Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: jak si natrénovat tratě nespustitelné v shakedown |
|
|
Zdravím,
chtěl bych poprosit radu od zkušenějších jezdců... S rbr začínám, ale mám trochu trable s turnaji... Jednak ne vždy je internet a když už tak tápu při výběru turnajů... Dám příklad: když jsem poprvé jel bergheim jel jsem jak ponocný a musel jsem to spustit minimálně stokrát než se dalo mluvit o tom, že jsem to zajel bez vylítnutí z tratě- naučení se zatáček, sžití s tratí... Ale nemohu přijít na způsob jak si takhle vžít tratě spustitelné pouze online... Každý turnaj spustím jen jednou a většina z nic má nastaveno poškození na real... Takže o nějákém "zajetí" tratě se opravdu nedá mluvit... Je nějáká cesta jak si zajet online trať v neomezeném počtu rychle za sebou? Díky amaze |
|
|
Zaslal: st srpen 08, 2012 23:34 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
než tě tady nekdo usadí tak ti povím toto: tohle je RALLY!!! na sžití s RZ je tam navigátor, (tohle nejsou okruhy) a za poslední "hotlapery tady kamenují za živa" asi tak
Ps: tak jestli jsi jel Bergheim 100x tak natom budeš líp jako já a to teprve začínáš |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 0:24 |
|
Návrat nahoru |
|
|
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
dík za trpělivost s nováčkem... vážim si toho že jsi mě neusadil už ty... co se rozumí pod pojmem hotlaper? |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 7:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HAZE Jiri
Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
To jsi právě ty Jezdíš danou trať x krát po sobě do zblbnutí a naučení se nazpaměť Toto nejsou okruhy,ale RALYY Zkus si schválně zajet závod na REÁLNÉ poškození a 5 a více RZ a SR po 2-3 RZ a uvidí se,jaký jsi jezdec |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 9:02 |
|
Návrat nahoru |
|
|
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
no jezdec začátečník řekl bych na 99% to nedojedu... ale zapracuju na přístupu obecně no... je fakt že z LFS mám jiný návyky... |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 9:17 |
|
Návrat nahoru |
|
|
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
ještě jedna hloupá otázka... do teď jsem jezdil focus wrc 06... ale co jezdim mě né tak známý tratě tak mi příjde že to je moc výkoný auto na jezdce mého formátu... s čim je nejlepší začít s1600? |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 9:26 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BRABLEC Jan
Založen: 23. 12. 2006 Příspěvky: 472 Bydliště: Otrokovice
|
Předmět: |
|
|
tak zrovna S1600 je asi nejtěžší na ovládání asi bych poradil N4 |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 10:57 |
|
Návrat nahoru |
|
|
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
díky... jde se jezdit |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 11:16 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOCOUREK Vasek
Založen: 01. 06. 2008 Příspěvky: 76 Bydliště: Klatovy
|
Předmět: |
|
|
Bych trošku oponoval já třeba s N4,nebo WRC nic nezajel a byl jsem pořád venku a pak jsem dal clio S1600 a naprostá spokojenost,je pravda že S1600 si dokážu nastavit,ale 4kolu ne Každej jsme jinej a každýmu sedí jiný auto a nastavení auta.Tak držim palce ať se ti podaří vybrat auto, který ti bude sedět a pak nás tady budeš prohánět |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 14:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
Na naučení A5 nebo A6...to je nejjednodušší a jede to pomalu, a nebo ne, nejlehčí asi bude Fiesta ST třídy N3...akorát se občas převrátí... |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 19:30 |
|
Návrat nahoru |
|
|
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
tak setupy jsem zatim moc nepokoušel... jen jsem si občas ladil brzdy na asfalt abych ukočíroval auto při brždění do vracáků... takže s tim proháněnim to nebude něják horký ta fiesta jezdí parádně... takový obratný... ale to převracení je docela znát na muj vkus možná jsem jen blbě najížděl do zatáček nevim... je to váhou vozu? nebo se to dá něják doštelovat nastavením podvozku?
edit: tak jsem změkčil stabilizátory co to šlo aby to při ostrejch zatáčkách spíš šlo do smyku než se převrátilo... ale stalo se mi to pak i při vysoký rychlosti na asfaltu když jsem při rychlý zatáčce přednim vnitřnim kolem trochu zajel do trávy vedle asfaltu... nic co by mě koplo v tý trávě nebylo... škoda tak čupr ovladatelnýho auta
edit2: tak nakonec asi peugeot 106 a5... příjde mi to auto na začátek jak dělaný... sice nemám rád francky, ale co se rally týče tak díky 306 maxi to ještě kousnu |
Naposledy upravil amaze dne čt srpen 09, 2012 21:46, celkově upraveno 1 krát
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 20:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KALA Ludvik
Založen: 27. 07. 2010 Příspěvky: 178 Bydliště: Vlašim
|
Předmět: |
|
|
Neházej nápravu do žita. Stojí to celkem dost času než poznáš co je třeba poladit aby to sedělo. Mít správně seřízené auto je polovička úspěchu, druhá je v rkukách ... S nastavením ti může pomoci i nějakej tým který tě draftuje pod svá křídla... |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 21:46 |
|
Návrat nahoru |
|
|
amaze
Založen: 13. 08. 2011 Příspěvky: 13
|
Předmět: |
|
|
našel jsem zde na foru odkaz na manual jak si to seřídit... jasný že to chce stejně vlastní hlavu taky do toho... ale prozatim si myslim žeto stačý bohatě jinak s tim draftovánim myslim že RBR pro mě zustane jen rekreační a na nějáký poháry a týmy asi ne... spíš si tim zlepšuju náladu for fun |
|
|
Zaslal: čt srpen 09, 2012 21:52 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HATLE Pavel
Založen: 23. 03. 2008 Příspěvky: 52
|
Předmět: |
|
|
Hodně taky záleží,jestli jezdíš na klávesnici nebo máš volant s pedály.Já klávesnici jezdil asi týden a pak běžel pro volant,ikdyž jsou tady taky střelci,kteří to na klávesnici dávaj,tak pro mě je volant základ.Jestli ti můžu poradit,tak zkus nejezdit hned takhle ze začátku max kudlu,ale spíše se snaž ty rzety dojíždět do cíle,uvidíš že to po chvíly příjde samo a začneš si dělat své rekordy na rz.Co se týče nastavení auta,tak to má každý jezdec jinak,podle svého stylu jízdy.Věř,že rbr je v současnosti,díky klukům kteří se tady o to starají,nejrealistyčtější rally simulátor,fyziky aut,nové tratě dle real.tratí,které se opravdu jezdí Zdarec na trati |
|
|
Zaslal: st srpen 15, 2012 22:54 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KEBERT Martin
Založen: 10. 07. 2009 Příspěvky: 224
|
Předmět: |
|
|
Jestli jezdil LFS, tak se mi zda nepravdepodobny ze by nemel volant (na druhou stranu se mi pak ale nezda ze nezna vyraz "hotlaper". Ale tak mozny je vsechno).
A jinak co se tyce WRC a rychlosti - kdo rika ze ti musi upadnout cihla na plyn? . Ale je fakt ze se slabsim autem je to pro zacatek snazsi (i kdyz zrovna A5 mi prijde jako extrem z opacny strany - je to jako UF1000 v LFS ). |
|
|
Zaslal: čt srpen 16, 2012 9:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|