaslal: ne listopad 27, 2016 11:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUTEJ Pepa
Založen: 04. 10. 2009 Příspěvky: 3 Bydliště: Ratiboř okr. Vsetín
|
Předmět: |
|
|
Jestli za toto lidi ze startovky platí tak jsou to chudáci. To by se pak dle výše napsaného muselo trestat každé vynětí mimo trať. Jakákoli chyba znamena trest. Člověk někde vyletí trefí diváky dostane 40s a ještě k tomu 20s děkuji pěkně |
|
|
Zaslal: ne listopad 27, 2016 11:28 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOVARICEK Miroslav
Založen: 29. 05. 2008 Příspěvky: 142
|
Předmět: |
|
|
Někdo tu psal, že se k tomu nevyjádřují lidi co tu pentli dostali. Já původně nechtěl, ale nedá mi to.
Když jsem si po závodu kouknul na své replaye, tak jsem pentli po tom jaký metr jsi nastavil i očekával. Očekával jsem ji za "zkrácení", kdy mě to jak na Sipirce, tak i na Falstone v sérii 3 zatáček vždy v poslední z nich vyneslo asi malinko mimo.
V prvním případě tam je na vnějšku takový ten lem, který mě nadholil, tak jsi asi usoudil, že jsem nezískal výhodu a netrestal.
V druhém případě na Falstone jsem zase projížděl už v podstatě nějakým kanálem, takže jsi zřejmě i tady usoudil, že to bylo hraničné ale výhodu jsem nezískal.
Ono to určitě hraničné bylo a ikdyž jsem v obou případech stál na brzdě, tak kdybych za to dostal pentli, tak to beru. Protože se provádí "kontola zkracování" a já možná zkrátil!
Proč jsem 2x nebrzdil po zatáčce? No to protože já jezdím pokud možno realistický pohled zevnitř auta a zdálo se mi to z něj, že jsem se do zatáčky vlezl!
Když jsem se ale dozvěděl za co jsem dostal penalizaci, tak mě to teda totálně vytočilo! Jezdím TR od 3-tího závodu TR 2008. Takže pokud jsem to dobře spočítal, tak CRF byla moje 94 soutež. Za 93 závodů co jsem odjel (a troufám si říct, že ani v předchozích, které jsem nejel) se nikdy nedávala penalizace za prodloužení trati!!!!
Zde můj potrestaný prohřešek: https://youtu.be/7g2kV9eDWdE
Ty se Kubo furt oháníš tím, že stačilo za zatáčkou 2x přibrzdit. Kdo ze 7 potrestaných měl vědět, že to budeš po téměř deseti létech trestat????
V tomto závodě i po udělení penalizace nikdo nepřišel o pozici. Nebyla tohle možnost ukázat tak pánové tohle ne? OK, tentokrát to nic neřeší, ale od příště to budu trestat!???
Místo toho jsi ještě nezlob se na mě, ale mě to vyznívá arogantně napsal:
ROJEK Jakub napsal: |
...PS: Na závěr bych chtěl znovu říct, záleží čistě na vás jak se k tomu postavíte. Jestli budete jezdit víc na hraně nebo ne. To ať si každý rozhodne jak chce. Ale pak počítejte s tím, že když vás uvidím mimo cestu a získáte výhodu a nepřibrzdíte, tak budu trestat. Pravidla jsou v tomhle jasná. |
A nepřemýšlel jsi náhodou nad tím proč lidi tolik vyjížděli? Nebylo to náhodou tím, že jsi v prvním závodě nasadil tvrdý metr ohledně katů?
Jako nevím kam se TR tento rok ubrala, ale evidentně do záhuby! Na poslední desátý ročník revoluční změny startu a cíle po nějakém pochybném hlasování na FB, kde se zapojilo pár lidí a výsledek byl co si matně pamatuju nějakých 13:11 (respektíve 12, protože tam někdo psal, že mu nejde volit). Nějaké nahrávání videa kvůli padání, posílání replayů na mail místo nahrávání na web... proč kua v posledním ročníku?
A tenhle tvůj metr na katování? Upřímně se považuju za člověka, který se vždy snažil a snaží jezdit fér a dodržovat limity tratě. Že to někdy ujede? No ano jedeme na limitu protože se tomu říká závod! Občas to ujede asi každému. U mě to nikdy nebylo úmyslně a ani nikdy nebude. Pokud jsem si byl vědom zkrácení, tak jsem vždy přibrzdil i před zavedením pravidla 2x přibrzdit. A souhlasím s některými názory, že je třeba dodržovat limity a kontrolovat. Nezávidím Ti tvou práci a do teď jsem si ji i vážil, ale po tomto víkendu jsem z toho znechucený!
Mé znechucení dospělo k tomu, že jsem to tentokrát rozbil v obou etapách Revo Rally, protože jsem se nedokázal soustředit na jízdu. Takže jsem se a hlavně tým potrestal podruhé. Ale to už je můj problém. Tento ročník TR kvůli týmu ještě dojedu, ale idkyž mě to závodění s Váma vždycky bavilo, tak teď už jen z povinnosti!
Tohle je můj názor a Vy si udělajte svůj. Ano vždy budou jedni pro a jiní proti, ale máme tohle zapotřebí v posledním ročníku? |
|
_________________
Kovařa |
Zaslal: ne listopad 27, 2016 12:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HRBACEK David
Založen: 03. 01. 2008 Příspěvky: 205 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Je to celé totálně směšné... Za zkrácení tratě se považuje, když si jezdec zkrátí trať tím, že cutne zatáčku a není ani jedním kolem na cestě. Následuje penalizace. V pořádku. Ale trestat a dávat penalizace za to, že vyjedu na výjezdu ze zatáčky mimo trať, to je uplně mimo mísu. To pak není závodění, ale hlídání toho, jestli náhodou nejedu omylem jedním kolem mimo trať.. Jak už někdo psal, je to rally a ještě jsem neviděl nikoho že by na výjezdu ze zatáčky nebyl třeba o trochu delší, ať už to je tím, že do zatáčky vletěl moc rychle, nebo měl nedotáčivé auto, prostě ať je to kvůli čemukoliv. Klidně napíšu, že ten druhý průjezd je můj. Japonsko nesnáším, konkrétně Sipir je pro mě jedna z nejhorší erzet.. Jsem rád že to nějakým způsobem projedu na tom sračkoidním povrchu a ještě si jak debil dávám pozor, abych to někde necutnul, ale pardon, dávat si pozor ještě na to, abych náhodou nebyl delší na výjezdu a neměl všechny 4 kola na cestě, to už mi přijde opravdu směšné.
Dávám zde tedy návrh, vykašleme se na rally, postavme na trať každé rally tramvajové koleje, uděláme si speciální podvozky a kola na tyto koleje a nemůže se nám stát, že někdo něco cutne. Pokud někdo vletí do zatáčky moc rychle, tak vykolejí a bude mít "game over".... Asi tak no
Ještě k tomu videu, ten třetí průjezd, opravdu nevím kde daný jezdec zkrátil trať a za co penalizaci dostal, přijde mi to jako hodně scifi... Naložte s tím jak chcete, ale podle mě tohle prostě není v pořádku. |
|
_________________
|
Zaslal: ne listopad 27, 2016 12:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VECERA Lukas
Založen: 17. 06. 2010 Příspěvky: 13 Bydliště: BRNO
|
Předmět: |
|
|
Sice jsem penalizaci ještě nedostal,tak by se mohlo zdát, že mi to bude fuk jak ostatní trpí ale opak je pravdou! Chci věřit tomu, že všichni co jezdíme, jezdíme kvůli zábavě odreagování se a ne proto aby jsme podváděli zkracovali si záměrně trať! Jasně někdy se prostě stane, že člověk to neuhlídá a je na vnitřku mimo všemi koly, v tomto případě jsem pro penalizaci ale po rozumném prozkoumání kvůli čemu byl dotyčný na vnitřku mimo.
Pravidla jaká se nastavila tento rok jsou velice neštastná lidi to akorát dokáže otrávit, toto není o zábavě! Osobně, když sednu za volant přepínám se do závodního "režimu" nikdy jsem nemyslel a ani nebudu na tím, že nesmím vyjet mimo trať, toto je rally a ne eletrická autodráha (nic proti autodráhám)
Trestat závodníky jak jsou trestáni je špatně a kazí to chuť každému!
Těžko říci jak z této nešťastné situace vybruslit, komisař jasně nastínil jak k tomu přistupuje dle mého to není dobrý přístup. Napadá mě hlasování o důvěře, vrácení se ke starému osvědčenému systému... Určitě se najdou i jiné návrhy, je to zábava nás všech, tak si ji nenechme zkazit a pokusme se s tím něco udělat!
Hrbe asi tuším, kde ve třetím průjezdu jezdec dostal penalizaci 36sec. Pokud to je opravdu 36sec ve videu, tak to jen potvrdí špatnost rozhodnutí komisaře. |
|
|
Zaslal: ne listopad 27, 2016 13:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Za mě bych toto vůbec neřešil.Beru,že zkracovat ne,ale toto se dá jednak opravdu hůře ovlivnit a už z principu v rally ubírat plyn jenom kvůli tomu,že mi to někde uteklo,vůbec nepřipadá v úvahu.Opravdu bych to tedy až tak nepřeháněl.Za mě ideální kontrola byla,ať se máme možnost zkontrolovat navzájem.Toto musí být i strašná pruda pro jednoho člověka to všechno kontrolovat. |
|
_________________
|
Zaslal: ne listopad 27, 2016 16:10 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PTACEK Martin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
Já bych to uzavřel větou, cituji:
A pokud získal výhodu, tak dostane trest. Pokud nezískal výhodu, tak nedostane. A nemám problém si s někým promluvit, pokud to bude rozumná diskuze. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: ne listopad 27, 2016 17:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|