Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jste pro zavedení jednotných fyzik? |
Ano, jsem pro jednotné fyziky. |
|
87% |
[ 448 ] |
Ne, jsem pro více fyzik. |
|
12% |
[ 62 ] |
|
Celkem hlasů : 510 |
|
Autor |
Zpráva |
PISTULKA David
Založen: 23. 04. 2007 Příspěvky: 353 Bydliště: Tábor
|
Předmět: |
|
|
SUPER, dekujem Miro! |
|
_________________
|
Zaslal: út září 30, 2008 22:39 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KULHANEK Ales
Založen: 02. 06. 2005 Příspěvky: 197 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem mel vcera konecne trochu casu a otestoval jsem fyziky na Celinu a musim rict, ze pokud mam porovnat tu "centr.dif." a tuhle posledni "pokus" tak to je nebe a dudy...ted uz je to zase jako driv...na brzdach pekne citelny a ne zakerny jako predtim...Chtel bych Mirkovi podekovat a mel bych jednu takovou asi doternou otazku...Neslo by treba do Readme u fyziky aut dopsat jaky to ma vykon a kroutak pri jakych otackach? Myslim, ze by to vetsina lidi uvitala...Me treba to hrozne zajima a netusim jak bych se takovou informaci jako beznej smrtelnik mohl dozvedet... |
|
_________________ Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8 |
Zaslal: st říjen 01, 2008 8:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KLIMA Zdenek
Založen: 13. 10. 2007 Příspěvky: 216 Bydliště: Smržov
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VANEK Jakub
Založen: 21. 10. 2006 Příspěvky: 468 Bydliště: Bojkovice
|
Předmět: |
|
|
Miro, nevim jestli je lepší ale určitě by to prospělo...takhle je to dost C4 cup |
|
_________________ S.A.D.A.C Motorsport - Citroen C4 WRC |
Zaslal: st říjen 01, 2008 10:08 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Tady se přikláním k Alešovi Kulhánkovy,taky by mě docela zajímalo,jak je nastavený v RBR výkon jednotlivých aut a třeba i jejich hmotnost by mě zajímala. |
|
|
Zaslal: st říjen 01, 2008 11:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PREISINGER Peter
Založen: 07. 11. 2007 Příspěvky: 80 Bydliště: Bratislava
|
Předmět: |
|
|
RESL Jan napsal: |
Tady se přikláním k Alešovi Kulhánkovy,taky by mě docela zajímalo,jak je nastavený v RBR výkon jednotlivých aut a třeba i jejich hmotnost by mě zajímala. |
DETTO |
|
_________________ KC MOTORSPORT - http://www.kcm-rbr.cz/ LADA Cup 21074 - http://rbrslovakia.ic.cz/ |
Zaslal: st říjen 01, 2008 11:43 |
|
Návrat nahoru |
|
|
REZNICEK Jakub
Založen: 28. 12. 2006 Příspěvky: 49 Bydliště: Příbram
|
Předmět: |
|
|
Opravu vyzkouším až přijedu domu,věřím,že je to vyřešené.Stejně pokud to auto nestíhá výkonově,tak to jezdit nebudu,sice je problém vyřešen,ale můj problém to neřeší .Taky bych rád věděl co mám pod kapotou konkrétně by mě zajímala Celica vs Mitsubishi |
|
|
Zaslal: st říjen 01, 2008 14:51 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
KLIMA Zdenek napsal: |
to Mira Fric: kdese dají sehnat všechny podrobnosti ohledně vozů. jako je výkon, jakou maj převodovku, atd. díky.stačí odkazy. |
Co se motorů týče, neseženeš na netu reálného skoro nic. Musíš prostě otravovat týmy, jezdce, mechaniky atd., jestli Ti něco řeknou nebo ne. Údaje v oficiálních specifikacích jsou v 99% zavádějící, nezřídka nemají s realitou společné prakticky nic.
Převodovky potom hlavně z homologačních listů, když se je podaří sehnat a jinak taky hlavně od týmů. Pro určitou představu si klikni na www.kaps.cz, kde najdeš kompletní převody na všechny převodovky KAPS. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st říjen 01, 2008 15:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
KULHANEK Ales napsal: |
Tak jsem mel vcera konecne trochu casu a otestoval jsem fyziky na Celinu a musim rict, ze pokud mam porovnat tu "centr.dif." a tuhle posledni "pokus" tak to je nebe a dudy...ted uz je to zase jako driv...na brzdach pekne citelny a ne zakerny jako predtim...Chtel bych Mirkovi podekovat a mel bych jednu takovou asi doternou otazku...Neslo by treba do Readme u fyziky aut dopsat jaky to ma vykon a kroutak pri jakych otackach? Myslim, ze by to vetsina lidi uvitala...Me treba to hrozne zajima a netusim jak bych se takovou informaci jako beznej smrtelnik mohl dozvedet... |
Chápu. V budoucnu se s tím pokusím něco udělat. Momentálně ale spíš pracujeme na novém způsobu počítání motorů. Současné metody nejsou dost přesné, což se zjistilo různými testy. Navíc je potřeba u všech aut do budoucna snížit výkon, abychom se vyhnuli problémům s životností motorů WRC a umělého prodlužování převodovek za účelem zkrácení času, kdy se jede na vytočený nejvyšší stupeň.
Musím ale upozornit, že ne vždy respektujeme skutečnost. Auta A8 a stará WRC by měla mít výkon vyšší (vůči novým), ale protože nejde udělat dostatečně špatný podvozek (alespoň ne zatím), tak by byla příliš rychlá. RBR je proti reálu daleko více závislé na motoru. Stejně tak nelze udělat turbo motor bez retsriktoru, který by točil třeba 7500-8000 otáček. Takové otáčky s turbem v RBR nejdou. A nejde ani udělat 700-800 Nm kroutícího momentu, což by bylo třeba. Motor to nevydrží. Ale na nščem se pracuje a do budoucna se snad dočkáme reálnějších časů pro akceleraci (dnes jsou auta moc silná) a reálnějších převodů u WRC. S tím ale počítám až zase za rok.
Výkon A8 je v RBR mezi 295 - 305 koní počítáno Kentovou metodou.
Jinak co hmotnosti týče, nekomplikujeme to. Jelikož nelze zjistit přesnou hmotnost pro všechny vozy, používáme limitní hmotnosti. Všechna WRC 1230 kg + 170 kg posádka (tak to mají defaulty). Stejnou hmotnost používáme i pro A8, i když by mohla být často nižší. Důvod je opět, že by byla příliš rychlá vůči WRC.
Všechna S1600 mají 1000 + 170 kg. V reálu vím, že C2 a Clio mají dokonce méně a dovažují se. Swift má tesně nad 1000 a Ignis skoro 1100.
S2000 mají 1150 + 170 na asfaltu, 1200 + 170 na šotolině. Např. loni na Barumce měly Fiaty ve skutečnosti cca 1170 kg.
N4 mají od 1250 + 170 (asi tak nějak, nevím přesně) pro Escort po 1350 + 170 pro Evo 9. Zde je limitem životnost zavěšení. S větší hmotností jsou problémy na Mustaselkách a Strýčkovech. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st říjen 01, 2008 15:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
RESL Jan
Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 533 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Díky Mirku,paráda,zase je člověk o něco chytřejší .To,že nedodržujete úplně přesně skutečné hodnoty schvaluju,ono člověk to při jízdě stejně nějak nepozná a RBR to prostě neumožňuje.Pořád lepší,než aby byly A8 na úrovni WRC,to by zase taky nebylo skutečný. |
|
|
Zaslal: st říjen 01, 2008 15:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
to Jakub Vanek: Ja bych rozhodne C4 nijak do nebe nevynasel. Jak uz jsem nekde jinde psal, je to strasne citlivy auto, narocny na presnost jizdy, pretaceni a jakoukoliv diru na silnici. Proto si myslim, ze k odjeti treba TR podniku s C4 je potreba mnohem vice odvahy nez se Subem nebo Peugeotem. |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: čt říjen 02, 2008 0:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KULHANEK Ales
Založen: 02. 06. 2005 Příspěvky: 197 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Předmět: |
|
|
Takovych rozdilu ve tride je mezi auty vice... Ja jsem se presvedcil o tom, ze treba Celina je oproti Evo 6.5 jako tank...Kdykoli trefite Lancerem neco zadnim pravym kolem, okamzite prijdete o brzdy, nebo na Mineshaftu staci o trohu delsi skok a je po chladici...Celina ta furt jede... |
|
_________________ Aluna
S.A.D.A.C. Motorsport
TR - Mitsubishi Lancer Evo 9 Gr.N4
WCN - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A8 |
Zaslal: čt říjen 02, 2008 8:59 |
|
Návrat nahoru |
|
|
DEJMEK Vaclav
Založen: 09. 04. 2005 Příspěvky: 1314 Bydliště: Malenice
|
Předmět: |
|
|
nejen o brzdy, ale i o spojku, tr jsem jel v podstatě bez spojky, stačilo ve vracáku líznout svodidlo a auž to jelo jen na jeden kvalt |
|
_________________ lu.cifer
RT--WRC-- |
Zaslal: čt říjen 02, 2008 15:21 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NYKLICEK Ondrej
Založen: 14. 02. 2006 Příspěvky: 40 Bydliště: Trutnov
|
Předmět: A8 |
|
|
No celicu jste vyřešili a co escort ? Ten to dělá taky . |
|
_________________ KRYTON |
Zaslal: čt říjen 02, 2008 19:06 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Celica byl pokus, jestli to jde. Řešení samozřejmě funguje na všechna auta. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: čt říjen 02, 2008 19:12 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|