Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: Fyziky pro TR 2010 |
|
|
Zakládám debatní téma pro spuštění testování upravených fyzik před zahájením TR.
Tady jsou první fyziky pro S2000.
Jakub Mikšovský sem dnes doplní zbývající fyziky, které mají postihnout změny. |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: st srpen 04, 2010 15:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
budu sa menit fyziky aj inych aut nie len S2000? |
|
|
Zaslal: st srpen 04, 2010 18:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
tak další část k testům
od Japana je tu Corsa S1600 s předělanýma mapama, tento model bude použit u všech aut a dále budou lehce upraveny výkonostní rozdíly jako u S2000.
DOWNLOAD
dále snížená trakce pro Evo 6,5 v A8, aby nebylo jinde než zbytek
DOWNLOAD
S fyzikama pro WRC se hýbat nebude, u N4 zřejmě taky ne.
prosím testujte a pište poznatky, ať to stihnem poupravit. |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: st srpen 04, 2010 20:05 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
Fyziky pro TR zůstanou jen v TR? nebo se změní i na pluginu jako takovém? |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: st srpen 04, 2010 20:38 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PANCOCHA Jaroslav
Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
K těm fyzikám S1600 (dvoukolek následně asi obecně) - jedná se o výmaz mapy diferenciálu. Věc již několikrát probíraná, nicméně jsme se nikdy neodhodlali k realizaci. RBR má samotné vevnitř kontrolu prokluzu a pokud máte nastavenu nějakou svornost, tak se ten dif i s vymazanými mapami sepne, pokud je třeba jedno kolo na trávě. Výsledek - klasický mechanický dif. Bohužel, tato věc nefunguje dobře u čtyřkolek, proto tam s tím nic neuděláme. Zde je výsledkem lepší (reálnější) chování auta při průjezdu zatáčkami. |
|
|
Zaslal: st srpen 04, 2010 20:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
fyziky se změní pro plugin jako takový |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: st srpen 04, 2010 21:00 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BARTA Roman
Založen: 03. 03. 2005 Příspěvky: 841 Bydliště: Vysočina
|
Předmět: |
|
|
Rád bych se zeptal Jakuba, jestli je možno uvést konkrétní změny, které se provádějí. Bude to mít vliv na nastavený setup vozu ? Díky. |
|
|
Zaslal: st srpen 04, 2010 21:11 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
změny by neměly mít vliv na setup, ale kdo ví.
Konkrétně:
S2000 upraveny šotolinové a sněhové převodovky (dříve byly z Corolly WRC, teď jsou udělány z asfaltových verzí), dále jsou u vozů upraveny hmostnosti pro všechny povrchy na 1200kg. U vozů je snížen koeficient trakce zhruba podle toho jak si vedou v reálu (originální hodnota byla 1,00), změna je to minimální, ale 1 až 2 vteřinky na RZ to udělá a už by neměly honit wrca:
Pegy 207 má 0,98
Punto má 0,97
Proton má 0,96
U Eva A8 je pouze snížena trakce z 1,00 na 0,985
U S1600 mapy předělány Japanem, trakce se změní jako u S2000.
Jak říkám na setup by to teoreticky vliv mít nemělo, ale auto je těžší a o trošku víc klouže, takže nějaké korekce budou potřeba. |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: st srpen 04, 2010 21:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANIK Jan
Založen: 15. 08. 2006 Příspěvky: 144
|
Předmět: |
|
|
MIKSOVSKY Jakub napsal: |
dále snížená trakce pro Evo 6,5 v A8, aby nebylo jinde než zbytek
|
Vynikající, auto z roku 2001 bude mí nižší výkon, aby se mu dorovnaly auta z roku 1995 Jezdim s Lancerem, protože mi to baví, má dost výkonu jezdit ve smyku a ne zase přehnaně jako WRC. Jezdim s nim i za daň, že se rozsype po jediné rance, kdežto s ostatními auty to můžu třikrát poslat do stromu a jet vesele dál.
Bude se tedy podle této logiky přiškrcovat výkon i třeba u C4 nebo Focusu, aby se mu mohla dorovnat např. Corolla? |
|
_________________ REVO is OVER, but it's staying in my heart. |
Zaslal: st srpen 04, 2010 21:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VANIK Jan
Založen: 15. 08. 2006 Příspěvky: 144
|
Předmět: |
|
|
Nechci, aby muj příspěvek vyzněl nějak blbě. Tim jsem chtěl vyjádřit, proč má to auto být na úrovni ostatních, když tomu tak v reálu neni a každý se tu pořád ohání realitou. Špatný model ničení je daní za to, že je to auto, jak řikáš, někde jinde. Když se to srovná, potom bych byl sám proti sobě, abych s Lancerem pokračoval.
Jde tedy jen o změnu fyziky Lancer Evo6.5 nebo i Evo6? |
|
_________________ REVO is OVER, but it's staying in my heart. |
Zaslal: st srpen 04, 2010 21:42 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PALASEK Michal
Založen: 27. 12. 2006 Příspěvky: 992 Bydliště: Nezamyslice
|
Předmět: |
|
|
Jak to bude u N4, když se snížil výkon S2000, tak je enka začnou víc dávat ne? |
|
|
Zaslal: st srpen 04, 2010 21:55 |
|
Návrat nahoru |
|
|
MIKSOVSKY Jakub
Založen: 06. 08. 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Praha, Czech
|
Předmět: |
|
|
2 Jan: další možnost bylo přeřazení Eva 6,5 do kategorie WRC. Co je lepší řešení? Evo 6 se uvidí podle testů eva 6,5.
2Michal: Toho bych se vůbec nebál, podívej se jaké byly v TR rozdíly mezi S2000 a N4, vteřina na RZ na tom nic nezmění. |
|
_________________ YARGH! / KirK
Don´t Panic............Douglas Adams
Mirek kecá
I Got A Fever, And The Only Prescription Is More Cowbell! |
Zaslal: st srpen 04, 2010 22:07 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PALASEK Michal
Založen: 27. 12. 2006 Příspěvky: 992 Bydliště: Nezamyslice
|
Předmět: |
|
|
Na WRC by evo 6,5 asi nestačilo myslím |
|
|
Zaslal: st srpen 04, 2010 22:49 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VEVERKA Lukas
Založen: 24. 08. 2009 Příspěvky: 406 Bydliště: Nošovice u F-M
|
Předmět: |
|
|
michale přesne jako v realu , ani tommi makkinen s tim autem neporažel tehdejší wrc ... |
|
_________________
|
Zaslal: st srpen 04, 2010 23:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VYSKA Tomas
Založen: 30. 08. 2006 Příspěvky: 877 Bydliště: Valmez
|
Předmět: |
|
|
evo6 a 6,5 by melo stihat prvni generaci wrc v podstate je oddeleni a8 a wrc nesmysl protoze je to stejna trida |
|
_________________ | Stínadla se boří.. | FORZA PROTON !!! |
Zaslal: st srpen 04, 2010 23:58 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|