Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
SABADOS Anton





Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 163

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

MATOUSEK Vlastimil napsal:
Tak po tejdnu opět koukám co se tady děje, no Jardo P, tvoje poslední věta s předchozího příspěvku, to bude asi fakt ten zásadní problém, vidím to naprosto stejně Wink Myslím tu z pátečního večera...
To Anton:
Milý Tondo, já to na sebe prásknu veřejně ale ti co mě znají to stejně ví že já si volant prostě nikdy kupovat nebudu... Zkusil jsem to jednou ale jak ten gamepad má člověk v prackách už snad 15 let, tak si na volant nezvykne. Jo, RBR jezdím na gamepadu od jakživa a s novejma fyzikama se i s gamepadem cejtím mnohem líp a nemusíte tvrdit že se srovnání gamepadu a reálného chování srovnávat nedá. I když to jedu gamepadem tak z toho chvování mám mnohem lepší pocity než z těch sr..ek na kterejch se bohužel jezdí dodnes...
S volantkármi komunikovať asi márne, ale sem tam sa ozve niekto kto nehraje na volante a ani na lávesnici..... Vlasto Hovoríš že Ti ide lepšie na novom fyzike, ale s akým autom a na ktorom trati?
Příspěvek Zaslal: so červenec 07, 2012 16:24
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Anton, tak to už ale opravdu nemůžu řešit, že si tam něco bohviečo nastavíš ve filtrech a stěžuješ si, že ti to teďka s novou fyzikou nejde. Asi si to budeš prostě muset vyštelovat znova.
Příspěvek Zaslal: so červenec 07, 2012 19:15
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SABADOS Anton





Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 163

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav napsal:
Anton, tak to už ale opravdu nemůžu řešit, že si tam něco bohviečo nastavíš ve filtrech a stěžuješ si, že ti to teďka s novou fyzikou nejde. Asi si to budeš prostě muset vyštelovat znova.
Nič zvláštne vo filtroch nenastavujem lebo to už mám nastavené..... na volante jednoducho sa môžeš nastaviť ten správny uhol, čo na gamepade a na klávesnici nie.... ale ztoho problem nerobím lebo keď tak, tak s tím môžem trochu pohrať..... Ináč som dneska skúsil DS3-ku s novými fyzikami a pneumatikami a to ide celkom pekne ( oveľa lepšie ako C2 ) ale na Cote kde som skúsil mi uletel zadok v zatáčkach a vo vyššej rýchlosti i v zákrutách 1, 2 ..... ale čo sa mi páčí to je to že keď som odletel hocikde do priekopy, bez problémov sa dalo vyhrabať čo s terajšími fyzikami sa nedá......
Příspěvek Zaslal: so červenec 07, 2012 22:34
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud ti něco "uletí", je to zpravidla tím, že jedeš moc rychle. Fyzika pneu je počítaná a měřená tak, aby vyšší boční přetížení než je reálné (a teď nevím, zda je tam 1,01 g či 1,2 g, ale myslím, že to druhé), nevydržela a uletělo ti to.

A nenastavuješ, protože to už máš nastavené ? Co tím myslíš ? Že jsi tam něco nastavil, co se ti zdálo good se starou fyzikou ? Nebo tam máš výrobní nastavení a s filtry jsi nehýbal ?
Příspěvek Zaslal: so červenec 07, 2012 23:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SABADOS Anton





Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 163

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

teraz vo filtre som nenastavoval nič, mám to nastavené na staré fyziky a zatial skúšal som s tím.... že uletí zadok to možno správnym setupom by bol vyriešitelný, ale momentálne skúšam iba na štandarde..... neviem sa porovnať setup zo starým lebo úplne inakšie hodnoty sú tam, ako centrálni diff 5000 ? predná pružina nastavené na 205 a zadné na 250? pomocná pružina v predu okolo 60 a vzadu 100? neviem či sú tie hodnoty poďla reality alebo nie, ale si myslím že ak to vymením aby vzadu boli kratšie pružiny a pomocné pružiny, tak zadok by neuletel, ale zatial nechcem hrabať v sete to ešte má čas..... ale s tím sa dá jazdiť to je už niečo
Příspěvek Zaslal: ne červenec 08, 2012 1:13
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak vidíš ... prostě máš filtry nějak poupravované. Tak si tam dej default hodnoty a pak hodnoť. Co se týče centrálního difu ... asi jsi moc aut ještě nevyzkoušel, jinak bys věděl, že tato hodnota se používala už u stávajících fyzik pro simulaci vynechaného středního diferenciálu.

Co se týče délky a tuhosti pružin, ano, ty jsou dle reality, ovšem pomocné pružiny jsou nyní pouze pro simulaci pružného dorazu, proto takové hodnoty.
Příspěvek Zaslal: ne červenec 08, 2012 11:55
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
SABADOS Anton





Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 163

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

filtrácia je veľmi dobre nastavené, s tím nemusím nič robiť zatiaľ..... v noci som skúšal DS3-ku na šotoline a ešte viac uletel zadok ako na asfalte, ale žiadný problém nastavil som to presne tak ako som spomínal, zadné pružiny a pomocné pružiny som nastavil nižšie ako predné + tuhosť pomocného pružiny vpredu, a vzadu som vyrovnal aby neboli vyššie hodnoty vzadu ako vpredu.... a hneď som zlepšil čas o 10s na Sweet Lamb.....to sú moje skúsenosti a funguje to aj na novom fyzike.... s fyzikou problem neni, ale problem je v tom ako aj doteraz bol, že auto na štandarde neni dobre nastavené..... a ani nebude nikdy lebo každý jazdec jazdí inak v inom štýle, a tím pádom každý má iný setup ( aspoň tí ktorí sami nastavujú ako ja ) V tom minúte ak nové fyziky dostanú na plugin, každý začne hrabať v setoch, a takisto niekomu podarí lepšie nastaviť a niekomu menej ako teraz......
Příspěvek Zaslal: ne červenec 08, 2012 17:28
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Obecně k tomu ještě řeknu jednu věc - jak už se tady pravilo, RBR se snaží být co nejvíce realistickým simulátorem. Bylo už ústupkem od tvůrců RBR, že se to zhruba dá jezdit i klávesnicí, popř. s gamepadem. Pokud se ovšem snažíme nadále přiblížit realitě, je uplně zcestné, snažit se chování auta přizpůsobit tak, aby se dalo ovládat klávesnicí či gamepadem. My se samozřejmě vynasnažíme, aby tam nebyly nějaké chyby, které se ovládáním volantem zastřou a na klávesnici či gamepadu se objeví v plné míře. Ale to je asi tak vše.

Každopádně, jak zde pár lidí uvedlo, auta s novou fyzikou se dají klávesnicí či gamepadem ovládat srovnatelně či líp než se starou fyzikou. Pokud to komukoli z vás tedy nejde, hledejte chybu u vás a nechtějte po nás, abysme toto řešili.
Příspěvek Zaslal: ne červenec 08, 2012 19:17
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
WRC Oleee





Založen: 28. 12. 2005
Příspěvky: 3

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Can you say when the new Physics are ready for the Plugin?

Greetings Julien
Příspěvek Zaslal: ne červenec 08, 2012 21:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

New physics are already ready for the plugin. We only wait for online testing.
Příspěvek Zaslal: po červenec 09, 2012 7:21
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KNOTEK Michal





Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 81
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes jsem poprvé testoval Evo na dešti a měl jsem takovéto kotrmelce:
http://www.youtube.com/watch?v=ADo1OSRPxXI&feature=youtu.be

Ale fyzika je to moc dobrá, konečně dokážu trochu předpovídat jak se to auto bude v zatáčce chovat a je daleko čitelnější než dříve.
Příspěvek Zaslal: po červenec 09, 2012 20:00
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jsi si jistý, zda jsi použil kompletní sadu poslední verze fyziky, včetně povrchu a pneumatik ?
Příspěvek Zaslal: po červenec 09, 2012 20:23
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KNOTEK Michal





Založen: 29. 06. 2009
Příspěvky: 81
Bydliště: Zlín

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Mám tyto verze:

Fyzika povrchů v3

Fyzika pneumatik v10

Lancer Evo IX v22

Zdroj: RBR Real Physics Team Page (facebook)

EDIT: Tady jsou ty samé verze povrchů, ale s Citroenem DS3: http://www.youtube.com/watch?v=v5Ur6tYC9Co&feature=plcp (Bez problému jako je na předešlém videu)
Příspěvek Zaslal: po červenec 09, 2012 21:11
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, jo, máš pravdu. Na suchu se to zvládne nepřevrátit, na mokru se to převrátí. To je samozřejmě zřejmá chyba, když už, tak by to mělo být naopak. Je fakt, že jsme se dosud mokrým povrchům tolik nevěnovali, na druhou stranu je ve vývoji další menší úprava pneumatik, kde se toto neděje.

Ale díky za upozornění.

To Miro Kurek: Mno... psali, ale při nějakých "hrubých" testech mokrých pneu, se to + - chovalo korektně a protože dlouho nebyl žádný update, tak jsem něco chtěl vydat .. a evidentně se ty mokré ještě uplně nevyvedly. Takže ok, platí ... testovat sucho a mokro jen na vlastní nebezpečí Smile


Naposledy upravil PANCOCHA Jaroslav dne po červenec 09, 2012 22:22, celkově upraveno 1 krát
Příspěvek Zaslal: po červenec 09, 2012 21:37
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KUREK Miro





Založen: 28. 01. 2008
Příspěvky: 464

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jardo, niekde ste písali, že sa majú zatiaľ testovať len suché pneu. Na mokrých sa to fakt nedá jazdiť - teda určite nie s klavesnicou Sad
Příspěvek Zaslal: po červenec 09, 2012 22:16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 82, 83, 84  Další
Strana 57 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme