Právě je út listopad 12, 2024 16:53
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro pasivy pro prvních 10 ve WRC? |
Ano |
|
33% |
[ 22 ] |
Ne |
|
66% |
[ 43 ] |
|
Celkem hlasů : 65 |
|
Autor |
Zpráva |
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Promiň ten mail je tam, tak rovnou posílám |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: po listopad 27, 2006 23:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
no nevim jestli spicka Nkaru v Euru jezdi pouze povolene nastaveni |
Naposledy upravil STEJSKAL Petr dne út listopad 28, 2006 10:56, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: út listopad 28, 2006 0:15 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
To Stejskal Petr: Smaž prosím to quote jestli to ještě jde - opravdu zbytečné místo.
To Pavel Chrastina: Tvé odpovědi, tak jak už předchozí v tomto fóru mně opravdu dožírají. A znovu říkám, že mne to rozčililo hlavně z toho důvodu, že když jsem tady napsal svoje připomínky, tak jsi mně ty a ostatní snažili hned umlčet a teď se tady najednou beze všeho rozepisujete. Kdybys sis laskavě přečetl co jsem psal, tak jsem byl proti omezení prvních deseti jezdců také. Nebyl jsem ale proti zrušení pasivů celkově.
A příklad Eura jsem dal zejména proto, že jste tady psali, jak veliké omezení to je a na výsledcích v Euru je znát, že to je omezení malé, nebo spíše nulové podle vašich časů. A to předpokládám, že všichni čeští jezdci ve špičce používají legální nastavení. (Tzn. mapy a svornosti předku a zadku default) |
|
|
Zaslal: út listopad 28, 2006 8:13 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Jardo, sám si na ty odpovědi nabíháš. Pleteš dohromady diferenciály obecně a to nešťastné nastavení pro první desítku a teď ještě do toho enka a euro. Můj postoj už jsem napsal, tak se nebudu opakovat. |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: út listopad 28, 2006 10:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Nevím na jaké odpovědi si sám nabíhám ???
Do fóra součástky jsem již psal můj názor na pasivni x aktivní dif (tzv. aktivní dif. v RBR není ani tak dobrý jako pasiv ve skutečnosti).
Srovnání s Eurem uvádím jak už jsem řekl pouze k ukázání, že by to pro vás zase takové omezení nebylo. |
|
|
Zaslal: út listopad 28, 2006 11:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Senore, vůbec to nechápeš a porovnáváš neporovnatelné. A víc už k tomu psat nebudu. |
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: út listopad 28, 2006 11:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No tak opět se ukazuješ. Tvoje odpovědi v diskuzi mluví za vše.
"vůbec to nechápeš a porovnáváš neporovnatelné" ???? Když už si dáš tu práci a vůbec něco píšeš, tak nepiš takovéto nijaké řeči. Já opravdu velice dobře chápu oč jde a porovnávám jen to co se porovnat dá. A opravdu - to je přesně jen tvůj styl, mně tady napadat, že ničemu nerozumím, a že sem vlastně nemám nic psát, protože jsou to kraviny.
Jestli si myslíš, že to co jsi psal celou dobu ty jsou nějaké argumenty, tak se pleteš. a jestli mně chceš zase tímto jen vytočit, tak si pleteš fórum s hospodou.
a ještě dodatek - toto vlákno se jmenuje aktivní x pasivní dif. v RBR a ne aktivní x pasivní d. v RBR pro prvních 10. |
|
|
Zaslal: út listopad 28, 2006 11:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
CHRASTINA Pavel
Založen: 28. 10. 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
....aaa teď jsem si to uvědomil, čeče Jardo ty máš prakticky obecně v globálu pravdu. nastotisíckrát se ti omlouvám (Japan for president) |
Naposledy upravil CHRASTINA Pavel dne út listopad 28, 2006 14:51, celkově upraveno 1 krát
|
_________________ #19 CHRÁSTwww.hsfrt.ic.cz
VÍTĚZ TR2007(WRC), TR2008 (WRC), TR2009 (WRC), EURO 2(N4), EURO 3(WRC) |
Zaslal: út listopad 28, 2006 12:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKL Tomas
Založen: 11. 04. 2005 Příspěvky: 820 Bydliště: Malenovice
|
Předmět: |
|
|
Když ten název je tak špatně, tak jsem ho upravil, aby bylo už ve všem jasno!Od začátku se mi jednalo jen o nás 10! |
|
_________________ Team manager HSF rally team |
Zaslal: út listopad 28, 2006 13:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Dufsi, já se omlouvám jestli jsem tady způsobil zmatek tím že sem se začal vyjadřovat k pasivům obecně. Nicméně celá diskuze byla nejenom o znevýhodnění prvních jezdců (i když je fakt otázka nakolik) ale hned od začátku se rozvířila i hlavně kolem toho jak to vlastně s difama je. Proto tyto moje reakce. |
|
|
Zaslal: út listopad 28, 2006 16:27 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLECKAR Tomas
Založen: 26. 03. 2005 Příspěvky: 89 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Jardo tak to tady pročítám a vůbec si nemyslím,že si Chrást plete forum s hospodou.Tam by se tahle debata tak daleko asi nedostala |
|
_________________ #47 Schumi
www.hsfrt.ic.cz |
Zaslal: út listopad 28, 2006 22:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KUBESA Jiri
Založen: 29. 09. 2005 Příspěvky: 10 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: Komentáře HSF |
|
|
Komentáře HSF mají své neskonalé kouzlo, a proto si přeji další diskuze, abych se mohl bavit vtipnými odpověďmi (viz Chrást, Kolečkár)
Chlapi díky. (Máte správný přístup k RBR bez přehánění a se zdravým nadhledem) |
|
|
Zaslal: út listopad 28, 2006 22:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Já bych to trochu rád tady shrnul:
Všechny dosavadní nastavení difů včetně těch u eNka byly tzv. aktivní. I mapa u eNek dělala dify aktivní.
Pokud se ovšem mapy vymažou a dif se nastavuje pouze svorností a popř ještě předpětím - tzn. konstatní nastavení mapy rychlosti např. na 30%, tak to je potom teprve pasivní diferenciál - špéra. Tady se ukazuje (aspoň jak se mi to zdálo v testech), že se časy výrazněji zhorší. Z tohoto důvodu jsem také proti omezení 10 prvních jezdců.
Nicméně si myslím, že by se toto pasivní nastavení mělo použít ve skupině N4 a S1600. |
|
|
Zaslal: st listopad 29, 2006 12:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BISAHA Ondrej
Založen: 10. 04. 2005 Příspěvky: 79 Bydliště: Kroměříž, CZ
|
Předmět: a kdo mi udělá nastavení? |
|
|
Hoši a kdo z Vás, kteří teda přesně vědí jak fungujou ty dify mě udělá pořádný nastavení? ...já bych apeloval na Mirka. Kdysi jsem jel s jeho focusem, to bylo poprvé co jsem s tím autem kdy v životě jel a ještě na momo force (já mám racing) a hned jsem si dal čas 2:30 na cote. Děláš super nastavení a nehledě na to jak to bude, tak věřím, že diferenciálům a takovým věcem jak fungují nebo by měly fungovat určitě rozumíš.
Proč ale někoho omezovat nechápu. Hitler taky čuměl na olympiádě v Berlíně na černochy jak vyhrávaj jednu zlatou za druhou a byl bez sebe, ale aspon jim nechal stejné podmínky jako ostatním.
Já bych řešil spíš vyvážení aut než omezování jednotlivců. |
|
|
Zaslal: ne prosinec 17, 2006 0:01 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jo tak s tím prvním odstavcem s tebou zcela souhlasím. Když člověk s Mirkem mluví o fyzikách a nastavení, tak pozná, že tomu opravdu rozumí a pro všechny hráče by bylo velkým přínosem kdyby napsal svoji verzi o nastavení a fyzikách (originál je na vytření z...).
Co se týče omezování, tak nevím na co konkrétně narážíš. Nicméně pasivy u WRC se už myslím zrušily, takže tam už není co řešit. V podstatě jde pouze řešení diferenciálů u N4. A tady si myslím, že by se mělo jasně odlišit, že ty aktivní dify nemají. A tady jde o to, jak to nejlépe udělat.
Co se týče omezení obecně, tak ty omezení jsou spíše k dobru, protože v ideální stavu nedovolí nastavení, které je nelogické. Na druhou stranu, ve skutečnosti taky nelze nastavit cokoliv a podle mně určitá omezení budou pouze přínosem pro souboje. Srovnávat to s Hitlerem je trochu mimo mísu. I každá olympiáda má své pravidla a tedy i omezení, natož v rally a omezení FIA. |
|
|
Zaslal: ne prosinec 17, 2006 20:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
|
|
|
Based on CanverRed theme |
|
|